Talentovaný český tvůrce popisuje, jak vznikal epický trailer k World of Warcraft: Classic
i Zdroj: Blizzard
World of Warcraft Novinka Talentovaný český tvůrce popisuje, jak vznikal epický trailer k World of Warcraft: Classic

Talentovaný český tvůrce popisuje, jak vznikal epický trailer k World of Warcraft: Classic

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

14. 10. 2022 16:14 1

V půlce září vydala společnost Blizzard oficiální 3D trailer k plánovanému staronovému rozšíření Wrath of the Lich King pro World of Warcraft: Classic. Zajímavostí je, že za efektním videem stál velmi talentovaný český tvůrce, který se podobné tvorbě ještě donedávna věnoval pouze neoficiálně. Jeho schopnosti ale zaujaly samotné studio.

Reklama

  • Za trailerem pro World of Warcraft: Classic stojí talentovaný český autor
  • Dlouhá léta dělal fanouškovské výtvory, nyní už funguje v oficiální spolupráci s Blizzardem
  • Podělil se o některé podrobnosti z tvorby

Kreativec Radim Zeifart, známý pod přezdívkou Hurricane, je součástí produkčního studia NICE! ve které se podílí na počítačových efektech v reklamách, CGI a 3D animacích. Dlouhá léta jako fanoušek ve volném čase tvořil 3D filmečky inspirované světem World of Warcraft a v komunitě postupně získával spoustu fanoušků. Fanouškovský trailer Naxxramas 2017 měl dokonce na YouTube více zhlédnutí, než oficiální video. Jeho schopností si nakonec všimli i přímo tvůrci z Blizzardu a trailer pro Classic - Wrath of the Lich King už vznikl pod oficiální záštitou.

Zeifart se nyní s týmem podělil o zákulisní informace vzniku. Nabídka ze studia přišla na jaře a práce vypukly v dubnu, kdy byl sepsán scénář a vznikly první návrhy vizuálů. Celkově pak produkce zabrala téměř půl roku, přičemž za nejobtížnější tým označuje proces přetváření některých lokací v Northrendu pro potřeby videa. Původní herní podklady totiž nejsou dostatečně detailní a bylo například nutné detailněji přepracovat některé modely a prostředí přetexturovat.

„World of Warcraft je jedna z nejúspěšnějších online her na světě a i já jsem kdysi propadl jejímu kouzlu. Po letech hraní jsem začal experimentovat s různými programy, které umožňovaly extrahovat 3D modely přímo ze hry a používat je na tvorbu videí. Od té chvíle uplynulo 13 let. Za tu dobu jsem vytvořil mnoho vlastních trailerů, postupně zlepšoval své metody a učil se novým věcem,” vypráví o svých zkušenostech Zeifart.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama