Zpět na článek

Diskuze: Sniper: Ghost Warrior 3 - dojmy z bety

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
10. 2. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za Vaše dojmy. Čekal jsem na to celý týden :-) A ještě dotaz. Koukal jsem na gameplay a prostředí mi přišlo dost minimalistický, respektive samý koridor a nepřijde mi to jako vhodné prostředí pro sniper hru. Je to jen můj pocit nebo je tomu opravdu tak?

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
11. 2. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Poplach nelze odvolat, a dokud nepřátelé nezjistí, co rozruch vyvolalo, nedají vám pokoj. Můžete se mezi nimi stále pohybovat, až do splnění úkolu (anebo bídné smrti) však zůstanou ostražití."

Co konkrétně si pod tímhle mám představit? Ve většině her se po spuštění alarmu objeví skupinka vojáků na místě, kde očekávaj nepřítele a pak jen nadzvednou víka od popelnic doufajíc, že ho tam najdou, ale poté co ne, tak se zase otočej a odejdou. Tady v tý hře je ta ostražitost nějak líp provedená a ty hlídky už se do žádnýho chill modu nevracej?

Lze zabíjet potichu nožem a pak odnést a schovat mrtvolu?

Má hra nějakej důraz na plížení a kamufláž jako MGS?

Palmy
Palmy
Level 1 Level 1
10. 2. 2017 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezký sepsaný dojmy, pro doplnění bych dal odkaz na frame-rate test této hry: https://www.youtube.com/watch?v=WX1gsTu8wg8

Optimalizace vskutku ještě není zdaleka dotažená, a to je poslední dobou atribut, na který PC hráči nejvíce dají, aspoň dle mého názoru.

Jasný, že jde o ještě rozpracovanou verzi, která ale již se skoro blíží ke svému závěru a teď je právě ten okamžik, kdy zapracovat na optimalizaci. To stejné platí i u Wildlands, i když tam jsem mnohem skeptičtější

Reklama
Reklama