Zpět na článek

Diskuze: Srovnání PS4 a PC verze Watch Dogs

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal90gamer: O tý hře jsem samozřejmě slyšel ale o studiu co to dělá ne. A nestydim se za to, je to noname studio o kterym snad neslyšel nikdo kromě zarytejch konzolistů. ;-)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek: Sice jsi napsal naprostou břečku, ale přesto trochu zareaguju.
Konzole jsou na hry - souhlas. PC je ale univerzální zařízení. Na internet, ano. Jenže světe div se, na PC se dá i pracovat (CAD, vizualizace, fotky, videa, hudba, kancelářské aplikace, programování...). A kromě toho hrát hry. PC není na hry zaměřeno, narozdíl od konzolí. Takže z jistého hlediska může být na hraní horší. Ale tvrdit, že PC je na internet a že na PC hrají jen "blázni" je fakt argument hoden mateřské školy.
A pro některý typ her nebo způsob ovládání je konzole vysloveně nevhodná, takže přístě víc přemýšlej.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si pusťte komentář od TBho.. Zase špatně optimalizovanej PC port...

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uid: Nevim sice co myslíš tim 150W PC a 150W PS4 ale určitě máš pravdu. Jako příkon sestavy v zátěži, výkon zdroje nebo co jako? V záteži nebo v malování? Pochybuju že má PS4 v plný zátěži 150W to je hovadina. Je v tom uplně normální počítačovej HW. 150W má možná tak samotná grafika.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ICE: Však já to pochopil i předtím, možná jsem jen nesrozumitelně zareagoval :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uid: Pokud nedokážeš komunikovat bez urážek, tak mi nestojíš za odpověď.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: No vidíš, já jsem "antikonzolista" a o tom studiu jsem slyšel. Jenže poprvé hodně netypickým způsobem - četl jsem knihu Game Engine Architecture od Jasona Gregoryho a on tam to studio několikrát zmiňuje :) (Je tam, nebo byl, lead programmer).

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal90gamer: No ona válka konzole vs PC hloupost není a je to i docela přirozené. Prostě jsou subjektivní (a pár objektivních) argumenty pro konzoli a pro PC. Jejich vzájemné poměřování, vyměňování, zdůvodňování, je IMHO v pořádku a může to mít i nějaký přínos - třeba někdo zjistí i výhody něčeho, co zatím sám nezkusil a nezná.
Naprostá hloupost ale samozřejmě je (jak už jsem i sám psal), když někdo začne oponenty v té diskuzi shazovat a urážet jen kvůli jejich opačnému názoru. Takové to "směju se lidem co hrají na konzoli/PC" je fakt dětinské a do diskuze to nepatří.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ICE: No to je taky možné, někteří hráči mají obojí, protože různé typy her hrají raději na různé platformě. Jenže i v tomto případě to co napsal Fik moc nedava smysl. On psal, že je zajímavé, že ti co mají obojí, preferují hraní na konzoli ;)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal90gamer: Ani nevim že ňáký studio Naughty Dog existuje. ;-)

Tady u tý války konzole vs pc jde spíš o to že je zbytečný kupovat další krabici na hry a pak do ní předražený hry když PC stejně člověk doma má, a většina dnešních her se dá zahrát na naprosto průměrnym počítači. Je to každýho věc ale pro mě kupovat konzoli jsou vyhozený prachy když bych PC stejně měl a navíc nemam televizi takže by to pro mě znamenalo dalších X tisíc za TV a budu koukat na nerovnoměrný podsvícení a v noci mi to vypálí oči.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red: To je právě dneska ten problém, kdyby vývojáři nevydávali každej rok jednu hru a taky trochu češili optimalizaci tak by PC hry nebyly tak náročný. Kolikrát si řikam co na tý hře je tak náročnýho. Dneska je náročná jak prase i hra která má grafiku na úrovni roku 2007 i přes to že Crysis už jede na plno skoro všem.

@Michal90gamer: To kurvení her začalo přesně v letech 2006 - 2007 (dřív konzole neměly HW na "opravdový" hry a PC nijak neohrožovaly) tak mi neřikej že za to nemůžou konzole. Možná za to taky může hodně CoD2 (kéž by to nikdy nevyšlo).

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Padají tu opravdu dětinské argumenty. Každý může mít svůj názor, každý může preferovat něco jiného (konzole/PC). Ale jakmile někdo začne psát "směju se těm, co...", což je tady hodně časté slovní spojení, pak jen dává najevo svou omezenost.
Existují pádné argumenty pro hraní na PC, existují pádné argumenty pro hraní na konzolích. Je na každém, aby zvážil, které z nich jsou pro něj konkrétně podstatné. Ale pokud to má v hlavě v pořádku, nebude urážet ostatní jen proto, že mají priority odlišné.
Já si třeba neumím představit, že bych si konzoli koupil. Mé důvody: zbytečná krabice navíc | hraju raději ve své pracovně než ve společném obyváku | mám rád typ her, které jsou pouze na pc, nebo se na pc výrazně lépe hrají | i FPS střílečky raději hraji myší | hry jsou pro mě v žebříčku priorit hodně vzadu | PC využívám pro práci a na příležitostné hraní stačí atd. atd. atd.
Jenže nemám žádný problém s tím, že vy to můžete mít obráceně.

LPK
LPK
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdíly máte ve svejch hlavách. Jeden tam nemá nic a druhej prázdno.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel: Win8 Metro + Gamepad + Steam Big Picture + prográmek co umožní ovládání metra gamepadem = chlámu se tobě.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Přesně, řikam že to video má tak špatnou kvalitu že žádnej rozdíl mezi PC a konzolí neni vidět, nechápu kde vzal tohle, navíc reaguje na člověka kterej o grafice tý hry vubec nic špatnýho neřekl. ;-)

@Apate : Já mam TV v PC :-P

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hovadina: Líbí se mi jak začneš hned nadávat ostatním kvůli věcem o kterých tu nikdo ani vzdáleně nemluvil...

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc: No aspoň to někdo přiznává že to má omalovánkový odlesky, když to někomu řeknu o GTA IV tak na mě chce poslat Hitmana. To DoF a podobně nevim, tyhle efekty vypínam, nesnášim když za mě hra rozhoduje na co zrovna koukam a co má bejt rozmazaný. AA už si taky ňák nepamatuju, ale mam dojem že to snad člo vynutit přes ovladače, ale teď nevim. Jediná hra kde se mi prostě za boha nepodařilo vynutit plnohodnotnej AA (ne parodii FXAA) je WoT.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uid: lol

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Noname studio to rozhodně není, ale IMO je silně nadhodnocené.

DarkLordCZ
DarkLordCZ
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Envy: Ale on psal, že má PC i PS4, tak proč říkáš, že je konzolista a pokrytec? A vážně si nemyslím, že jdou hry do prdele. V poslední době je hodně kvalitních her. A pokud někdo může za kurvení her, tak to jsou blbečkové co si hru stáhnou a to jsou většinou hráči na PC (a ano vím, že na konzole jde dát čtečka). Pokud jsem se dotknul nějakého slušného hráče na PC, tak se mu omlouvám, ale už začínám být alergickej na diskuze PC vs Konzole. Každej hraje na tom co preferuje.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hampino: Děláš jako by vyšší framerate nebyl zas tak důležitý...

Breeder Joe
Breeder Joe
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Úplně souhlasím, přestože to mám s hraním přesně opačně. Nechápu, že si někdo může "stavět svojí herní existenci" na urážení těch, které baví hrát jiným způsobem nebo jiný tituly. To už je fakt na hranici nějaký lékařský diagnózy.

Bobin
Bobin
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://www.youtube.com/watch?v=L_A6Z3gkXlk
To snad mluví za vše. Neříkám nic na grafickou stránku, ale nemají prezentovat něco, co se pak výslednému produktu ani neblíží.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek: Předpokládám, že ten komentář jsi napsal na konzoli.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: lepší má akorát modely aut a odlesky, ale takový AA nevede (kvůli deferred shadingu), to co vydávají za DoF je jen pouhý blur zakrývající ústupky (nízké LOD, zakrslá dohlednost, zakrslá vzdálenost pro stíny) pro old gen konzole, WD v celkovém pojetí grafiky i přes omalávánkové odlesky vypadá líp :)

Reklama
Reklama