sony-planuje-uvest-novy-system-reklamy-ve-hrach
Novinka Sony plánuje uvést nový systém reklamy ve hrách

Sony plánuje uvést nový systém reklamy ve hrách

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

10
Reklama

Firma Sony Computer Entertainment, konkrétně její pobočky v Americe a Evropě dnes představily nový systém in-game herní reklamy. Za použití tohoto systému je možné do hry libovolně přidávat reklamu a vlastně tak "pronajímat plochy" pro billboardy přímo ve hře. Díky tomu, že zadavatelé reklamy by měli přístup ke svému "prostoru", mohli by i do dávno vydaných her přidávat stále nové reklamy, aniž by vývojáři museli vydávat nějaké úpravy hry. Jednoduše by nahráli nová data s reklamou do stávající hry. Jedná se o vůbec první případ, kdy se do něčeho takového pustil výrobce konzolí. Už tu sice byly náznaky od firem jako třeba EA, ale vypadá to, že Sony to chce rozjet ve velkém. I proto se spojila s marketingovou firmou IGA Worldwide, která zaštituje taková jména v byznysu, jako 20th Century Fox, Intel, MTV, nebo T-Mobile.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama