Skyblivion se odkládá, tým potřebuje více času na úpravy
Fanouškovský remake The Elder Scrolls IV: Oblivion v enginu Skyrimu hlásí další zpoždění.
- Skyblivion přesouvá vydání na 2026 kvůli dokončování 3D assetů a Imperiálního města
- Celá mapa je již dokončená a všechny quest dungeony jsou přepracované, včetně většiny modelů zbraní a brnění
- Projekt se z původního portu změnil v rozsáhlý remake s novými bossy, lokacemi i obsahem
Fanouškovský tým stojící za Skyblivionem oznámil, že remake Oblivionu v enginu Skyrimu se znovu opozdí. Přestože vývojáři ještě na začátku roku 2025 počítali s vydáním do konce roku, nyní potvrdili, že projekt vyjde až v roce 2026. Podle člena týmu Evana T. Flatta je hra ve „svém nejlepším stavu“, ale aby splnila vysoké nároky na stabilitu a kvalitu, je potřeba více času na finální úpravy.
Vývoj brzdí zejména dokončování 3D modelů a interiérů Imperiálního města a také finalizace NavMesh systémů, díky nimž se NPC a monstra správně pohybují. Po dokončení bude možné implementovat poslední questy a zaměřit se na finální dokončování. Tým ale zároveň hlásí výrazný pokrok. Celá mapa Cyrodiilu je hotová a na webu přibyla interaktivní satelitní mapa. Všechny quest dungeony jsou kompletně přepracované s novými bossy a odměnami a většina zbraní, brnění i drobných objektů je hotová. Nové video podrobně ukazuje, co už je hotové a co zbývá.
Skyblivion vzniká už 13 let a od původního nápadu prostého portu Oblivionu vyrostl v ambiciózní remake, který rozšiřuje města, doplňuje vystřižený obsah a nabízí nové herní prvky. Bethesda projekt podporuje a přislíbila, že vedle oficiálního remasteru Oblivionu má Skyblivion své místo.