SCi kupuje Bluefish Media
Docela nedávno oznámila společnost Eidos Interactive, respektive SCi koupi Rockpool Games, což je bráno jako krok, který by měl docela Eidosu/SCi zajistit docela významnou pozici na poli produkce a distribuce casual her a her pro mobilní telefony. No a nyní, jen měsíc poté, vyšlo najevo – bylo oznámeno, že společnost SCi (takže Eidos) koupila německou společnost Bluefish Media, která se specializuje na digitální distribuci casual her skrze vlastní portály jako je například Gamepueblo.com a další.
Z Bluefish Media se po dokončení akvizice stane součást SCi, respektive Eidos Interactive, což bude reflektováno hlavně ve změně názvu. Jinak by se na chodu Bluefish Media nemělo v podstatě nic změnit. Společnost bude nadále provozovat stávající a rozjíždět nové portály, skrze něž bude distribuovat casual hry od známých vývojářských společností MumboJumbo, Reflexive a PopCap Games.
K akvizici Bluefish Media, která bude stát SCi v následujících třech letech více než 4 miliony dolarů (částka bude splacena v hotovosti i v akciích), vedla vedení SCi vidina růstu důležitosti digitální distribuce v následujících letech. Ostatně z toho samého důvodu se SCi dohodla docela nedávno s Valve na tom, že přes její Steam budou v digitální podobě distribuovány PC tituly tradičního charakteru (tedy non-casual hry) včetně her v sériích Hitman, Tomb Raider, Commandos a dalších.