Zpět na článek

Diskuze: Tak jde čas...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

safari.zoo@seznam.cz
safari.zoo@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bože mdk to byla do nebevolající blbina

hejno
hejno
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@safari.zoo@seznam.cz Jasny....)) Tak a ted se seber a vrat se zpatky k hrani solitaire. Ale nic ve zlym:)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesmysl! Nedavno jsem hral Jima poprve a naprosto me pohltil. Navic dnes hry jako Jim nebo Mdk celkem leti, ne?

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
24. 4. 2008 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nechceme toho po vývojářích už trochu moc ? Stále vyvíjet superoriginální hry, velmi zábavné s dobrou grafikou ? Copak to jde ? A to platí i o pokračování starých her. Každý obor má nějaký strop.

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Half-Life, je a bude pro me vzdycky nejlepsi a podle me muze jeho pribeh jeste hodne co nabidnout

hejno
hejno
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Half-Life 1 je pro me vrcholem level-designu vubec...nikde jsem nevidel lepe navrzene urovne.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno No jsem si jist ze by se HL stejne jako kazde jine hre dalo neco vytknout, co se level designu tyce... ale za co bych HL pochvalil a jine hry vyplisnil, je ze HL mel aspon uveritelne urovne. Chci rict ze byly navrzeny tak jak by mohly ve skutecnosti vypadat a fungovat. Casto se nechavaji level designeri unest a vytvori uroven, ktera je sice nadherna, ale zjistite ze takova stavba/hala/mistnost cokoliv by nemohla existovat, nekde treba opomenou tvurci hodit dvere, jinde okno...

montana.
montana.
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

At se vykaslou na pokracovani. Uplne me staci HD reedice :)

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. lol :D

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já chci ztracený vikingi...

fallvonder
fallvonder
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tech. poznamka: nemelo by byt misto Infogrames Interplay?

Blixa
Blixa
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fallvonder dik za upozorneni, uz je to opravene..a sorry za neodchyceni vcas..

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Provokativní článek? No spíš si mi částečně promluvil z duše.
Nevstoupíš 2x do stejné řeky. Často chceme pokračování toho či onoho a když to přijde, tak to není ono, protože naše předstva o hře se diametrálně rozschází s představou autora.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam otazku, co je do prcic zle na starych postupoch???? Sam & Max je uplna klasika, a to i ten moderny - co sa postupov tyka. A je to najlepsia vec, ktora sa v poslednych rokoch medzi hrami objavila!!!

Na druhej strane, imho to nie je o postupoch, ale o ludoch, ktori to robia. Myslim, ze som nedavno niekde napisal, ze LucasArts by uz nikdy nemali sahat na svoje stare adventury a ozivovat ich, pretoze uz tam nemaju ludi, ktori by to vedeli spravne uchopit (ti najlepsi sa rozprchli do vlastnych projektov alebo inych spolocnosti). Takze Monkey Island kludne, ale az ho Lucas daruje Gilbertovi :)

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Podle me jsou nektere stare principy osvedcene a nevyplati se je menit, a ten S&M je dobry priklad. Hra je sice 3D, ale stale se drzi vybrousenych point&click principu. Takze udelat hru vernou klasikam, jen v novem kabatku jde udelat, a jde ji udelat DOBRE. U zanru treba takovych RTS se neustale pridavaji nove a nove veci a herni principy jsou komplexnejsi, ze klasicke principy byly uz prekonany, hraci jsou zvykli ve hre vidat tu kterou herni/technickou vychytavku.

Ale prave nektere zminene "klasicke" (to slovo se tu opakuje casto, tak ho radsi davam do uvozovek) hry maji natolik originalni herni mechaniku, ze by pokracovani mohlo byt stale na vysi. Vzdyt nejde o to vytvorit remake, ale dobre vybalancovat co z puvodni hry zachovat a co dokorenit soucasnymi trendy. A rekl bych ze na takovou bastu tu par schopnych kucharu mame. Vzdycky bude nekdo brblat. Slysel jsem typka ktery odsoudil Star Trek Enterprise (pro nezasvecene nejnovejsi serial na motivy puvodniho ST) jen proto, ze cituji "nemaj tam stity a vypada to moc moderne". A prave proto zalezi na tom jak se to vybalancuje, aby pokracovani nenakrklo skalni fanousky a zaroven pritahlo nove, klasikou nepoznamenane hrace.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zas nadruhou stranu snaha navazovat na serie(krom FF,tam byl kazdej dil o necem jinym) ubiji napady a navrhy zacit neco novyho.Holt je to vsechno o penezich...vyvojari radsi pujdou na jistotu aby se ta hra dobre prodala

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Pokud jde o serii ktera bezi dlouho, postupne zakonite (najdou se vyjimky) zacne upadat. Tady jde spis o jednu hru (nebo kratkou serii), ktera byla jedinecna a nikdo se nepokusil ji dlouhou dobu vzkrisit.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos ani ne tak vyvojari jako vydavatele, i maj moc nad hrou uplne nejvetsi, vyvojaru s odvaznymi vizemi je kupodovu dost, ikdyz to ted vlastne nemluvime o pokracovani, ale i tam se takovi lide uplatni

spoock
spoock
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MDK3 ano, ale nesmí jít ve šlépějích MDK2, spíš bych uvítal, kdyby se tak nějak snažilo zkopírovat spíše celkový koncept jedničky, tam byla akce, vtip, parádní potemnělá grafika, která mě bere za srdce i potěch 11letech

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, některé věci si prostě zaslouží opakování. Moc rád bych viděl "opravdový" Fallout 3, MDK 3, Longest Journey 3, Lost Odyssey 2, POŘÁDNÉHO Quake 5 (pokud možno stylově co nejblíž Quake 1), Doom 4, Supreme Commander 2, Warcraft 4... a spoustu dalších XXX 4,5 nebo třeba 14. To je jedno. Prostě jde o to, aby se pokračování udělalo dobře.

Recept na to "dobré" pokračování samozřejmě není vůbec jednoduchý - je spíš sakra složitý. Hironobu Sagakuchi to jako producent zvládal a Final Fantasy od I do X byly všechny opravdu dobrými pokračováními. Warcraft série taky nikdy neupadla (zatím). Naopak třeba Quake už druhý dílem dle mě šlápl do... prázdna - jednička perfektní, datadisky jakbysmet, Quake 2 už trošku horší, Quake 3 multi-only (uh!) a Quake 4 mě už vůbec nezaujal. Supreme Commander je taky jasným příkladem výborného navázání na starou značku - hodně toho kopíruje, hodně toho dodává a ještě ke všemu ve výsledku funguje na výbornou.

Takže tu jsou krásné příklady perfektního přístupu k pokračování i špatného přístupu. Tudíž je vidět, že to jde. Záleží jen na umění vývojářů se toho uchopit.

Jinak moc nevěřím oživením série jiným týmem - Crash i Spyro jsou smutným příkladem, dopadli dost děsivě.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Crash na PSP neumřel :P

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
16. 4. 2008 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 v podstate souhlasim az na jedno, ze nezalezi jen na umeni vyvojaru, vzdy je to dost i o nahode (neboli vecech, ktery nedokazes odhadnout), vzdy to bylo o prilezitosti a casu, pokud ti preje, je to dobre, pokud ne, bude to zrejme propadak, je totiz spousta veci na kterych to muze ztroskotat, zacne to u cloveka s vizi, viz nemusi byt spravna, libi se cloveku, ktery ji ma, ale nikomu jinemu (a uz je uplne jedno, jak by se libila, kdyby byla oskutecnena), dale pak zavisi na tymu, hra jako cokoli jineho je vysledkem prace a napadu mnoha lidi, takze cloveka s vizi nasobte tak patnacti az triceti a pak jeste to zredukujte, pac napad jednoho z tech patnacti se stejne do hry nedostane, pokud se nelibi ostatnim (nebo naopak, bude se libit tem patnacti ale nikomu jinemu), ted si jeste vemte, ze kazdy ma o ruznych vecech ve hre ruznou predstavu, kazda samotna predstava muze byt super, jenze hra je takovym mixem predstav vsech vyvojaru, uz ted si myslim, ze je dost tezke rict, zda se takovy mix ujme nebo ne, pak je tu vydavatel, jak uz jsem slysel, kazdy kdo ma s hrou co docineni v ni chce zanechat svuj otisk, stejne tak tedy i vydavatel, ten ma navic moc nad celou hrou, takze se mu vetsinou musite podridit, takze pokud chce neco jinak musite to zmenit a nehlede na to, ze cely koncept hry tim muze jit do kytek, dalsi veci je dostatek penez a casu, tohle vse hraje dost velkou roli ve vyvoji hry

na zaklade tohohle si uvedomuju, ze pocatecni pecky se velmi snadno muze stat jak becko, tak naprosty popadak a naopak, s beckove hry vyvinute za par supu se muze stat superhratelna zabava a klasika

gamedeveloper
gamedeveloper
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem Gobliiins nehrál a nechápu proč by neměla bejt hra oprášená. Pokračování hry, která kdysi dokázala pobavit může dnes v novém kabátku s určitou inovací být fajn.
Provokativní to neni, spíš pesimistický.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
15. 4. 2008 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gamedeveloper Souhlasim ze zrovna Gobliiins jsou priklad hry ktera muze fungovat porad.

Reklama
Reklama