SOE bude používat Unreal Engine 3 technologii
V rámci současné generace konzolí byl nejpoužívanějším enginem Renderware od spol. Criterion, která už nějakou dobu patří Electronic Arts. V případě her pro next-gen konzole už si však Renderware svoji vedoucí pozici neudrží na úkor Unreal Engine 3 technologie od Epic Games. Licenci na použití enginu od tvůrců Gears of War a Unreal Tournament 2007 si v uplynulých zhruba 2 letech zakoupila celá řada vývojářských i vydavatelských společností včetně samotné spol. Sony, která Unreal Engine 3 technologii použila i pro PS3 dev kit. Další společností, která se rozhodla pro Unreal Engine 3, je Sony Online Entertainment, která technologii od Epic Games hodlá použít při vývoji her pro PC i next-gen konzole. Jedním z projektů, který na třetím Unreal enginu poběží je i chystané multiplatformové MMORPG, které SOE připravuje ve spolupráci s DC Comics. Za zmínku v tomto případě stojí, že se na vývoji hry bude podílet i známý ilustrátor Jim Lee.