Strážci Sibiře z Rise of the Tomb Raider
Redaktoři časopisu Gameinformer pokračují ve zveřejňování dalších informací z nového dílu série Tomb Raider a v novém videu se zaměřují na prostředí Sibiře a lokální zvířenu, se kterou se bude muset Lara utkat v zuřivém souboji o holý život. Ve vývojářském deníčku hovoří Brian Horton z Crystal Dynamics o strážcích Sibiře.
Ti sice nemusí mít pokaždé formu šelem a predátorů, ale běsnící medvěd na jednom z hlavních artworků hry působí dostatečně výmluvně. Brian Horton v rozhovoru rovněž naznačil, že stejně jako v případě předchozího dílu, i tentokrát zaznamená hráč určitou změnu v aktuální roli hlavní hrdinky a dojde na okamžik přerodu z lovené oběti na neohroženou lovkyni. K tomu bude moci Lara využít celou řadu luků, hodících se vždy na lov konkrétního nepřítele, a to včetně lidí...
V lovu pak Laře pomůže i sníh a počasí obecně, díky čemuž bude moci například sledovat pečlivě zpracované stopy a být si tak jistá, že jde po správné cestě. Zároveň si ale bude muset pospíšit, protože pokud začne padat sníh, po krátké chvíli všechny stopy zmizí. Lidé z Crystal Dynamics tím chtějí podtrhnout způsob, s jakým k vývoji přistupují a jaký naznačili už v předchozím díle. Hra je sice stále dobrodružnou výpravou, v rámci které jedna křehká dívka projede zástupy nepřátel jako tank papundeklovou vesnicí, pořád by ale měla vykazovat prvky realismu.
V závěru rozhovoru pak Horton všechny ubezpečil, že se nesnaží všechno překrýt jen pozlátkem grafiky, ale se stejnou vervou přistupují také k hratelnosti. „Snažíme se, abychom zpracovali hru, o které všichni sní,“ uzavírá.
Úvodní ilustrace pochází z časopisu Game Informer.