Zpět na článek

Diskuze: Sony oznámí novou PS4K před vydáním VR

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
30. 3. 2016 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beerminator: Nintendo New 3DS, do prodeje uvedeno na podzim 2014, tři roky po původním 3DS. Má 2x víc RAM, o něco větší VRAM, 2x víc jader v CPU s dvojnásobnou frekvencí. Existuje na to několik retail her, které na starém 3DS nejedou. Oficiální emulované SNES hry se dají koupit jen pro nový model. Navíc některé hry běží výrazně lépe na novém 3DS.
Taková je realita.
Počet majitelů 3DS je/byl větší než majitelů PS4.

Není důvod proč by Sony nemohla uvést na podzim vylepšený výkonnější model PS4. Myslím, že i do budoucna pojedou nové hry i na starším modelu, ale s horším framerate (méně stabilním), případně i s některými efekty vypnutými -- snížená viditelnost, agresivnější LOD, menší rozlišení, atd. atd. Časem se můžou objevit i hry, které už budou vyžadovat novější model -- to záleží na počtu prodaných kusů.

A klidně si umím představit, že Sony bude v budoucnu už jen postupně aktualizovat svoji platformu. Třeba každé dva nebo tři roky. Zpětná kompatibilita bude zajištěná tak, jako je tomu nyní například na iOS nebo Androidu.

Masox
Masox
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Z velké části souhlas, blu-ray filmů se 4K filmy moc není. Pozemko/sat zaostává dlouhodobě. Ale přes net se 4K obsah začíná pomalu, ale jistě šířit. Nehledě na domácí videa, kde dnes už každý lepší mobil umí 4K. Datový tok částečně "maskuje" rozlišení a nové kodeky, nenáročný konzument to moc nepozná.
Já se domnívám, že nová PS4 bude umět videa v 4K a celkově bude umět použít jako výstup ve 4K a 60Hz. Nativní rozlišení podle mě bude stejné, jako na starých PS4. To je vše. Uvidíme.

Beerminator
Beerminator
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechce sa mi veriť, že by konzola mala mať v rámci 1 generácie 2 výkonové varianty...nehovoriac o tom, čo všetko sa špekulovalo ohľadom "krabičky" k PS VR a čo z toho nakoniec je...

marahusar@email.cz
marahusar@email.cz
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je to taková na půl blbost ~~! A taky si myslím že do 2 dnů se SONY sama vyjádří jak to vlastně bude ~~! Protože jak tady psal MASAKRVTRENYRKCH :D tyto žvásty opravdu potopí biznis Playstationu !!!

Navíc když nová konzole bude stát 10k tak nějak velký výkonnostní posun nebude ani když bude nová konzole stavět na novém Polarisu !!

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Souhlasím s tebou. Teď nás zde ukamenují :)

mikas_cze
mikas_cze
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex81: 1) už tahle aktuální generace PS4 umí přehrát 4K filmy

2) Ne každý potřebuje 4K, protože ne každý má 4K zobrazovač.
Než se 4K zobrazovací TV a monitory rozšíří v hojném počtu mezi lid, tak to ještě pár let potrvá, dle mne 3-4 roky.

Takže PS4K si pořídí jen ten kdo má k tomu adekvátní zobrazovač a standardní PS4 se bude i nadále normálně 3-4 roky bez problémů užívat.

Orochi
Orochi
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi sa na to vykašlem a pôjdem do PC ~~! Toto už bude to isté čo mobily :(( ~~! No čo už doba sa mení a hráč sa musí prispôsobiť !!!

daremes
daremes
Level 0 Level 0
29. 3. 2016 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro koho ma 4K smysl? Pro ilustratory, grafiky atp. Pro pasivniho uzivatele je toho tak malo, ze nema smysl jeste par let utracet. Pokud nesedite primo u TV, tak rozdil tech 4x vice pixelu je ze stredni vzdalenosti proti 1080p zanedbatelny. 4k matrose je furt malo na to, aby do toho clovek investoval prestrelene prachy (jo, ted jsou ruzne slevy a slo to dolu, ale zase casto jsou to klasicky chytaky na 4k; zase to ma treba nizsi framerate a celkova kvalita nemusi byt zazracna. pamatujte na nastup FullHD...), pokud nepotrebuje treba monitor k praci. Otazkou je, jestli v dobe, kdy se 4k rozjede naplno, nebude cas uz na nove plejstejsny 5 a vubec...

Alex81
Alex81
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mi to nedává smysl. Chápal bych novou verzi s 4K pro filmy.

Ale 4K pro hry? Bude potřeba větší výkon - o hodně, a 4K pro VR (2x rendering) to už je výkon (zatím) z říše snů.

A když mám takhle nabušenou konzoli (prý za deset tisíc), tak proč dál vyrábět nevýkonnou verzi. Kdo jí bude chtít?

marahusar@email.cz
marahusar@email.cz
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší by bylo kdyby v roce 2017 vydaly PS5 na které by fungovalo zakoupené PS VR z PS4ky a výkon by byl někde na úrovni Intel Core i5 a GTX970 OC a cena něco kolem 700 doláčů

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovéto zprávy nejsou pro biznis dobré. Ne ne, kdepak.
Trh s PS4 je v nejistotě.
Kdo si chtěl ještě včera koupit PS4 teď uvažuje, jestli nepočká někdy na podzim a nekoupí výkonnější model, který mu vykouzlí víc obrázků za sekundu.
Kdo plánoval ještě včera koupit PSVR teď bude přemýšlet, jestli mu to stávající PS4 utáhne. Nebude nová PS4 oznámená právě proto, že stará plánované VR hry už nezvládne?
Nebude to znamenat další desetitisícovou investici?
Nebude tedy lepší jít do VR na PC?
Nebo se na to úplně vybodnout a investovat do alkoholismu?

Masox
Masox
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4K pro hry na ps4? Vždyť to má problém utáhnout PC s GTX980Ti. Nebuďme naivní proboha. 4K pro domácí video, youtube atp. je daleko reálnější. Dnes 4K sice na ps4 jde, ale jen omezeně díky starší verzi HDMi. U her o tom pochybuji. To by PS4,5 musela stát min. 20tis.

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
29. 3. 2016 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dneska ještě není apríl...

Renee
Renee
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Kdyby nám aspoň na tom PS4 běželo "všechno a bez problěmů"... :(

Každopádně pokud půjde jen o navýšení rozlišení, tak pro mě se jedná o zbytečnost, mám jen 1080p televizi a nějak nemám zapotřebí v nejbližší době kupovat novou. Pokud ale dojde třeba ke zvýšení framerate a celkově plynulosti, už je to důvod ke koupi i pro mě. A pokud dojde k tomu že se produkty budou lišit mezi PS4 a PS4.5, tak to bude pěkná podpásovka a důvod k naštvanému nákupu výkonnější verze. Nechci hrát ořezané hry, tak jako teď trpí majitelé starších konzolí.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně z toho cítím přípravu pro PS VR. Obávám se, že kdo si bude chtít zahrát určité PS VR hry tak bude muset mít novou verzi PS4 (viz New Nintendo 3DS).

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
29. 3. 2016 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak pokud bude sony vyrabet obe konzole, tak je jasny, ze ps4 bude levnejsi .. a pokud bude ps4k stat 10tku, tak bude ps4 stat treba 6-7, coz je spis uz srandovni cena pro koncovyho zakaznika .. myslim, ze to je dobrej tah. Ps4 sama o sobe nabizi dobrej vykon (at tady hateri budou rikat co chcou) a pokud na to bude do budoucna cileno vyvojarema, tak pro beznyho hrace to bude jasna volba.. koupite deckam na hrani PC za 10, kde rozjedou tak nejak neco, nebo konzoli za 6, kde pojede vsechno a bez problemu? to snad ani neni otazka ..

Alex81
Alex81
Level 1 Level 1
29. 3. 2016 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikas_cze: 4k TV zacinaj na 10k, takze uz ted je to mainstream, za 3-4 roky budem uplne jinde

abys mohl 4k musis zvednout vykon - o hodne, ted maj konzole casto problem s FHD... to uz je proste nova konzole

kazdopadne jsem chtel v dubnu kupovat PS4 ale asi pockam, co se z toho vyklube

Reklama
Reklama