Štíty v Bloodborne budou... k ničemu!
Pokud jste byli zvyklí hrát Demon's Souls nebo Dark Souls konzervativně a spoléhali jste na taktický postup za pomoci štítu, pak můžete mít radost - v Bloodborne se nakonec obranné pomůcky také objeví. Nejásejte však dlouho, budou vám totiž k ničemu.
Podle slov producenta Masaakiho Jamagiwy není Bloodborne hrou, která by vás nechala čekat v rohu. "Pokud budete stát a krčit se za štítem, zemřete velice rychle," říká producent a dále vysvětluje, že Bloodborne bude hráče nutit k agresivnímu a proaktivnímu přístupu. "Chceme, aby byly potyčky a větší souboje intenzivní, pokud se zastavíte, nepřítel vás obklíčí a ihned zabije," dodává.
Těžko říct, nakolik to zahýbe naturelem her od From Software, faktem ale je, že umění získané během hraní předchozích her tohoto studia, budete muset v Bloodborne značně upravit. Za sebe pak dodávám, že mi stačila chvilka k tomu, abych na nová pravidla přistoupil a tlak, který na vás hra svým přístupem vyvíjí, je něco, čeho se milovníci fromovek nebudou umět nabažit.