Skyblivion a GOG spojili síly. Modifikace Oblivionu míří k vydání
Skyblivion je i po deseti letech stále ve fázi vývoje, tvůrci se však již připravují na vydání.
- Skyblivion bude dostupný přes GOG.com
- Vedoucí projektu uvedl, že spolupráce s GOG vzešla z inspirace loňského Fallout: London
- Titul je stále směřován na vydání v průběhu letošního roku
Fanouškovský projekt Skyblivion, který kompletně předělává The Elder Scrolls IV: Oblivion do enginu Skyrimu, má dorazit v roce 2025. Nově bylo potvrzeno, že kromě vlastní distribuce bude mod dostupný také přes GOG.com, což by mělo zajistit stabilní spuštění a širší dostupnost.
Vedoucí projektu Kyle „Rebelzize“ Rebel v rozhovoru pro Rock Paper Shotgun uvedl, že spolupráce s GOG vzešla z inspirace Falloutem: London, vydaného v létě loňského roku. „Předtím mě podobné řešení vůbec nenapadlo. Fallout: London měl jiné problémy než Skyblivion, ale jeho případ ukázal, jak důležité je mít silné technické zázemí při vydání,“ vysvětlil Rebel.
„GOG má skvělou pověst, není tak velký jako Steam, ale vždycky tomu věnuje více času a úsilí než jakákoli jiná platforma. Chceme dostat Skyblivion do co největšího počtu rukou a GOG bude skvělým partnerem, který nám to pomůže umožnit. Stále se budeme snažit o vlastní distribuci, ale pochybuji, že dokážeme porazit stabilní servery GOGu.“
„Doufáme, že díky naší práci a spolupráci se podobné projekty stanou přístupnějšími hráčům po celém světě, a to i těm, kteří se k modifikační scéně nikdy nepřiblížili kvůli úsilí nebo složitosti, které často vyžaduje. Co se týče vydání hry Oblivion Remastered, její úspěch jen podtrhuje, jak dychtivá je hráčská komunita po klasických hrách se svěžím nádechem, a my věříme, že ji velmi potěší i Skyblivion.“
Skyblivion je ve vývoji přes deset let a jeho tvůrci se nezalekli ani chystaného oficiálního remasteru Oblivionu od Bethesdy. Naopak, považují to za potvrzení, že hráči mají o klasické Elder Scrolls hry stále zájem. Rebel dodal: „Stále je na čem pracovat, stejně jako na některých obzvláště náročných cílech, které se snažíme do vývoje vtěsnat, jak jen to je možné. Pracujeme nepřetržitě, jak nejlépe umíme, abychom se ujistili, že tyto cíle do data vydání v roce 2025 stihneme.”