Zpět na článek

Diskuze: Street Fighter IV (PC)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gemball
gemball
Level 1 Level 1
28. 5. 2011 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi prosím vás jaký potřebuju fps aby mi hra jela plynulejš a jaké fps aby jela úplně plynule (to bude asi kolem 60 fps že?)

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
27. 9. 2009 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní hra. I na klávesnici to jde. Mé staré PC (Intel Pentium 4 3,2 GHz, 2 GB Ram, Ati Radeon 1650X 256 MB) to dává tak tak (nejvyšší nastavení, stíny nejmenší, rozlišení 1024*768 (hraju to na CRT)-36 stabilních fps) a je to parádní hra.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi budu muset koupit xkovej ovladač pro pc :(

doprčič , dejde sem potvrzování číslnejma kódama :(

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado No ano asi to už tak bude. :D

Filo777
Filo777
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim vsetkych SF IV hracov ktory hravate street fightera online na PC a chceli by ste si dat so mnou par priatelskych zapasov, online to totiz moc cechov a slovakov nehrava takze ak si chce niekto zahrat moj gamertrag je rovnaky ako moj nick cize Filo777

Grievous
Grievous
Level 1 Level 1
9. 4. 2011 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzolovka na PC?
Dá se to hrát?
AAAAAAAAAAAAAAAAAno!

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi budu muset koupit xkovej ovladač pro pc :(

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Coze, ono to uz vyslo i na pc(pirate consorcium), jo ? :)

FastIkarus
FastIkarus
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop zíííííív

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop jojo,a představ si že si to můžeme stáhnout za 1 hodinu a hrát zcela zdarma..mazec co..... :D

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin xD bohuzel ano

gygant
gygant
Level 0 Level 0
7. 8. 2009 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Staré, nepodstatné, repetitivní, trapné, nepřínosné, bez háčků, čárek a správných mezer, otravné a celkově o hovně. Ne hra, ale tvůj příspěvek.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Bohuzel je to pravda, at uz v jakekoliv forme :)

spoock
spoock
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9/10 s tím souhlasím, navíc tahle bojovka je vypilovaná do nejmenšího detailu, první díl série SF, který mě opravdu baví, po X dlouhé době se na PC objevuje pořádná bojovka, více takových
jediný problém mám s některýma postavama u kterých vyvolání komba je hračkou a u jiných je to totální vopruz i na gamepadu

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock bohužel já mám problém s pokročilými kombo sekvencemi u dhalsima..což mě SERE~~!~~ ale jinak je to dobrá mlátička..ovšem Tekkena bych viděl na PC raději..

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Street Fighter IV je opravdu perfektní záležitost. A nejvíce potěšující je rozhodně to, že vyšla také pro PC. Bohužel ale má i pár dost otravných vad na kráse, které zde v článku autor nezmínil. Za prvé jde "zase" o trochu zmršenou konverzi. To že se hra otevírá v okně bych přežil, ale vyladit si nastavení grafiky a vůbec přizpůsobení se vašemu stroji je martyrium, které je někdy dokonce nerealizovatelné. Nechápu proč mi jde hra na Athlon 64X2 5000+ se 4GB RAM a Nvidia GF8800 tak neuvěřitelně pomalu ? Ikdyž splňuju všechny doporučené požadavky skoro dvojnásobkem ? Zkrátka hru mohu zapnou na tomto stroji pouze tehdy, snížím-li úroveň detailů postav na LOW a vypnu všechny druhy vyhlazování apod... Konverze tedy FUJ ~~ Další věcí je, že online hra přes Windows LIVE je špatná. Mám dost rychlý net a u žádné jiné hry mi to tak často nepadalo. Je fakt, že to asi v Capcomu ještě nemají vychytané, ale online hra jistě není tak dobrá jak píše autor. Každopádně mě ani výše uvedené chyby neodradily a SFIV si užívám i tak, jak jsem popsal. Autorovi pochvala za článek, ale příště prosím i nějaké zápory, ikdyž jich moc není. SHINRYU-KEN ~~!!

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 05:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reikoma jo, tak to konzolové ovlůádání mě taky štve v tom menu...a vůbec je to menu jakýsi dovný....ale jinak ej to krása co se plynolosti týká, nemám problém c2q9550/4GB/GTX275OC no a další konzolová vada na kráse sou nesmyslné příkazy u speciálních úderů..na klávesnici prostě směr dopravadolu prostě není..a tak pak působí komba dost zmateně a halvně je těžké přijít na tu správnou PC kombinaci...tohle je jediná ale zato obrovská vada.....

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi budu muset koupit xkovej ovladač pro pc :(

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado MS sidewinder...pokud nechceš mít s ovladačem problémy máš rád když sedí v ruce a chceš maximální podporu....

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado ten je na bojovky blbej :P
jestli máš Win XP(nevim,jak funguje s ostatníma) tak kup Dualshock :P

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel mám visty, xpéčka již pár let nepoužívám.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
10. 8. 2009 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Ovladac jedine original xbox, vsechny hry co vychazi maji plnou podporu a to nemluvim jen o barevnych tlacitkach. Zere baterky, ale je to kvalitni bezdrat a do ruky padne taky dobre (mozna lip nez ps3, mam jak xbox, tak ps3, tak pc s xbox ovladacem), ale to je otazka velikosti palcu ;)

nordique
nordique
Level 1 Level 1
8. 8. 2009 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi úsměvné, kolik hanlivých komentářů se zde vyrojilo na adresu nového SFIV...Říkám si, že přeci jen jest něco prohnilého ve firmě Capcom? A pak se podívám na hodnocení čtenářů a je vidět že až tak horké to nebude.

Mrzí mně že já sám si SF4 nezahraji, neboť upgradování počítače kvůli hrám u mne již nehrozí, tedy nezbývá než na notebooku emulovat trojku a na DSku dvojku.

Jen doufám že Capcom dodrží co slíbil a vydá verze SF4 i pro další platformy, DSku bojovky chybí jak sůl a zároveň jsem zvědav na onoho výhradně PC streetfightera ovládaného myší, kolem kerého není moc nových zpráv.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
8. 8. 2009 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nordique hlasoval jsem 0 a posunulo se hodnoceni o 0.5

z toho jednoduse vypocitas, kolika lidem stalo za to vubec hodnotit ..

nordique
nordique
Level 1 Level 1
8. 8. 2009 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Vzhledem k neexistenci objektivního srovnaní počtu hlasování v rámci 24 hodin nelze z tveho pozorováni (jemuž také chybá základní parametr, tedy doba hlasování) vyvozovat žádné výsledky, ani kladné ani záporné

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
8. 8. 2009 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nordique matematika zakladni skoly mi rekne, kolik lidi hlasovalo, kdyz z 8.5 to kleslo na 8.0.

24 hodin mi rekne zalozeni clanku, takze vim i za jakou dobu

jedine hodnoceni hlasovani, ktere padlo padl je tvoje, "A pak se podívám na hodnocení čtenářů a je vidět že až tak horké to nebude. ", naopak ja jsem napsal, ze hlasovani v tomto poctu je "k nicemu" :D

Jinak ale trvam na tom, ze hodnoceni recenzenta je proste z poloviny ciste jen nadseni a zbytek je bohuzel neexistence konkurence. To ale dobrou hru samo o sobe delat nemuze.

nordique
nordique
Level 1 Level 1
8. 8. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius (omlouvám se za špatně zařazení, jde o reakci na red-icius - 8. 08. 2009 v 09.20)

"z toho jednoduse vypocitas, kolika lidem stalo za to vubec hodnotit .."

Z tohoto nelze vypočítat vůbec nic, dokud nemáš srovnání . Na tom nezmění nic ani to, že si dokážeš spočítat kolil lidí hlasovalo za 24 hodin (což je rovněž nejistý udaj, jelikož stále kdy jsi hlasoval), takže nemůžeme posoudit ze současjných vstupních údajů zda lidé hlasují mnohem méně než k jiným hrám a tedy jim za to nestojí.

Ná názor na recenzenta a recenzi máš plné právo a ač s ním nesouhlasím, nevidímk zde nejmenšího důvodu k nesmyslné argumentaci.

A ani v současném počtu hlasů si nemyslím že je hlasování k ničemu, rozhodně ne z důvodu počtu hlasů, pokud by už bylo k ničemu, tak spíše z důvodu hlasujícich kteří dávají nesmyslná hodnocení

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 8. 2009 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Není hodnocení 0/10 poněkud nečestné?

teclado
teclado
Level 1 Level 1
8. 8. 2009 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Je to pouze zaujatej debil nic jiného.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
8. 8. 2009 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant jednalo se o test, cestne necestne v tuto chvili neresim, pokud hlasuje 10 lidi, je objektivita stejne mizerna. :)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně bych nedával takové hodnocení. Je to prakticky to samé, jenom přidáno pár věcí a hezčí grafika, ale stejně jako u nového Sims už to na dnešní dobu podle mě nestačí. Recyklovat ten samý nápad se dá jenom určitou dobu a co bylo skvělé před pěti/deseti lety, už nemusí bavit teď. Ani to, že je to první bojovka po X letech na PC to nezachrání.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
7. 8. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Ale uvedom si, ze to co jsi ty pred 10 lety hltal a povazoval za vrchol bojovek uz dneska nestaci. Nehelde na to, ze mlada generace hracu to nehrala a pravdepodobne nikdy hrat nebude. Takze vydat to, co tehdy fungovalo na jednicku v novem kabatku a mirne vylepseny, a hodnotit to devitkou je jen pochopitelny krok. Musis se na to divat v souvislosti toho, ze ta hra je primarne urcena pro hrace, ne pro nostalgiky.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty "Ale uvedom si, ze to co jsi ty pred 10 lety hltal a povazoval za vrchol bojovek uz dneska nestaci. " Přesně to jsem si uvědomil. Každopádně nostalgik = hráč. Jenže pro mě to není ani nostalgická záležitost ačkoliv na automatu jsem to hrál taky pořád, spíš je to dneska jenom nuda. Na novější generaci jsem nepomyslel, ale nemyslím si, že to dnešní děcka nadchne.

zealcore
zealcore
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty No to je fakt. Hry by se měly hodnotit podle toho, jak se to bude líbit malejm capartům. Máš kvalitní.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty No ale vždyť ty říkáš uplně přesně to samé co -Dexter- :D :D :D to co bylo úžasný před deseti lety už se dneska nechytá. A to ani v očích současné mladé generace, protože už je stejně jako starší hráči zvyklá na něco úplně jiného. Předpokládat, že dnešní děti budou mít stejné nároky jako my, před deseti lety je hloupé. Až na pár vyjímek dnes mladí ke starším kouskům ani nečuchnou. Tak to je.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
7. 8. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechci nikomu kazit radost, ale mlaticky obecne jsou tak specificky zanr, ze bych byl opatrnej s rozdavanim hodnoceni :D, pokud bych totiz koupil na zaklade 9/10, asi bych byl pekne nastvanej..

Mel jsem na ps3 a po 2 hodinach hrani to slo z domu. Zadny dej, zadny progress. Odemykaci postavy tak daleko, ze je nikdy neuvidite atd.
SF jsem hraval na automatech, ale dnes je uz hratelnost tak vycpela a ohrana, ze muze bavit opravdu jen fanousky bojovek. Dnesnimu hraci si myslim nema tento zanr co nabidnout ;)

A pokud si myslite, ze si zahrajete aspon online, tak cekejte poradnej vyprask. Proti novackovi hra klidne postavi ostrileneho hrace a tak si tak leda uzijete par skoku od nepritele, nez vas zasype firebally ;)

spoock
spoock
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius já SFIV beru jako výbornou odreagovačku, s kámarádem hrajem často bombermana a ten když nudí, tak hrajem bojovky, SFIV se hodí, protože jsme do nedávna hledali co by jsme zahráli, na Guilty Gear jsem přišel bohužel až těsně před vydáním SFIV, Mortal Kombat 4 už je dost jetý za ta léta

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
7. 8. 2009 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock jako podobny veci sem ochotnej tolerovat VYHRADNE pro hrani s kamosema, presne jak pises, ja osobne sem se zbavil i SoulcaliburIV, protoze to byla naprosto stejna vec - zadnej progres, jako singl nuda a online dostanes tak akorat do budky. Hral jsem to s 7mi letou neteri a to bylo jediny proc to bylo doma 3 tydny .. :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě také hra jede naprosto krásně plynule (snížený Anti-lising) ale možná mě budete kamenovat, ale vůbec mě neuchvátila. Hrozně jsem se na ní těšil, protože jsem jako malý capart sjížděl maringotky s automaty a hrál tuhle pecičku pořád. Od té doby uplynulo mnoho let a moje poslední zamilovaná bojovka byl Mortal Kombat 4. Uplynula další řada let a konečně jsem zase usedl před PC a pustil Street Fighter 4 se svkělým hodnocením na všech webech i v časopisech. Ovšem po prvním blaženém chrochtání nad parádní, stylizovanou grafikou, rychle přichází rozčarování z krkolomného ovládání na klávesnici, špatně popsaný list komb, prostě konverze nic moc. No a když jsems e pustil do kampaně ... první tři protivníci na levačku, čtvrtý je najednou drný jako nikdo, chaoticky se pokouším vyvolat nějaká komba, jednou mě porazí, podruhé ho opakováním jednoho triku dávám, totéž opakuji u pátého protivníka. Proklamovaná desítka komb ... mno, ono jde spíš o různé varieace a záleží hodně na bojovníkovi. Taková Blanka má vpodstatě dvě komba, která za něco stojí a pár jakýchsi kopů. Očekávám smršť oponentů, ale takhle to prostě je. A opakuji, že jsem SF kdysi hrál jako nezřízený. Pravdou je, že už jsem z toho možná vyrostl a z nějakého důvodu jsem já tu nostlagii necítil. Ne tak jak ji třeba cítím teď, když hraju reedici Monkey Islandu, nebo když jsem hrál Sam & Max. 5/10

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo ano, v podstatě máš právdu, ale nemůžeš udělat závěr hodnocení pokod jsi to nehrál s gamepadem nebo joystickem......na klavesnici je to MOR...vyšší obtížnost jak píšeš se prostě nedá na kalvesnici hrát, protože komba sou nepřesná..ovšem jakmile zapojis pad nebo sick..tak je to uplně někde jinde...mám třrba jaysick co vypada jako ovladace z automatu, mala packa s kulou a 6 tlačítek ve dvou řadách....na a to je pak ta prava nostalgie...

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin hmm, tak to může být supr :) No, možná tomu dám ještě šanci a zkusím si od kamaráda pujčit gamepad. Všechny mlátičky jsem hrál ale vždycky na klávesnici a vždycky to šlo, tak nechápu jestli je tak neskutečně těžké pro designery trochu zapracovat na konverzy pro klávesnici.

George.Gabriellescaut
George.Gabriellescaut
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu SUPER moc dobré, kdo hrál SF na automatu, jakoby se vrátil zpátky do minulosti nebo ho navštívil starý kamarád.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
7. 8. 2009 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@George.Gabriellescaut Navraty do minulosti jsou fajn, ale platit za to? treba takova pecka jako byl tetris nebo pacman ? :D
Dekuji, nechci..

Reklama
Reklama