Sony plánuje uvést nový systém reklamy ve hrách
Firma Sony Computer Entertainment, konkrétně její pobočky v Americe a Evropě dnes představily nový systém in-game herní reklamy. Za použití tohoto systému je možné do hry libovolně přidávat reklamu a vlastně tak "pronajímat plochy" pro billboardy přímo ve hře. Díky tomu, že zadavatelé reklamy by měli přístup ke svému "prostoru", mohli by i do dávno vydaných her přidávat stále nové reklamy, aniž by vývojáři museli vydávat nějaké úpravy hry. Jednoduše by nahráli nová data s reklamou do stávající hry. Jedná se o vůbec první případ, kdy se do něčeho takového pustil výrobce konzolí. Už tu sice byly náznaky od firem jako třeba EA, ale vypadá to, že Sony to chce rozjet ve velkém. I proto se spojila s marketingovou firmou IGA Worldwide, která zaštituje taková jména v byznysu, jako 20th Century Fox, Intel, MTV, nebo T-Mobile.