Zpět na článek

Diskuze: Šli jsme na pixely

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
19. 7. 2011 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přidávám se k vám. Broken Sword jsem nedávno dohrál (samozřejmě starou verzi běžící pod ScummVM) a žádný pixel hunting tam určitě není. Všechny předměty jsou dobře viditelné a nemusíte se na ně strefovat přesně na pixel a hledat je lupou. Že je hra o něco složitější, to je věc jiná.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
16. 7. 2011 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A víte co je zajímavé? Z mnoha žánrů a her obecně se celkově odstranil pixelhunting, ale nikdo neřve "Nepřípustná konzolizace! Ty hry se debilizují aby je mohli hrát kiddos na konzolích! A co my pravý HC Hráči!?" :D

Zajímavé pokrytectví, když v mnoha takovýchto pokrokem přinesených záležitostech jde vlastně o větší realismus, nebo alespoň logičnost designu...

Dhatz
Dhatz
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jediné řešení co schvaluju je tlačíto, jako ve S.T.A.L.K.E.R. a navíc GTA IV má tlačítko na zobrazení HUD, což by se dalo dotáhnout na kompletně mizící HUD kdyby se jim jenom trochu chtělo.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Souhlasím, ani v původních Broken Swordech si na žádný pixelhunt vyloženě nepamatuju. Možná něco u kozla v Irsku, ale to bylo tak všechno.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
17. 7. 2011 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluD: @Lady Stardust: Aha, už si to moc nepamatuju. Jenom vím, že tam bylo "komplikovanější" místo. Jestli ani tam nic takového nebylo, tak pak asi fakt nikde. :)

Mimochodem, perfektní byl pixelhunting v Baldur's Gate, kde na některých pixelech byly schovány poklady (například nějaký prsten vylepšující magii hned poblíž hospody, kde potkáte Jaheiru).

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dhatz: co? :)

hejno
hejno
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Broken Sword mám dohraný tak 10x a žádný pixelhunting tam není. Ani u kozla v Irsku, tam šlo o něco jiného (v Director's Cut je to změněné). Mohl bych autora poprosit o komentář, kde přesně a u jakého předmětu se měl onen pixelhunting vyskytovat? Vážně si nemůžu nic vybavit a to tu hru znám nazpamět.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
19. 7. 2011 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GlaDOS: broken sword je totiž na svou dobu až extrémně odlišný od běžných adventur té doby, takže jsem ani nepochopila jeho zařazení v tomhle článku.
Navíc ta hra ani není moc "složitější" vzhledem k tomu jak plynulou má hratelnost a přirozenou práci s předměty a herním prostředím, prostě totálně něco jiného než ty opravdu pixelhuntové kleptomanské adventury :)

hejno
hejno
Level 1 Level 1
17. 7. 2011 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Jo, jeden prsten byl schovanej ještě před oblastí Friendly Arm Inn (v kameni) a druhý přímo v ní (pod stormem). V Nashkelu bylo zase na poli ukryté zelené brnění angengha (nebo jak se to píše). Těch ukrytých předmětů bylo ve hře povícero. Musel jsem si vyhledat na internetu přímo pozici kurzoru, jinak byla mizivá šance to najít :) No, úplně jsem na to dostal chuť :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
17. 7. 2011 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenoM119: jakých dalších žánrů se týká pixelhunting?

CthulhuCarcass
CthulhuCarcass
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutní souhlas,Broken Sword nemá z pixelhuntingem nic společného.Jedná se o sice poměrně obtížnou hru (první 2 + 2,5)ale ta obtížnost je jinde než v hledání třísky :) ....mimochodem víc takových adventur je to klenot

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zákysové situace a pixel hunting k Broken Swordu patřily jako součást hratelnosti"?

Broken sword byla jedna z her, která neměla zaprvé žádný pixelhunting, všechno bylo jasně přehledné, a za druhé neobsahovala nesmyslné kombinace předmětů a byla příkladem toho jak má vypadat perfektně vyladěná adventura, tak co to má být v tomhletom článku?
Broken sword je naprosto nesrovnatelný s kleptománií běžné adventury.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
17. 7. 2011 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluD: Jo, šlo to jedině s návodem. Já to četl přímo v návodu v Game4U, ve kterém kdysi Baldur's Gate u nás vyšel.

Blackened Halo
Blackened Halo
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dhatz: ze editovano, to by som chcel vidiet co si vypotil predtym ....

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: kozel v irsku byl jen o rychlosti

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe, u toho Ishara musim souhlasit, to bylo ve všech dílech, že člověk musel myší "rozďobat" celý okno. U Zac MacKrakena, jehož obrázek tu máte taky a nebudu dělat že nejsem překvapen, že tu hru vubec znáte, se moc zákysů kvůli hledání správné lokace kurzoru nenašlo. Pokud zalovím v pamětí tak pixel huntové peklo byla hra Lure of the Temptress.Doporučuji všem s pevnými nervy a alespoň dvěmi náhradními klávesnicemi.

Reklama
Reklama