Zpět na článek

Diskuze: Sony hájí multiplayer v rámci jedné platformy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Myslíš, že E3 konference MS byla lepší než konference Sony?Dle mého názoru totiž ano.
Díval jsem se s pusou dokořán, když odhalili nového Oriho.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Abych věděl, proti komu argumentuji.Většinou to jsou left-leaning liberals, jsem zvědav, zda i Vy.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: Střílečky beru, ale závodní hry a bojovky jsou nesmysl, k PC si můžeš koupit úplně stejné periferie jako ke konzoli. I na konzoli můžeš mít hráče s volantem proti hráčům s gamepadem, nebo hráče s fightstickem proti gamepadům. RTS na konzole stejně prakticky nejsou, takže to je taky úplně irelevantní. Navíc tady jde o hry jako Rocket League a Minecraft, takže tahle výmluva je úplně mimo mísu.

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
14. 6. 2017 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Nemůžeš říct, že nechceme protože nechceme. Nějakou deb*lní výmluvu najít museli. Na druhou stranu že nebude cross mezi X a PS je logický už jenom z důvodu věčnýho honění ega obou táborů. Stačí se podívat jak toxický jsou fora mezi PSkářema a Xboxákama... Oba tábory jsou schopný plodit neskutečný věci. A kdyby se tohle přeneslo i na samotnou platformu? Taky bych to nechtěl. Ale mohli to teda aspoň líp zdůvodnit...

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je teda zdůvodnění... Co se jako v Minecraftu může dít za nepřístojnosti, že Sony cross-platform hraní odmítá z důvodu, že by nad tím nemělo kontrolu? To spíš vypadá, že pravý důvod bude někde jinde a tohle je jen takový velmi slabý zastírací argument.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daweadawe: Jasně, že to má svůj důvod, akcionáři nechtějí "pomoct" ostatním platformám. Bez crossplatform hraní si každý kdo chce hrát s kamarády co mají PS4 musí koupit PS4, s crossplatform by si mohl koupit co mu nejvíc vyhovuje. Z pohledu Sony to dává do určité míry smysl, z pohledu zákazníků je to nesmyslné omezení, zvlášť, když se jedná o jedinou platformu, která se vymezuje.

daweadawe@gmail.com
daweadawe@gmail.com
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se ale najednou vyrojilo Xboxaku. Jediné co mě štve na Sony je že nemáme možnost přidání modu do her ale kolik hráčů by to skutečně využila. Je vidět jaky lidí od Xboxu nebo hráči jsou. Jen zmínka na Sony a už jedete. Zatímco hráči od PS nad tím mávnout když se objeví něco kolem Xboxu.To že to hlídají má určitě svůj důvod. I kdyz si myslím že to není ten pravý důvod budou mít někde slabinu a tímhle by se to mohlo objevit.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Souhlasím. A jo, Elite Dangerous taky nebude mít cross-platform hraní.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zacinam mit se sony problem, protoze jejich strategii naprosto prestavam chapat.

Cross platform - vzhledem k tomu, ze konzole jsou zive z toho, ze hraci hraji hry, tak by prave meli tyhle veci podporovat. Kolika hram by to mozna zachranilo prdel? DeadStar, DiscJam, Evolve, Gwent je treba v bete ale uz tedka mne to sere, ze si nemuzu zahrat s kamarady ( a to je to sakra karetni hra)..dalsi vec je ze mam treba spolubydlicicho a ten ma notas, ani ten blby battlefield jsme si spolu nemohli zahrat. Braneno cross platform hrani je pro mne dost velky minus. A predpokladam ze to nebude propojene ani v Elite Dangerous...

Zpetna kompatibilita - jasne, takze sony haji, ze to hraci nehraji ale vrazi do ps storu plno remasteru. Skoda, ze to jsou bud totalni vykopavky z ps2, ktere uz plno lidi z principu grafiky hrat ani nebude, nebo to nakouri natolik, ze uz je mozna levnejsi si koupit ps3 zpatky a stahnout si to znova, protoze jsem si to jiz jednou koupil.

Mody - xbox moduje plno veci, dokonce i neoficialni cestiny se tam daji sehnat, sony leda kulove - maximalne tak ve Falloutu kde ale nemuzete nahrat mod co nema originalni assety. Zase minus bod.

K tematu - co je tohle za kec? Jakoze na psku jsou lidi na voice chatu jini? Ze tam nikdo netroli ani ranked zapasy? Hahaha:) navic nechapu, co vlastne sleduji. Nekomu daji ban za to, ze umyslne vystrilel svuj tym v rainbow six? Pokud vim, tak plno her si to resi samo pres sve vyvojare. Maximalne muzete nekomu poslat report na sonykdyz vas nekdo urazi pres messages ale to je tak vsechno.

Nehlede na to, ze na psku neni skoro ani jedina strategie. A pritom tahovky by se na ni daly hrat uplne s prehledem - co bych dal za heroes of might and magic, civilizaci nebo master of orion...o kvalitnich couch gamesach je taky skoda mluvit - za posledni rok vysla jedna?

Sony jsem mel rad ale posledni dobou zacina ztracet dech a to dost - xbox ma momentalne pridanou hodnotou podstatne navrch nez playstation a jestli s tim sony neco neudela, tak nevim, jestli pujdu do dalsi generace playstationu.

GALBATOR
GALBATOR
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: Xbox
14. 6. 2017 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrozny kecy...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: No, podobný test jsem vyplňoval a vyplivlo to na mě sociální liberalismus (i když ne ve všem), takže ano, je to tak.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vyplňte, prosím, tenhle test, něco mě zajímá. http://www.abtirsi.com/quiz2.php

Flois
Flois
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: není zas takovej problém aby tam bylo nastavení že ti to bude vyhledávat spoluhráče jen s ovladač/klávesnice. Navíc věřím že xbox časem dostane i podporu myši, pak bude ten argument irelevantní.
Ja bych se nebál i ve střílečce jit s ovladačem proti myši. Když to umíš je jedno co držíš v ruce

Filias
Filias
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou to děsný PR kecy, ale PR bude ten hlavní důvod. Nejspíš se bojí právě té averze mezi konzolisty. Aby pak toho hejtu nebyl plný internet a nekazilo jim to snahu o "family friendly" konzoli.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase snůška PR blábolů. Myslím, že v první odpovědi (na Eurogameru) leží pravé jádro problému, nelíbí se to stakeholderům, ochrana dětí je jenom trapná výmluva.

Nejlepší přepis toho rozhovoru:

"Sony: Exposing what in many cases are children to external influences we have no ability to manage or look after, it's something we have to think about very carefully.

EG: Isn't that complete bollocks though?

Sony: Yeah, that's true."

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě jste zaspali, Sony. Zatímco Microsoft je poslední dobou čím dál vstřícnější k hráčům, vy se svými tisíci exkluzivit, žádnou zpětnou kompatibilitou a téměř žádným cross-playem si minimálně u mě reputaci opravdu nezlepšujete.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím, že je to pochopitelné. Přece se elitní komunita od PSka nebude zahazovat s pakáží od PC a Xboxu !! :D

A teď můj netrollící názor. Já se Sony souhlasím. Ve světě internetu se lidi chovají jak čuňata a pokud se Sony snaží to alespoň trošku hlídat, tak by vážně nebylo moudré si to komplikovat s lidma zvenčí.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daweadawe: Já třeba Xboxák opravdu nejsem, spíš opak. Už dost dlouho je moje jediná platforma PC, moje poslední konzole byl PS2. Docela dost jsem zvažoval nákup PlayStationu 4, poslední jeden, dva roky už mě Sony přstává bavit. Zatímco Microsoft uvolňuje své exkluzivity i na PC (ano, na Windows), Sony se svých exkluzivních her drží jako klíště. Ve finále to znamená, že Microsoft možná dostane moje peníze za jejich hry, zatímco Sony nic (protože si nebudu kupovat konzoli kvůli 3 hrám, které fakt chci a asi 10, které bych si chtěl zahrát). A pokud mě další generace konzolí nahlodá ke koupi jedné z nich, silně pochybuji, že bych s přístupem Sony ke zpětné kompatibilitě nebo cross-platform hraní sáhnul po PlayStationu.

Reedee
Reedee
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daweadawe: Myslím, že si nemůže nikdo nic moc vyčítat :)

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Proč jsou všichni inteligentní lidé left-leaning liberals?Nechápu to.
Já jsem dle testu Conservative Libertarian Non-Interventionist Nativist Traditionalist.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: Proč chceš znát můj politický postoj?

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To máte asi pravdu.Zničil jste můj argument, omlouvám se.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není férové, aby konzolisté hráli proti PC hráčům závodní hry nebo bojové hry a aby PC hráči hráli proti konzolistům třeba strategie nebo FPS.
V ostatních hrách s tím problém nemám.I když kdyby to nebylo povinné, dokázal bych se sžít s tím, že by každá hra měla cross-play.
To by mohlo aspirovat na eliminaci válek PC vs. konzole.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je šokující Sony sleduje svoje zákazníky ! Kde to skončí bude váš hypnotizovat pomocí světýlka na ovladači a přes repraček vám zadávat rozkazy ? Nebo už se to děje ? Nejlepší bude se PS hned zbavit, jistota je 3 metry pod zem a zelejt asfaltem.

(Abych vám ušetřil psaní tak to nemyslím vážně. Dělám si riť z těch co tvrdili že MS hráče sleduje pres kinect)

@Spratekk CZ: myslím že většina tech toxiku je v diskuzích, normální člověk neztrácí čas nesmyslným hejtem na konkurenční konzoly ale radši hraje.

EnderW
EnderW
Level 1 Level 1
14. 6. 2017 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je přece jasné, všechno pro dobro hráčů - hráči PSka nechtějí cross-platform multiplayer, nechtějí zpětnou kompatibilitu, nechtějí ovladač který by nemuseli denně nabíjet a který by nesvítil jako baterka, nechtějí hry v nefalšovaném 4K rozlišení a nechtějí hrát závodní hry a strategie...

Reklama
Reklama