Zpět na článek

Diskuze: Shrek the Third

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rob je chudák. Protože se na něj všichni spikli, reaguje pouze ironicky, což se zase všem nelíbí a tak to půjde dokola...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- O tom přesně mluvím na ty příspěvky o tom že je namyšlený reaguje vtipem a ironií :)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Ale to bohužel není správně... Rozhodně ne, v tézo netolerantní komunitě.

rodriguez.rico
rodriguez.rico
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Robe, levellover má pravdu - bacha ať se ti to nestane, nerad bych tě totiž viděl s rozbitou hlavou na chodníku ulice Na Florenci. Dej si pozor na to, ať tě nějáká ta sláva nevynese na oblak a pak nepadáš dolů, jak už naznačil Pavel D. v interview s Jaxxem.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vite mi drazi poddani, stoupam k nebezskym vysinam a uz se mi jevite takovi malickaty, zebricek hodnot se razem meni a vy obycejni lide se mi vzdalujete a vzdalujete a vzdalujete... A ja pychnu a pychnu a pychnu... Pa paaaa.

Kdo nepozna saska z povolani a vylozenou saskovskou recenzi svou formou kopirujici infantilnost herniho obsahu, ten at se me urozene povysenosti nedivi :)

Ale i tak vas mam porad rad :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 :D

Matěj Habarta
Matěj Habarta
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 My tebe taky. :)
:-*

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to levellover: Ale houby já myslím že robovi nic do hlavy nestouplo a jestli mu někdo závidí je to jen jeho problém, protože závidět by nikdo neměl pokud možno. Není to recenze na kdovíjak bombastickou hru ale myslím že rob odvedl svou práci dobře :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že je to povedená recenze je co se týče vtípků a informací o hře vyvážená (alespoň co já si o ní myslím). Nad některými recenzemi ale poslední dobou prskám zlostí protože většina obsahu recenze obsahuje vtipné fráze a slovní hříčky atd... a hru autor přitom pořádně neosvětlí. Mám rád vtipné recenze ale když je v ní 90% humoru a 10% informací o hře začne to být otravné. Tahle recenze díky bohu taková nebyla.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja osobne bych recenzi hodnotil za lepsi prumer, ikdyz ten vtip me moc nerozesmal, spis sem se pousmal na zacatku, ale pak uz nic, priste zkus ten vtip trosku vypiplat, jde sice hodne o napady, ale ikdyz te zprvu napadne stupidni vtip, da se znej vytribenim udelat vtip dobry

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Screamer Lepsi prumer je pro me na poprve krasne hodnoceni. D. Na priste se vynasnazim :)

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže králi všech robotronů, tady máš zas komentář ode mě.

V prvé řadě smekám před tím, že se ti poštěstilo publikovat svoje dílko na portál Hrej!cz. Bylo-li ti za to navíc zaplaceno, tak jako fakt super! Všechna čest.

Rady od jednoho čtenáře: Piš, piš klidně jen humorně a kašli na popisování jakou kterou kartu hra podporuje, jaký zvládá šejdry či gliče. Dle mojí teorie by měla recenze především čtenáře bavit. Nelíbí se mi, že se z tohodletoho útvaru stalo za posledních pár let lákadlo na to, kterou hru si koupit, a kterou nekoupit. Člověk si stejně řekne za sebe, jestli do ní půjde nebo jestli se nechá překvapit, a někde si jí šlohne. O to víc mi to přijde zcestný - mazat lidem v dnešní době med kolem huby grafikou, zvukama, hratelností a dalšími bla-bla-bla. Ále, to jen takový postesk vášnivého hltala článků z let 90. Ber to jak tip .. návrh, chceš-li, který mi přijde jakožto vykročení správným směrem. A ty jsi na dobrý cestě ...

Výtky si neodpustím, neboj :-)
V zásadě souhlasim s Genesanem.
1) Proč nás neustále oslovovat jako děcka? stačí jednou, my pochopíme tu narážku i ostrovtip, neboj.
2) Neschovávat se zbytečně zbaběle za hry a jejich přirovnávání; mezi náma, nevim proč by se "takováhle" hra měla snažit kopírovat god of war a jestli se snažili udělat dráčka á la spyro? určitě mohli použít šablonovitej typ, kterých jsou mraky, ale co je na tom špatnýho?
3) A za třetí, chlape, dej si pozor na gramatiku; vím, od toho jsou korektoři aj korektorky, leč na ně se taky nedá spolehnout. Nejvíc se vždycky člověk může spolehnout tak akorát na sebe. A i když mi to může bejt jako čtenáři putna, vidět v recenzi slovo "zdali" bez "-" nebo v diskuzi slovo "nebezskym" a u toho vědět, že jsi 27letej chlapák .. nu, to není úplně reprezentativní. Ve finále, vem to čert. Někdy to ale může působit vtipně, tak pozor na to.

Jináč dobré, ještě jednou gratuluji a rozhodně se těšim na další recenzi .. bude-li navíc okořeněná pořádnou dávkou humoru, stěžovat si rozhodně nebudu.

13_11

frix@seznam.cz
frix@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual http://www.proofreading.cz/zdali-nikoli-zda-li

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frix@seznam.cz Říká se, že čeština je druhý nejnáročnější jazyk v Evropě. Proto se někdy hold ani čech nedokáže chyb vyvarovat :)

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frix@seznam.cz To "zdali" se mi opravdu nějak nezdá.
:-)

13_11

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Jako pomucka necht ti slouzi nasledujici:

"-li" se pojí pouze se slovesem" :)) Porozumíš-li tomuhle pravidlu, ve slově zdali už chybu neuděláš...

(nebrat proboha jako pedantskou připomínku, jen mám trochu rozjařenou náladu..:))

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual "Jestli" se pojí pouze se slovesem, ouký, zkusim si to zapamatovat.
Díky za mnemo ;-)

13_11

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual "Nelíbí se mi, že se z tohodletoho útvaru stalo za posledních pár let lákadlo na to, kterou hru si koupit, a kterou nekoupit."

To je ukolem recenze odjakziva, piratstvi nepiratstvi. Vetsinu her ve sve sbirce jsem si koupil na zaklade recenze / recenzi.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Hlavně by ta recenze měla být pokud možno co nejvíce o hře. Jinak ale souhlasím když si chci koupit nějakou hru mrknu na recenzi.

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar S timhle právě nesouhlasim. Člověk píše recenzi, aby se vypsal ze svých dojmů a pocitů (pokud možno s vtipem jemu vlastním), nikoli aby dlouze obecně a objektivně opisoval specifika toho či onoho produktu. Nevím, jak to má tady většina. V případě mém, pokud přečtu recenzi na cokoli, co strhá mnou s napětím velice očekávanou hru/film/cokoli (teď naposledy to byli Piráti z Karibiku, již byli přijati poměrně vlažně), rozhodně si nenechám ujít tu možnost "vyzkoušet sám". U Pirátů bych určitě prohloupil, nešel-li bych na ně. A myslím, že to platí i v případech opačných (dobrá předpověď x zkušenost mi ale dala).

Tahle debata je na děsně dlouhej běh, mně přesto záleží a jde o to, abych se jakožto čtenář bavil. Tobě jsem to už tuším psal, že ten Dragonblade (tebou recenzovaný) je PŘESNĚ to, o čem tu mluvím. Zábava, únik ze všednosti, a slzy smíchu prýštící na A4kový papír svíraný v ruce <- i případ před chvílí jmenované hry. O TOM jsou dle mého recenze.

PEACE V

13_11

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Copak jde vypsani se z pocitu proti ucelu recenze jako literarniho utvaru, ktery ma ctenari umoznit rozhodnuti k pripadne koupi? A ze recenze neco strha prece neznamena, ze to je prikaz neco vynechat - i z negativni recenze si muzes odnest nadseni a obracene.. je to predneseni autorova nazoru / pocitu z dany veci a ty jako ctenar si to pak interpretujes dle sebe. Michas hrusky a jabka. Dobra recenze je ctiva a zaroven ti da jasnej obraz, jak se k recenzovanymu subjektu sam postavit (koupit, vyzkouset, zavrhnout, ignorovat, cokoliv).

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Mym zamerem je dat do recenze oboji, samozrejme se to clovek stale uci...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Dekuji prevelice, :) muj vkus a zamer stylu psani bych rekl, ze je velice podobny tomu tvemu, starosvetskemu, ostatne jak jsme se uz presvedcili v diskusi, takze v tomto smeru bez problemu :)

God of War ve Shrekovi treba patrny je, az to do oci tlaci. Shrek pristoupi k truhlici, ktera je presne takova jako GOW, ale zelena, chytne to jako Kratos a zacina zbesily mackani . Je to proste parodie. Tak jako ve filmu je spousta parodii na pohadky a popkulturu, v te hre jsou i narazky na jine hry. (to jen aby uz to bylo jasne)

Kazdopadne rady si beru k srdci, sam mam dost sebekritiky, takze sam sobe bych zformuloval podobne.

Diky :)

montana
montana
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Robotrone tak tvoje prvni recenze na Hrej celkem dobra, nenapadlo by me, ale ze budes recenzovat zrovna Shreka :) Nic lepsiho ti nechteli dat? :)
Jen to chce korekturu :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana Ja chtel neco lehciho, abych to jako prvni vec na hrej nemel tak velkou moznost zvorat :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jeste, na vysvetlenou... Osloveni decka a jine parankovske ptakoviny jsem tam dal proto, ze jsem myslel, ze to budou cist fakt jen decka :)

Tak nezlobte a teste se na dalsi recenzi! Dyt to pisu pro vas :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane jo! Takovyho ctenarstva! :)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Ja to sice necet, ale GZ ke hvezdicce.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 05:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jenže právě kvuli takové diskuzi tady on vtipkuje na váš účet :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja tusil, ze tu bude poprask hned kdyz jsem tu recenzi vcera uvidel :) Kdyby uz nic jinyho, tak je aspon videt, ze dokazala zaujmout. Jindy jsou tu tak 2 znudeny komentare, tohle aspon vyvolava nejakou reakci. Jinak jsem zvedavej, az dostane Robotron nejakou normalni hru na zrecenzovani. Co taky psat o takovyhle kravine :)

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě se ta recenze nelíbí, provařené a zbytečné všudypřítomné vtipy (obzvláště pro a proti je naprostý úkaz recenzentského humoru bez invence), samé přirovnání k starým hrám, na nichž si autor hladí svoje ego a přiživuje svou neexistující pověst zběhlého a zkušeného hráče, navíc je text zbytečně neosobní, což bych zrovna od Robotrona nečekal.
Ale co, já na to kašlu...mně je to stejně jedno :-) Robíku, měli ti dát Okami :-)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Ale o hre ses snad neco dozvedel? Doufam? :)

Okami mas ode me tady: http://showbizz.centrum.cz/hry/recenze/clanek.phtml?id=337703

Jo a kery jsou ty provareny vtipy? Ja se jim snazim dycky vyhnout a vymejslet vlastni, ale asi se nepovedlo, nejaky priklad?

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Prakticky všechno, co je v závorkách :-) plus to pro a proti, kdy se do pro i do proti napíše stejná věc nebo jen nějak pozměněná...

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jo, protože ty staré hry znám :-)

Já vím o tvé recenzi na Okami a ta se mi líbí.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Dej mi jeste cas, ja se priste polepsim :) Vzdyt prvni recenze na hrej! Ja mel tremu!! :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Jo a este me napada! Sakra, abych se taky recenzetsky obhajoval! Safra prace! Ja sem si nemastil ego na starejch hrach, kdyby ano, prirovnaval bych to k vecem, ktere nikdo jiny nez ja nehral (no mozna jeste Sleepless) :) Ono v te hre stejne jako ve filmove pohadce je proste nekolik narazek. Jako vylozene proste to tam clovek vidi. To Spyro, God of War, Prince, ma to byt i asi takova legrace z recyklace napadu. Jinde se tomu taky rika parodie... To prece clovek musi zminit ne? :) Kdybych to nenapsal, tak zas pokavad by to paril nejaky zkusenejsi hrac (treba by nemel zrovna co lepsiho na praci), tak by mi vytknul, ze jsem lama, co si tech narazek nevsimla :)

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
5. 6. 2007 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale ta recenze je vlastně dobrá, pouze není vtipná :-)

Istary
Istary
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru sem hral na xboxu 360 mam z toho 1k ajchu tedy vse splneno, to ze je hra lehka pro 6-8 deti s tim nemuzu souhlasit zvlaste na obtiznost grimm , kterou si mimojine koupite v obchode kde sou rovnez nove kostymi apod. typicke veci pro konzolove hry, jinak postavicky v divadelnich videiich ovladaji pinochio a hook tady je videt ze recenzent nebyl ani schopny dohrat tak primitivni hru jakou dle nej shrek je

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Istary Pinochio a Hook, tak to je ovsem zasadni chyba! Moje. Uznavam. I kdyz primitivnost hry se tim nemeni.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Istary příspěvek provedl neplatnou operaci a byl zrušen :-)

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Istary robotrone, ty amatére :-D

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Ale fuj, pro tebe sem jeho velicenstvo robotron treti ;)

montana
montana
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Vsak ho nech, dokud muze :)

Reklama
Reklama