Zpět na článek

Diskuze: Sledujte vidcast o herních enginech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nemo79
nemo79
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Priznam sa som z toho vidcastu dost zmeteny. Ak ste to zobrali ako povrchny nastrel alebo pohlad na herne enginy, aj ked z pohladu vybranych a prezentovanych by som to skor nazval hernymi sdk lebo obsahuju daleko viac nez len samotny engine, a z pohladu designera tak to beriem. Ak to ale mal byt nejaky hlbsi pohlad a hlavne z pohladu ako to realne v engine funguje, co vlastne riesi a co je za tym nez sa vykresli pixel na obrazovku tak to bolo tragicke a miestami aj zavadzajuce. Nechcem sa pana Slegla dotknut ale uz len co sa tyka shaderov a materialov tak vyborny zjednoduseny pohlad, alebo taky zaklad mal John Carmack na tohorocnom QuakeCone. Ostatne shadery niesu nic nove a v zasade kopiruju "materialy" z 3d renderovacich sw.A celkovo materialy a sposob ako sa dnes tovria je len vykonnostne zjednodusenie lebo ani dnesny hw neni stale schopny realtime renderovat fyzikalne spravne materialy a povrchy.

Radek Vojáček
Radek Vojáček
Level 12 Level 12
Hlavní platforma: PC
2. 10. 2013 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvůli tomuto videu jsem se na hrej zaregistroval, abych mohl napsat, že tak luxusní povídání jsem už dlouho neviděl. Skvělý nápad, přirozený projev a Honza se moc dobře poslouchá. Určitě (pokud bude možnost) ho ještě někdy přizvěte. Dík moc a jen tak dál.

Reklama
Reklama