Zpět na článek

Diskuze: Sledujte gameplay záběry z XCOMu 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@info: Také mi přišlo, že v XCOM: EU nebyl moc velký rozdíl mezi misemi ve dne a v noci. V původní sérii bylo v noci vidět prd, což mělo parádní atmosféru. Jinak nový díl bude nejspíš primárně o městských misích. Uvidíme, snad je dokáží udělat dostatečně zajímavé.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: "Opět" asi myslí návaznost nikoli na předchodí díl ale že systém z původních dílů se vrací. Moc mi nevadily předdefinované mise ve městech, ty byly pěkné, ale jinak jen les, les a zase les, což bylo otravné (nebo jsem měl takovou smůlu?). Když vzpomenu na UFO: EU, tak mimo města to byly: farma, poušť, led, zalesněné hory, džungle (je to všechno?) a když jsem měl dost rychlé letadlo, mohl jsem si i vybrat, nad jakým terénem ufo sestřelím (třeba nad vodou, když jsem na pozemní misi neměl náladu) nebo ho sledovat, nechat přistát a vyplenit nepoškozené. To bohužel v XCOM: EU nešlo.

info@lukashanak.eu
info@lukashanak.eu
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smaug: To ano ale skor mam na mysli hry ako incubation time is running out tam sa mi to celkom pacilo. Tam tych bodov nebolo tak moc :-) Pripadne spellcross tam bolo mozne nepriatela aj prekvapit a zahajit protiuder

info@lukashanak.eu
info@lukashanak.eu
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravdu povediac cakal som nieco ine, prostredie dost nezaujmave az sterilne a obavam sa ze to bude furt stejne. Stale cakam kedy pride nieco na styl klasickeho ufa s klasickych tahovym systemom a akcnymi bodmi (nie ten novatorsky styl kde neminate time points a teda nemozete robit mikropohyby ale tu je to skor 2 velke pohyby + strelba) To mi na dnesnych hrach chyba najviac. Fandov si to ale urcite najde, predosle ufo bola vcelku kvalitka

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@info: Původní XCOMy měly dost mizerný systém akčních bodů - bylo jich moc, nebyly vázané na začátek a konec pohybu, špatně fungovalo jejich navyšování při postupu na vyšší úrovně. Mnohem lepší systém AB byl v Jagged Alliance 2, kde byl potřeba bod na rozběhnutí se, zastavení, pozvednutí zbraně a část nevyužitých se dokonce převáděla do dalšího kola.
Současné sérii XCOMu jde především o rychlou akci a to se mu slušně daří. Ty zmiňované mikropohyby totiž hrozně zdržují. V předchodím dílu mi v taktické části vadilo především to, že nebylo možné nepřítele překvapit. Vždy, když se objevil, tak utekl se schovat.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já se už tak bál, kde se XCOM objeví. Čekal jsem PC Gaming Show, ale konečně něco víme.

info@lukashanak.eu
info@lukashanak.eu
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smaug: Take pustne , zimne krajiny by hru prijemne ozivili. To nove ufo bolo viac menej len les a mesto. Inak nic. Osobne som mal najradsej misie v pusti a v zimnej krajine kvoli velkemu rozhladu. Moc som nemusel terror misie v meste :-)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 6. 2015 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Doufám, na původní a současný X-COM nedám dopustit. Ale Firaxis vědí dobře co dělají.

Reklama
Reklama