Šéf vývoje Bloodborne chce zvolnit tempo
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Šéf vývoje Bloodborne chce zvolnit tempo

Šéf vývoje Bloodborne chce zvolnit tempo

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

6. 2. 2015 13:37 1
Reklama

Od člověka, který má za sebou takové krváky (naštěstí jenom herní) jako Dark Souls nebo Demon's Souls, byste možná následující výrok nečekali, ale vážně si nevymýšlíme. Hidetaka Miyazaki se totiž v rozhovoru pro IGN vyznal z toho, že by se někdy v blízké budoucnosti, možná hned po dokončení aktuálně chystaného Bloodborne, vrhnul na trochu odlečenější téma.

"Uznávám, že hry jako Bloodborne a Dark Souls jsou moje specialita, něco, k čemu se můžu uchýlit kdykoliv, protože jsem v tom asi vážně dobrý. Vytvořit něco nekompromisního a drsného," povídá Miyazaki. "Ale vždycky jsem si přál vytvořit i něco barevného, něco odlehčeného a milého. V mých představách vždy figurovaly hry jako ICO na PS2 nebo PoPoLoCrois na PS1." V rozhovoru dále padly zmínky i o virtuálních brýlích Oculus Rift a projektu Morpheus, které dosavadního drsňáka s Temnou Duší zaujaly svými možnostmi a není vyloučené, že se časem dočkáme Bloodborne 2, ze kterého nám skutečně poteče krev z nosu.

Nebylo by to poprvé, co se tvůrce, který je známý pro jeden konkrétní žánr, vydal napříč hrami někam úplně jinam, kde by ho nikdo nečekal. Vzpomeňme například Kevina Smithe, filmového režiséra s hodně ostrým jazýčkem, který si odskočil k úplně standardní romantické komedii. Nebo Petera Jacksona, který si mezi King Kongem a Hobitem střihnul komorní příběh o mrtvé dívce. Často tento způsob "oddechu" slouží k načerpání nových sil a předznamenává klidně i několik let dopředu návrat v ještě lepší formě k tomu, co od tvůrce máme rádi. Takže jen do toho Hidetaka-sane, šup sem s prdícími jednorožci a Velkým Žlutým Králíkem! Nebo tak něco!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama