Silksong překonal na Steamu hranici půl milionu souběžně hrajících hráčů
Hollow Knight: Silksong je pouhý den po vydání hrou s druhým největším počtem souběžně hrajících hráčů na Steamu. Více má letos zatím jen Monster Hunter Wilds.
- V pátek dopoledne dosahoval Hollow Knight: Silksong na Steamu více než 500 tisíc souběžně hrajících hráčů.
- Ještě vyšší čísla se navíc očekávají během víkendu.
- Titulu neuškodily ani technické problémy hned po vydání, které způsobil obrovský nápor hráčů.
Po letech čekání vyšel ve čtvrtek konečně Hollow Knight: Silksong a hra pouhých několik hodin po svém vydání překročila hranici půl milionu souběžně hrajících hráčů na Steamu.
Po letech očekávání se hráči konečně dočkali, samotný start prodeje (vývojáři neumožnili předobjednávky) ale poznamenaly technické problémy. Obchody Steam i Nintendo eShop zasáhly výpadky a chybové kódy, servery nezvládaly obrovský nápor. Podle Nintenda i Valve přetížení serverů způsobil obrovský příliv hráčů. Vývojáři z Team Cherry navíc nepovolili předběžné stahování, všichni fanoušci tak začali hru stahovat naráz.
V pátek dopoledne dosahoval Hollow Knight: Silksong na Steamu čísla 535 213 souběžně hrajících hráčů. To je z pohledu celkových čísel platformy osmnáctý nejvyšší počet v historii, v případě letos vydaných her pak Silksongu patří druhá příčka po titulu Monster Hunter Wilds.
Jak připomíná server Eurogamer, ještě větší příliv hráčů se dá očekávat během víkendu. Navíc jde stále jen o čísla ze Steamu, hra mimo to vyšla ještě na PC, PlayStation 4 a 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch (včetně Switch 2). Od prvního dne je navíc součástí Game Pass Ultimate a PC Game Pass.