Sony chce v budoucnu cílit více na indický trh
Není sporu o tom, že v rozvojových asijských trzích se skrývá ohromný obchodní potenciál. A ví to i firma Sony, která má v rukávu trumf v podobě levné a nenáročné konzole PlayStation 2, s níž kontroluje přes osmdesát procent indického trhu. A tento potenciál samozřejmě hodlá náležitě využít. V současné době si užívá úspěchu s regionálním titulem Hanuman, kterého se prodalo přes deset tisíc kusů pouze v první den prodejů. To ukázalo Sony, že zaměření na regionální tituly je správný krok, neboť ty nejúspěšnější zahraniční kousky prodají v prvním dni zhruba tři až čtyři tisíce kusů.
Hanuman (což je podle dostupných informací dobrodružná hra o životní cestě malého válečníka) má dobře nakročeno k překonání předpokládaného plánu, který počítal s 30.000 prodanými kusy celkově a možná bude atakovat hranici rovných padesáti tisíc. Atindriya Bose, lokální nejvyšší manažer Sony přitom ukazuje, že celosvětově prodávaným titulům se málokdy podaří překročit hranici patnácti tisíc. "V současné době se zaměřujeme na více edukativní a zábavné tituly, včetně hry o Bombajském podsvětí." Podle serveru Business Standard chystá evropská centrála Sony uvést na tento rok celkem šest regionálních her pouze pro Indii.