Take-Two věří sedmé Civilizaci i přes „pomalý start“
Generální ředitel Take-Two Strauss Zelnick uvedl, že Civilizace VII začíná plnit prodejní cíle. Děje se tak u přes podle něj „pomalý start“ titulu.
- Šéf Take-Two Interactive Strauss Zelnick zůstává ohledně finančních výsledků Civilizace VII optimistický.
- I přes neuspokojivý start prodejů a značné kritice hráčů i recenzentů se hra podle Zelnicka může brzy stát trvalkou.
- Studio Firaxis nadále hru upravuje a větši změny mají ještě terpve přijít.
Sedmá Civilizace letos nezačala vůbec dobře a rychle po vydání čelila kritice za svůj herní styl, nedostatek funkcí nebo neohrabané uživatelské rozhraní. Zatímco se vývojáři Firaxis stále potýkají s tím, aby získali fanoušky série zpět (například na Steamu zůstávají uživatelské recenze v kategorii „smíšené“), šéf Take-Two Interactive Strauss Zelnick věří, že Civilization VII je stále na cestě k dosažení předpokládaných výsledků.
Zelnick uznal, že v únoru vydaný nejnovější díl 4X strategické série zaznamenal „pomalý start“, zůstává ale optimistický ohledně budoucnosti hry. „Myslím, že klíčové je, že Civ(ka) se vždycky rozjížděla pomalu,“ řekl v nedávném rozhovoru. „Vždycky to byl titul, který měl dlouhý a pozvolný rozjezd. A právě teď jsou naše projekce na trvalost tohoto titulu velmi v souladu s našimi původními očekáváními,“ dodal šéf Take-Two.
„Takže i když jsme měli pomalý začátek,“ pokračoval, „a i když jsme museli provést změny – a další změny přicházejí – mám pocit, že zájem hárčů je stále lepší a lepší, a z titulu máme opravdu dobrý pocit. Myslím, že časem si velmi úspěšně a důvěryhodně zajistí své místo v panteonu Civilizací,“ zůstává Zelnick optimistou.
Nejnovější aktualizace Civilizace VII, oficiálně označovaná jako verze 1.2.3, přinesla významné úpravy uživatelského rozhraní i další změny spolu s první vlnou změn zaměřených na vylepšení pro hráče kontroverzních přechodů mezi érami ve hře. Cílem změn je podle studia vytvořit větší pocit kontinuity a propojení s měnícími se věky. Zdá se však, že nejvýznamnější úpravy teprve přijdou. Studio totiž potvrdilo, že je v současné době „uprostřed hlubší práce na systémech hry“. Hráči si na ně nicméně budou muset počkat o něco déle.