Zpět na článek

Diskuze: "Switch stojí výkonem mezi Wii U a XO"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: V tom případě by se na podzim měla stát nejúspěšnější konzolí Scorpio. Myslím, že si to nemyslí ani ti největší fandové Xboxů.
Tvoje závěry se zakládají jen na domněnkách. Ze stávající situace na konzolovém trhu vyvozuješ obecné závěry. Výkonový rozdíl mezi PS4 a Xbox One je velmi malý a pro ty desítky milionů zákazníků nerozpoznatelný (a též i nepochopitelný). Za náskokem PS4 můžou stát tyto důvody: cena (zejména zavádějící), nabídka her (její pestrost), marketing, značka, tradice. Určitě toho bude víc. Ale výkonový rozdíl bych spíš hodil do položky "marketing" -- ten zanedbatelný rozdíl byl prostě dobře zveličen a propagačně využit.
Naopak mám spíše problémy najít jediný historický příklad konzole, která by tvrzení o úspěchu výkonu potvrzovala.

kokodas
kokodas
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53U: Jo, máte pravdu, že nejvýkonnější konzole neznamená, že bude i nejúspěšnější, ale zase si myslím, že to že je ps4 výkonnější než XBOX One určitě ovlivnilo prodeje ve prospěch ps4, protože třeba při porovnání různých her na obou konzolích, tak většinou ps4 měl lepší FPS, rozlišení atd ....

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už léta si lámu hlavu s tím, jak tyhle údaje o frekvencích, velikosti paměti a počtech jader souvisí se zábavností her a s úspěchem platformy. Zatím jsem došel k závěru, že vůbec nijak.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Nechci tady obhajovat Nintendo, ale nedá mi to.... Píšeš: "Objektivně prohrává na celé čáře". Jakou čáru přesně myslíš? Tu s handheldy, kdy Nintendo doslova vymazalo Sony (a historicky další) výrobce z trhu? Nebo trh s dětskými videohrami, kde Nintendo se svojí pestrou nabídkou celosvětově známých postaviček oslovuje rodiče a jejich děti na všech kontinentech? Nebo myslíš trh mobilních her, kde loni jejich (ano, technicky Pokémoni nejsou jen jejich) dvě hry udělaly větší díru do světa než se jakémukoliv konkurentovi (Microsoft, Sony, další vydavatelé) kdy jen zdálo? Taky bych upozornil na to, že Nintendo je v současnosti asi jediná video-herní firma, která si reálně (nebo též objektivně, abych použil tvá slova) může dovolit dát na trh herní zařízení a jen jediná uvedená hra vzbudí takové pozdvižení, že se ho prodá za pár dnů přes milion a v některých regionech je nedostatkové. Povedlo by se to Microsoftu? Nebo Sony? Těžko říct, protože to myslím raději ani nezkusí.
Můžu mít (a mám) mnoho námitek proti Nintendu. Považuji ji za firmu až přehnaně zahleděnou do sebe. Ale nedá se ji upřít, že si vždy vykolíkovala své vlastní hřiště a na něm bylo nejlepší. A zatím nic nenasvědčuje tomu, že by to mělo být jinak i do budoucna.

schmauz
schmauz
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: Naprosto špatná dedukce. Historie několikrát ukázala, že výkon nerovná se úspěch.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výkon je rozhodně +... Ale Nintendo má mnohem víc problémů, než jen výkon... Objektivně prohrává na celé čáře... Až opadne ten počáteční hype, tak se o5 začne mluvit o propadáku... Na domácí konzoli je to příliš slabé, nevěřím, že na to bude někdo přizpůsobovat současné hry... A konzole na cesty... Já ji nepotřebuji, nemluvě o tom, že mi příjde jako příliš velká...

yenda1042@gmail.com
yenda1042@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: A jak do toho zapadá třeba Wii? Nebo co třeba 3ds vs PS Vita? Výkon vítězí a znamená úspěch, a ne-výkon neúspěch? Pche!

Hráče asi zajímají spíš hry než výkon....hmmm to se mi ale povedla geniální a "originální" myšlenka. :)

John74rico
John74rico
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: tak třeba to dost podstatně souvisí s možnostmi vykreslení světa (kromě grafiky také AI, počet objektů na scéně atd.) - takže místo napsaného textu epická bitva dvou armád ji konečně uvidíš - a s co nejmenšími kompromisy (ne 1000 pixelových panáčků nebo 2, ale v super grafice). A u Switche se to tak moc řeší, protože pokud by byl hardware výrazně pozadu, tak na to 3rd party vyvojáři nebudou chtít moc portovat svoje hry, takže buď budou jenom nintendo hry nebo exkluzivity pro Switch - ale aby zase byly exkluzivity, tak by se muselo prodat dost konzolí (a aby se prodávali, tak musí být hry - začarovaný kruh)

Akuma
Akuma
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: A to jsi prave vedle a uprimne te nechapu co chces rict tim poslednim komentarem. Jaky horory a porno ?! WTF ?! Nintendo si proste jede svoje a vychazi mu to a to ze si nekdo mysli, ze jejich smer neni ten spravny je asi moc nezajima.

g2664065@trbvm.com
g2664065@trbvm.com
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale bez výkonu tam prostě hry nikdo jiný dělat nebude. Žádný vydavatel si neřekne, uděláme pěknou hru budeme ji pět let dělat na PS, One i Switch, no ale na Switchi ji ukazovat nebudeme protože bude pěkně ořezaná. To nedává žádný ekonomický smysl, v době kdy se herní konzole prodávají jako spotřebka. Zelda mohla být jejich jediný trhák, klidně třeba na roky, ale udělali verzi na Wii U. Nechápu, teď budou možná pár let hledat něco dalšího co si člověk řekne jo jdu si to zahrát a při tom si koupí i konzoli.

kokodas
kokodas
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Tak zkus ještě pár let přemýšlet, protože výkon konzole s její úspěšností souvisí zcela jednoznačně. Jednoduchý příklad: PS4 je nejvýkonější - prodalo si jí nejvíce, tudíž je nejúspěšnější, XBOX One - méně výkonná = méně úspěšná, Wii U - nejméně výkonná a taky nejméně komerčně úspěšná. Souhlasím ale s tvrzením, že zábavnost konzole zas až tak úplně nesouvisí s jejím výkonem

majo33@gmail.com
majo33@gmail.com
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53U: PS2 bola najvýkonnejšou konzolou, pretože na trh prišla rok pred spomínanou konkurenciou. Navyše priniesla to čo ludia očakávali od next-genu. Xbox a Gamecube prišli až po PS2 a oproti PS2 nepriniesli nič revolučné.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 05:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Myslím, že to vidíš moc růžově, doba se hrozně mění díky internetu (Switch nemá ani prohlížeč...WTF?)... S nadsázkou si nedovedu představit, že v době lehce dostupného porna, hororů aj. děti touží po infantilní zábavě... Vážně si myslím, že směr, kterým se N vydalo není správný.

Luk83
Luk83
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: prodeje X1 vs PS 4 spíš ovlivnilo to, jaká konzole se v jakém regionu více "tlačí" neboli kdo dá více do PR. U nás vede jednoznačně Sony a PS, která se skoro už dává jako součást každých cereálií a není měsíc, aby někde nebyla v nějaké akci....
Co se výkonu týče, určitě není tím hlavním, co by mělo ke hraní táhnout. Zase na druhou stranu v hnusné grafice už snad dnes hrají jenom masochisti ne? :D

X53U
X53U
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@avari: @kokodas:

S Wii souhlasím, hodně lidí co ji koupilo ji nějak aktivně nevyužilo. Nicméně co takhle PS2? ta byla z trojice Xbox a Gamecube nejslabší a roznesla je. a pak tu ty srovnání DS vs PSP a 3DS vs VITA. Jinak to že je PS4 lespší v prodejích si myslím, že s jejím výkonem nemá co dělat. Většina konzolistů nemá ani tušení co v něm tiká. PS4 měl lepší start, byl dostupný hned všude a byl a snad i dokonce je pořád levnější. Taky když sem to viděl mnohem i více přístupnější. Když jsem pustil Xbox One S poprvé koukal jsem na to menu jak z jara.

avari@volny.cz
avari@volny.cz
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yenda1042: Prodeje WII byl zapříčiněny skvěle zvládnutou reklamou (rozuměj PR), kdy Nintendo dokázalo ten krám prodat všem, protože přeci každý zhubne. Tlustej Amík si to koupil a myslel si kolik neshodí kilo a ono nic. Párkrát si u toho lidi zablbli a pak to hodili do kumbálu jako nepotřebnou kravinu. To je fakt. WII uspělo jen díky reklamě. To, že to po pár letech nikdo nekupoval a nic na tom nehrál ukázalo o čem ta "konzole" je. WII U to jen potvrdilo. A uvidíme Switch, jak si povede, až to nakoupí věrný fans. Osobně té konzoli nevěřím a spíše bude propadák než hit.
Jedno vím jistě, já ji doma nechci. Předražená starožitnost s arogantním Nintendem v čele.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
16. 3. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: souhlasim

Reklama
Reklama