Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků
i Zdroj: Summer Game Fest
Novinka Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků

Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

23. 6. 2022 08:50

Geoff Keighley se stejně jako v předcházejícím roce dělí o některé zákulisní informace o sledování Summer Game Festu. I nad rámec rekapitulací akcí The Game Awards a Gamescom, které meziročně rostou, dostáváme potvrzení, že i letní konkurent E3 zažívá přírůstek diváků. Co je ovšem ještě zajímavější, je to, že sledovanost reflektuje i Sony. Její poslední State of Play, kde se věnovala PSVR 2 totiž překonává rekord. Dokonce se hovoří o tom, že překonává libovolnou konferenci, kterou Sony dosud uspořádala k E3.

Reklama
Reklama

  • Summer Game Fest i State of Play se daří
  • Poslední přenos Sony sledovalo nejvíce diváků ze všech State of Play
  • Akce Geoffa Keighleyho zaznamenala 27 milionů streamů, a narostla tak o 8 % oproti jejímu loňskému debutu.

Podle hostitele Summer Game Festu Geoffa Keighleyho byl letošní (v pořadí druhý ročník) ještě větším podle sledovanosti i zapojení na sociálních sítích. Ve světle 27 milionů diváků, kteří show sledovali živě, se číslo sledujících proti loňsku zvedlo o 8 %. Pro srovnán zasaďme toto číslo do kontextu toho, že The Game Awards rostlo meziročně o dvojnásobek diváků až do loňského roku. Právě loni pocítila akce se růst jen o jednotky procent, když překonala předchozích 83 milionů diváků s 83 miliony.

Mezi údaji, které se dále dozvídáme k Summer Game Festu, patří infografika o divácích sledujících akci souběžně. Show takto sledovalo 3,5 milionu, přičemž těch, kteří ji sami streamovali na další platformy bylo kolem 6 tisíc. Konverzace na Twitteru rostla podobně jako u The Game Awards. Údaje ukazují, že se akce takto meziročně těšila dvojnásobného zájmu, přičemž o 69 % větší používání hashtagu #TheGameAwards dává zase vědět, že si hráči akce Keighleyho spojují.

Nejnovější vysílání State of Play – které zahrnovalo upoutávky na Resident Evil 4 nebo Street Fighter 6 – bylo sledováno více než kterákoli z tiskových konferencí Sony na E3. S bezmála 2,52 milionu zhlédnutími je též zmíněno, že tento přenos na YouTube dokonce překonal i legendární E3 2016, kde se odhalilo God of War, Spider-Man a Death Stranding od Hidea Kodžimy. Samozřejmě takové srovnání je třeba dělat poměrně opatrně. Každá akce měla podstatně jinou stopáž a způsob provedení je odlišný ve smyslu hybridní a čistě online akce.

Mezitím předchozí dvě zářijové ukázky, které jsou asi známější jako PlayStation Showcase 2020 a 2021, sedí na počtu zhlédnutí o poznání vyšších. Předloňská digitální show, kde byla veřejnosti odhalena PS5, včetně ceny, visí v oficiálním záznamu streamu na 4,9 milionu zhlédnutích, a jde tak o nejsledovanější podobný záznam celého PlayStationu. Loňská show, kde se naopak ukázaly dechberoucí záběry z God of War Ragnarök, dosahuje zhlédnutí o milion níže. Její sledovanost se pohybuje kolem 3,9 milionu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Hrej.cz