Sony: Letos je rok HW, rok 2017 je o softwaru
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sony: Letos je rok HW, rok 2017 je o softwaru

Sony: Letos je rok HW, rok 2017 je o softwaru

David Plecháček

David Plecháček

3
Reklama

Jste příznivci názoru, že letošní rok byl co do kvality a možná i kvantity her oproti předchozím sezónám slabý? Rozhodně nebudete jediní. Ačkoliv to ze slov Šúheie Jošidy přímo nevyplývá, myslím, že by vám dal tak trochu za pravdu i on. Nechal se totiž slyšet, že letošek byl (minimálně pro Sony) rokem hardwaru a v roce 2017 tomu bude naopak – zaměří se na software.

Pokud slova prezidenta Sony Worldwide Studios vztáhneme jen na japonského výrobce her a herních zařízení, letos jsme se dočkali PlayStationu 4 Slim, v lecčem revolučního PlayStationu 4 Pro a dlouho očekávaného zařízení pro virtuální realitu PlayStationu VR. Ale několikrát jsme se shodli na tom, že samotné zařízení je nám k ničemu, pokud na něm nebude adekvátní obsah.

A právě v tom duchu svá slova Jošida pronesl. Zatímco rok 2016 byl rok hardwaru, rok 2017 bude rokem „úžasného softwaru“, který si užijeme na letos vydaných zařízeních. Jeho slova dokládá hned několik vývojářů – například producent Bloodbornu v Japan Studio Terujuki Torijama řekl, že se ve studiu pilně pracuje na nové hře. Zda se jedná o další pokračování úspěšné IP ale není zřejmé. Zatím tomu nic nenaznačuje.

Jiný producent Bloodbornu, tentokrát člověk obsazený přímo ze Sony, řekl, že od jeho vydání na něčem pracuje a že bychom se něčeho mohli dočkat – kdy jindy – než příští rok. V podobném duchu se o slovo přihlásil režisér Gravity Rush 2 Keiičiró Tojama, který řekl, že jakmile vyjde Gravity Rush 2, začne se připravovat nový projekt.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama