Studio Naughty Dog promluvilo o multiplayerovém režimu pro The Last of Us Part II
The Last of Us Day, který byl dříve znám pod označením Outbreak Day, je pro vývojáře ze studia Naughty Dog dnem oslav všech úspěchů spojených se značkou The Last of Us, jde však zároveň o skvělou příležitost pro důležitá oznámení. Letos fanoušci doufali, že se dočkají podrobnějších informací k chystanému multiplayerovému režimu. Těmi se ale bohužel šetřilo.
- V Naughty Dog se pracuje na mutliplayerovém režimu Factions pro The Last of Us Part II
- Zatím nepřišla vhodná doba na prezentování bližších informací
- Studio i nadále nabírá další zaměstnance
K dispozici máme vyjádření od Rochelle Snyder, která má na starost komunikaci s fanoušky. V příspěvku na oficiálních stránkách se můžeme dočíst, že The Last of Us změnilo její pohled na videohry a vlastně ji také přivedlo k práci v herní branži. V příspěvku poděkovala za podporu od hráčů, za jejich vzkazy, kterými je studio sice zavaleno, ale pečlivě se skrze ně prokousává. Hromadí se pravděpodobně i dotazy na multiplayerový režim Factions, k němu se ale autoři zatím nechtějí příliš vyjadřovat.
“Ve zkratce - pracujeme na tom. Vnímáme komentáře ze strany komunity, jak mnoho z vás volá po multiplayeru a po updatech. Prozatím můžeme říct, že milujeme to, co tým nyní vytváří. Chceme mu dát dostatek času k tomu, aby mohl pracovat na tomto ambiciózním projektu. Více odhalíme, až bude připraven!”
Snyder zároveň potvrdila, že se tým po vydání singleplayerové části začal rozrůstat, i nadále jsou otevřeny pozice, které souvisejí s vývojem nových Factions. A to je prakticky vše. Je evidentní, že je projekt na míle daleko od cílové rovinky, těžko říct, kdy se dočkáme. Mezitím se šušká o remaku prvního dílu, na němž se v Naughty Dog podle všeho také pracuje, Neil Druckmann už má navíc dávno načrtnutý příběh trojky.