Zpět na článek

Diskuze: Schreier poukazuje na změny v Ubisoftu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by na čase, UBI začínají být neskutečně nudní,nezajímavý,stereotypní,nenároční,bez výzvy,nijací...nyní už si u jejich her říkám:Jeziš,už zase??? a po pár hodinách hru znuděnej mažu...

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou perfektní zprávy.

Bál jsem se, že potom co Divize 2 se pakovně dostává do top ten nejdprodávanější a i Breakpoint (který venku není ani měsíc) patří mezi nejprodávanější tituly měsíce října by jim teoreticky "mohli" stačit (normální korporaci by i stačili), tak si skutečně sedli a řekli ne, začínáme dělat chyby, opravíme to a zbytku studiím dáme více času a dokázali k tomu přesvědčit i investory.
Přitom největší potíž u Divize 2 i Breakpoint byla v tom, že to vyšlo technicky nedodělané a zjevně to potřebovalo aby na tom studia ještě pracovala. Také to Jakub Štěpánek správně uvádí (a pěkně rozvedl v recenzi).

Je to obdivuhodné, nedovedu si představit že by něco takového dělala srovnatelně velká společnost - většinou by si spočítali už tak slušný zisk a prostě by to ignorovali.

Těším se na další projekty, na Watch Dogs dělají hodně zajímaví a talentovaní vývojáři, co mají za sebou slušné hry, a na nového assassína, protože pokud by to bylo zase to kanadské studio, tak tam pracujou i lidi co dělali na Dragon Age Inkvizici a na jejich přínost do těhle her jsem velice zvědavej (on už možná bude vidět v tom menším Gods titulu).

/teorie hejtrů Ubi doporučuji ignorovat, kromě toho že jsou mylné a jsou to spíše "přání otcem myšlenky", jednou je stejně jejich nenávist sama stráví.

Jaroslav Burda
Jaroslav Burda
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak strašně celá tahle firma bledne vedle takových originálních titulů jako Death Stranding, Disco Elysium, A Plague Tale: Innocence, Control a spol.....

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haleluja. Ale ze jim to trvalo prijit na to, ze hra musi byt jedinecna a dodelana.

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo to by bylo dobře, mám UBI moc rád a přeji jim ať se podaří ty inovace dotáhnout do zdárného konce.
Jejich hry, vypadají graficky fakt slušně ale ta stále se opakující hratelnost člověka umoří. Přeji jim hodně štěstí a raději volit kvalitu než-li kvantitu. :)

bluetomcat@seznam.cz
bluetomcat@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 11. 2019 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jsem moc rád že doby kdy si hráči nechali dobrovolně kálet na hlavu jsou pomalu minulostí. Začínají se bouřit a to je jedině dobře. Ano pořád tu bude malá skupinka co za to bude i ráda ale tak to bude vždycky. Je zkrátka čas posunout se dál.

Reklama
Reklama