Seznamte se s That’s No Moon. Nové studio překypuje zkušenými tvůrci a vyvíjí prvotinu s miliardovým rozpočtem
Novinka Seznamte se s That’s No Moon. Nové studio překypuje zkušenými tvůrci a vyvíjí prvotinu s miliardovým rozpočtem

Seznamte se s That’s No Moon. Nové studio překypuje zkušenými tvůrci a vyvíjí prvotinu s miliardovým rozpočtem

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

28. 7. 2021 17:26

V moři vývojářských studií se objevila nová, velmi dravá ryba. Skupina velmi zkušených veteránů průmyslu se zkušenostmi ze sérií Uncharted, God of War, Call of Duty nebo Fortnite vytvořila nový tým That’s No Moon. Na prvním projektu spolupracuje s korejským gigantem Smilegate (Crossfire), který “nováčkům” připravil rozpočet ve výši sta milionů dolarů (v přepočtu zhruba 2,1 miliardy českých korun).

Reklama
Reklama

  • V LA a San Diegu vzniklo nové studio That's No Moon
  • Tým i management tvoří veteráni největších herních sérií
  • První projekt má být velkým příběhovým titulem s rozpočtem více než 100 milionů dolarů
  • Investici poskytla korejská firma Smilegate

Mělo by jít o “novou, ambiciózní akční adventuru která posune limity hratelnosti i vyprávění”. Náznaky poukazují na to, že by mohlo jít o singleplayerový zážitek s atraktivním přístupem k vyprávění příběhu. Studio se zároveň nijak netají tím, že novou značku vytváří s úmyslem prozkoumat i svět mimo hry. Možná se tak později dočkáme i seriálu, filmu nebo dalších forem médií.

Předpoklad singleplayerového zážitku dává smysl v kontextu zkušeností autorů. Šéfem studia se stal Michael Mumbauer, bývalý ředitel divize obrazových umění PlayStation, strategii vymýšlí bývalá ředitelka Sony Santa Monica Tina Kowalewski, roli provozního ředitele hraje Nick Kononelos, dříve ředitel vývoje v EA. Za samotným vývojem pak stojí kreativní ředitel Taylor Kurosaki (dříve šéf vyprávění v Naughty Dog a Infinity Ward), herní ředitel Jacob Minkoff (designový ředitel Call of Duty: Modern Warfare a jeden z hlavních designérů The Last of Us) a další vývojáři zodpovědní za úspěšné tituly Naughty Dog.

Studio sídlí v Los Angeles a San Diegu. Do roku 2022 by mělo mít zhruba sto zaměstnanců a hodlá pracovat na vysokorozpočtových AAA titulech. V současnosti hledá posily na mnoho klíčových pozic vývoje.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz