Scalebound bude celý hratelný v co-opu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Scalebound bude celý hratelný v co-opu

Scalebound bude celý hratelný v co-opu

David Plecháček

David Plecháček

1
Reklama

PlatinumGames, japonské studio, které každý rok své hráče přesvědčuje o svých kvalitách. Nutno říct, že všechny jejich hry vybočují ze zaběhlých standardů, a tak všichni s napětím očekávají dva budoucí projekty - Nier: Automata pro PlayStation 4 a Scalebound pro Xbox One a Windows 10 A právě o druhé zmiňované si teď něco málo řekneme.

O hře se rozpovídal jeden ze zakladatelů Hideki Kamija a kreativní producent Jean-Pierre Kellams. Ve hře zavítáme do světa Draconis, přičemž by na nás měla čekat nadprůměrně obtížná výzva. Právě na samotný svět kladou vývojáři důraz - jednak proto, že jeho prozkoumáváním strávíme ve hře spousty času, ale také proto, že rozliční nepřátelé budou čekat všude - od lesů až po podzemní dungeony. Často se může stát, že se z nich vypotácíte s nepořízenou, protože narazíte na tuhý odpor, který se vám nepovede překonat. Právě balanc mezi tím, aby nebyla hra až příliš frustrující, je důležitým úkolem, na kterém ještě vývojáři pracují.

Ale velice pozitivní správou je, že na to nebudete sami: „Co-op bude dostupný pro celou kampaň. Samozřejmě můžete hrát i sami, pokud chcete. Ale s přáteli si budete moci zahrát kdykoliv se vám zamane.Nechceme udělat hru, kde budete nuceni do hry více hráčů, abyste jí prošli, ale zároveň nechceme, aby byl single úplně jiný. Co je na tom našem systému nejdůležitější, vytvořili jsme takové souboje, které vás za hraní v multiplayeru odmění. Tak například, ten souboj, který jsme vám ukázali posledně (v traileru níže, pozn. red.), pokud ho budete hrát sami, můžete očekávat úplně jiné útoky, jenže pokud tam budete v co-opu, můžete se rozdělit a každý se soustředit na něco jiného,“ řekl.   

PlatinumGames sice prozatím neprozradili, jak bude matchmaking fungovat, ale Jean-Pierre Kellams prohlásil, že žádná japonská hra nemá slušné lobby, a tak se ho vyvarují i při tvorbě Scalebound. „Nesnáším lobby, takže můžete očekávat, že Scalebound je používat nebude,“ řekl. Kamija ho následně doplnil: „Je to moje první multiplayerová hra, takže jsme ve vývoji hodně zkoušeli a naráželi. Ale celé to jádro spočívá právě v tom světě, v tom, že ho budete odhalovat společně se svým drakem.“

Zároveň jsme se dozvěděli více o tom, jak se bude vyvíjet charakter. Stejně jako v každém jiném RPG, během průchodu hrou budete získávat XP body, za které si budete moci koupit nové pohyby a vylepšovat vaší postavu. Jakmile ale porazíte nepřátele, dostanete speciálí měnu, za kterou si budete moci vylepšit vašeho draka. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama