Bondovka 007: First Light se předvádí v nových záběrech
IO Interactive servíruje komentovanou ukázku.
- Autoři 007: First Light promluvili o hratelnosti
- Hráči by měli mít volné ruce, konkrétní situace se dají řešit různými způsoby
- Titul dorazí koncem března
Společnost IO Interactive zveřejnila první díl vývojářského deníku k 007: First Light. Ke slovu se dostali gameplay director Andreas Krogh a senior level designer Thomas Pulluello. Hlavním tématem povídání byly tvůrčí principy a designové přístupy, které autoři volí pro nové pojetí Jamese Bonda.
Postavte Baťovo město. Představuje se strategie Zlin City: Arch Moderna
Čeští vývojáři ze studia Polyperfect pracují na budovatelské strategii Zlin City: Arch Moderna. Hra zaujme ručně vytvářeným prostředím.
Podle vývojářů tvoří jádro celé hry kreativita. Hráč má mít možnost řešit konkrétní problémy a plnit jednotlivé mise vlastním stylem – ať už tiše, akčně, nebo kombinací obojího. Některé situace lze vyřešit velmi jednoduše, jen zapojit mozek. Třeba při útěku stačí zamknout dveře, což útočníky spolehlivě zdrží. Bond tím pádem ušetří pár nábojů.
Okolní prostředí je zkrátka naprosto zásadní, celou řadu volně ležících předmětů může agent využít jako improvizovanou zbraň, třeba kulečníkovou kouli.
007: First Light dorazí 27. března na PC a konzole Xbox Series X/S, PS5 a Nintendo Switch 2.