Zpět na článek

Diskuze: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DJ--007
DJ--007
Level 1 Level 1
7. 10. 2008 04:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosimvas parani chtel bych se na neco optat? Hrajete to nekdo na DX 10?? ja jo a kdyz to hraju tak mi to dela jakoby takovej zrnitej obraz?? Nesetkal se stim nekdo??

Heolin
Heolin
Level 1 Level 1
4. 2. 2009 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DJ--007 to je naschvál, vypadá to s tim líp

gygant
gygant
Level 0 Level 0
4. 10. 2008 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stalker Shadow of Chernobyl, a Stalker Clear Sky jsou mimořádné hry, jsou to skvosty. Tomu se nedá říkat geniální leveldesign a nebo skvělá atmosféra, to je Umění. A na bugy zvysoka se*u.
Když jsem o půlnoci v reálném čase i o půlnoci v herním čase už sám (kolegové stalkeři padli) v Yantaru bojoval proti kupě odolných zombií s notně proděravěným armorem a docházejícími náboji... Ty rozsáhlé polorozbořené komplexy, emise, snorkové, anomálie, depresivní obloha a vůbec celý feeling...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
5. 10. 2008 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Včera to začalo brutálně padat, sakra... Asi až po týdnu. Řek bych, že na vině je systém řízení umělé inteligence, to jejich A-life... Dá se tomu pak za cenu pár loadů utéct, ale stejně je to otřesná otrava. Patche nepatche nic nepomáhá, tohle soudruzi nevychytali a je to škoda, sráží to jinak vynikající hru.

MJuhanak@seznam.cz
MJuhanak@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 10. 2008 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevíte někdo jakej má hlavní postava dabing kdo ho nakecal moc mi pomůžete :)

Toptopic11111@seznam.cz
Toptopic11111@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2008 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky Prodám za 500,- org. v české verzi 604873 765 juzek55@seznam.cz

Ghost911
Ghost911
Level 1 Level 1
16. 9. 2008 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, mam ORIG Hru clear sky, ale po instalici kdyz chci spustit hru mi to pise, ze mi chybi soubor d3dx9_37.dll , tak prosim jestli by mi ho mohl nekdo zaslat na e-mail nightmare.css@seznam.cz diky...nebo prosim aspon radu jak spustit hru

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
16. 9. 2008 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ghost911 Stahni si nejnovejsi DirectX.9

Ghost911
Ghost911
Level 1 Level 1
16. 9. 2008 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim nene, neni potreba, ten soubor seda stahnout na netu, chybi v plne hre a nevim jak je to mozny, ale da se stahnout, takze no problem..jinak dik za radu:)

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem blbej ale nevím jak se v novém stalkerovi vybavuji artefakty nebo vylepšuji zbraně,ve schadow of chernobyl jsem to vše mohl udělat sám ale tady na toho asi někoho potřebuji,nebo ne?Mám totiž optiku kterou bych si chtěl hodit na zbraň a 2 artefakty,které bych chtěl nosit ale nevím jak...

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bluemann Blueman u artefaktů potřebuješ mít vhodnej oblek nebo si u opraváře/zlepšovatele k obleku nechat přidělat opasek na artefakty stejně tak zbraně - u některejch (např ak74) si musíš nechat přidělat lištu na optiku a lištu na granátomet.

RobinDvoracek
RobinDvoracek
Level 1 Level 1
4. 10. 2008 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosim vas reknete mi jak mam pred sebe hodit sroub.Nikde v nastavei to napsane neni a celkem by mi to i pomohly.
Diky za rady.Jinak taky jsem byl trosku vice prekvapeny ze se mi to nejak sekalo narozdil od prvniho dilu,ktery mi jel skoro naplno.A taky se mi zda,ze grafika je skoro stejna,takze to proste nechapu.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
5. 10. 2008 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RobinDvoracek je tuším pod číslem 6 (projeď pár čísel a natrefíš naňho) a normálně ho levým myšítkem hoď. Jinak je to dost zbytečné, spíše jen pro atmosféru, vždyť tu anomálii vidíš, ne??

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
7. 10. 2008 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant když ně někde bordel, těch anomálií je tam hodně a ty jima potřebuješ projít (třeba místa kde jsou artefakty) tak je šroub k nezaplacení

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
15. 9. 2008 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me na Clear Sky nejvic mrzi, ze me nebavil puvodni Stalker. Pritom by me podle vseho bavit mel! Ma netradicni (tehdy ano, dnes uz je to diskutabilni :-) prostredi, zajimavy pribeh, nejaky ty RPG prvky a takovou fallouti atmosferu (ktera nakonec byla rozhodujici pricinou koupe). Ale i pres veskera ocekavani (jak sem trhal ten igelitovy obal, tak sem si potrhal i krabicku) a snahu (tu hru sem rozjizdel nejmin 10x a i ted ji mam nainstalovanou a cekam jestli na me padne ta "prava" nalada) me proste nechytla. A priznavam, ze je to uplne prvni hra, u ktery me doopravdy mrzi, ze sem se do ni nedokazal ponorit. A prave to me trapi i na datadisku... ze me nejspis zase nebude bavit, i kdyz by podle vseho mel.

Jerzy_CZ
Jerzy_CZ
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Tak presne tohle mam se zaklinacem -proste ne a ne se do te hry ponorit a vzdycky po chvili vypinam. Puvodniho stalkera jsem hral, ale po case sem ho nejak opominal. Jednou sem si k nemu o vikendu navecer sedl a prolitl ho od zacatku do konce, paradne jsem si tu hru uzil, atmosfera, prostredi.... vsecko sedlo jak ma byt :-)
Ale ted docela pochybuju, ze to bude u Clear Sky stejny, ale tak az hru budu mit treba me mile prekvapi.
Proste jak vas hra, obzvlast STALKER, nevtahne tak se hraje tezko.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi U me naprosto to same, strasne moc jsem se do toho nutil, protoze jsem se na nej neuveritelne tesil a ted, kdyz jsem to chvili nehral, tak uz mam chut si to zas dat, ale vzdy to do pul hodiny vypnu, proste to ma na me asi moc pomale tempo nebo uz nevim :-(, strasne me to mrzi, je to skvela hra.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 9. 2008 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Stalker má ÚŽASNOU atmosféru!! a pohltí tak velmi snadno. Chce to vcítit se, že jsi tam, a hrát to tak, jako by jsi tam byl... Hra ti k dosažení tohoto pocitu velmi pomáhá, právě na rozdíl od mnoha jiných her (z těch známějších třeba COD, GeOW)

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant GoW je skvělá hra.. Ta mě vtáhla hned.. Tehdy jsem nehrál nic jiného.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
15. 9. 2008 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Ano, Stalker muze mit UZASNYCH atmosfer treba deset... ale proste me nepohltila... coz neni problem, takovych lidi bude asi vic, ale ja netusim proc. A co se tyce COD, tak to jsou zase hry ktere sem dohral takrikajic "jednim dechem", hraly se mi dobre (z posledniho dilu sem si dokonce vytipnul tu bombu a dal si ji na plochu :-). GoW nevim, novou grafiku uz mam doma 3 mesice, ale bratr mi porad jeste nevratil moje DVD se hrou :-/

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Je to tak. Stejně jako třeba Operation Flashpoint sem se do týhle hry dostaval hodně dlouho. Jednak obě hry byly mnohem míň akční než jiné (namátkou třeba ono COD) zato souboje byly mnohem těžší. Bohužel tu byl onen problém s nelidskou přesností. Jednak NPC viděla perfektně i ve tmě a přes křoví (to bylo i u Flashpointu) a jednak střílela zatraceně přesně. Na druhou stranu to dělalo souboje intenzivnější a člověk musel více taktizovat. Pokud jedinec ovšem tohle počáteční stadium překoná tak ho čeká perfektní hra s celkem zajímavym příběhem která jen tak nepustí. Vše ej o úvodu kde se "jak se říká" odděluje zrno od plev. Kdo vydrží ten se má na co těšit a kdo to vzdá tak toho není hoden. Ostatně závěr v elektrárně patří podle mě do herních análů. tak perfektní atmosféru sem do tý doby nezažil - Geiger vám bzučí jak šílenej, okolo tma že i NV brejle to nedávaj, odněkud to do vás šije nějakej monoliták a temnejma chodbama se nesou ruský nadávky -to je ta odměna za to že vydržíte ty první 3-4 hodinky než se to rozjede. Bohužel CS mě zatim vůbec nechytl a to ani atmosférou - SOC byl rozhodně lepší.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně bych vyzdvihl svobodnější svět,obsáhlejší dialogy,fungující systém frakcí a vůbec menší linearitu oproti původnímu stalkerovi,peníze a dělání vedlejších úkolů už má konečně nějaký smysl!Nový stalker se jeví mnohem víc rpg než jeho starší bratříček který byl zase na druhou stranu lepší atmosfericky(ta tajuplná atmosféra a strach z neznáma už tu tolik není)

lukas.juric@atlas.cz
lukas.juric@atlas.cz
Level 1 Level 1
20. 9. 2008 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám problém mám vistu a mám problémy nejdřív mi stalker clear sky nešel zapnout , psalo to chybu v enginu tak sem si nahral nejaky patch , a ted když hru zapnu a dam načíst uloženou pozici tak se mi nenačte a spadne mi to takže vlastne nemužu hrát poradí mi někdo.

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj mám verzi z LEVELu a pořád mi to hlásí, že mám na mp neplatný klíč. Měl někdo podobný problém? Pokud ano, jak ho vyřešil.

MJuhanak@seznam.cz
MJuhanak@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

doprčic to je tag těžký mi říct kdo daboval hlavní postavu??

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MJuhanak@seznam.cz Use google before ask stupid questions.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gib.rennis Šak ty ho sám nechceš používat, jinak bys mu to řekl, ne?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
5. 10. 2008 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MJuhanak@seznam.cz To je tak těžký si to zjistit sám a neopruzovat?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MJuhanak@seznam.cz Nikdo to neví a jsou příliš líní, aby ti to vyhledali. Včetně mě. :D

gygant
gygant
Level 0 Level 0
5. 10. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 HiHi, přes veškerou snahu na to nemůžu přijít - co to je na té tvé ikonce?? Vidím, že se nudíš, tak nebuď líný a řekni mi to.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
7. 10. 2008 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Maska. Plynová. Filtruje vzduch, což se hodí při požárech, v oblastech zamořených chemickými splodinami a tak. :D

MJuhanak@seznam.cz
MJuhanak@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 10. 2008 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosím řeknětě kdo daboval hlavní postavu

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MJuhanak@seznam.cz Zkus nějaké české fan stránky.

lajkamartin
lajkamartin
Level 1 Level 1
27. 9. 2008 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvláštní.... vcelku dost lidí tu na stalkera nadává, každopádně mě se hra líbí, prozatim jsem měl jen dva bugy a to jsem už v armádních skladech, zpočátku jsem čučel když jsem ze 3 metrů do nepřítele vystřílel celý obsah mé upilované brokovnice a s ním to ani nehlo... posléze jsem opět čuměl že ta lékárnička stojí tolik.... hned na to mě můj spolubojovník sprostě střelil do zad a jiný mě zase vystrnadil z mého ukrytu přímo před hlaveň nepřítele. Nakonec jsem si na vše zvykl, přimouřil očka a parádně se bavím a to snad ještě lépe než s původním stalkerem.

lukas.juric@atlas.cz
lukas.juric@atlas.cz
Level 1 Level 1
21. 9. 2008 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mně prostě vadí a nechápu proč vydaj hru která nechodí na vistach když už je má dneska skoro každej .

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukas.juric@atlas.cz "mně prostě vadí a nechápu proč vydaj hru která nechodí na vistach když už je má dneska skoro každej ."
Mluv za sebe. Ono tu vistu tolik lidí zase nemá. Vydržela mi v PC 4 (a 2x sem jí přeinstalovával) dny a pak sem opět přešel k XP. Dokud si páni z mrkvošrotu neuvědomě co vlastně chtěj a budou si měnit podporu ovladačů a zvukovejch systémů jak sami uznaj za vhodný tak se nelze divit že o jejich nové dítko nikdo nebude stát. Je smutný že mi nefungovala zvukovka jen proto že se microsoft rozhodl v DX10 ukončit podporu EAX (potažmo firmy Creative) a přešla na rozhraní OPENAL. Ovšem přešla tak že DX10 neumožňuje EAX efekty převádět na Openal (DX9 to umělo) čimž mi tak z 60% her udělala pod vistou nehratelnej software (leda bych se zbavil zvukovky - ale jak sem už měl možnost číst někteří majitelé integrovanejch zvukovek na tom nejsou o nic líp - třeba zrovna čipy realtek maj problémy). A pokud jde o ono slavné DX10 tak to v hrách zatim akorát působí víc problémů než užitku - namátkou zrovna u stalkera CS se mi pod DX10 rozpadal obraz. Navíc to co dělá u Stalkera DX10 render (efekty) tak to už umělo i DX9 (konkrétně mokré povrchy)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
22. 9. 2008 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni Jistě, mně také vadí nedomyšlený přístup MS k hráčům ve Vistách. Souhlasím s tím, že nevědí, co chtějí. Matlali vývoj Xboxu360 tak, že z něj udělali nejzmetkovitější přístroj všech dob, a zároveň vědomě potápí hraní na PC včetně jejich neslavné aktivity Games for Windows. Takže to vlastně nezvládají na obou frontách. Je směšné, že toho PS3 neumí využít, a tak jediný, kdo vyhrává, je Nintendo, jenže na něj zas vychází děsivé kraviny.

Insane
Insane
Level 1 Level 1
21. 9. 2008 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra je uplně nahovno, debilně odstupňovaná hratelnost.

gamedeveloper
gamedeveloper
Level 1 Level 1
21. 9. 2008 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Insane Ono to nebude ani hratelností jako hromadou bugů. Kulky a granáty lítají skrz zdi, umělá inteligence nefunguje, jelikož počítačem řízený spolubojovníci vytlačí v pohodě hráče kamkoli do prostoru, kde to pak schytá. ( neuměj obíhat hráče ). Necháte si opravit zbraň a po 30 výstřelech je schopná se seknout. Na 50 metrů ve tmě vás s brokovnicí bez baterky sundá jak predátor. Do protivníka vystřílíte celí zásobník a na něj funguje pouze prvotní zásah, pak zatancuje náklon trefení a mezitím je defakto nějakou chvíli nesmrtelný, načež vám dojde zásobník. Před chvíli se mi to kouslo i během úkolu a měl bych kvůli sejvu hrát tři hodiny znova. V jednom úkolu mi to zase rovnou spadne do windows tak ho prostě nesmím splnit. Už se mi stalo, že jsem spadl několikrát do místnosti z které neexistuje cesta ven.
V té hře je chyb jak u houmlesáka blech. Zpočátku to jde ale postupem času je to těžší a ty chyby tomu dávají korunu nehratelnosti. Snad vydají ještě pár patchů a budu se moct k tomu vrátit a teprve se tou hrou začít bavit. Příště už tedy budu od východních přátel podstatně opatrnější s koupí hry, tohle už je plný chyb až moc. Hlavně je to pokračování a zabugovanost se mi už tolerovat znova nechce..

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
22. 9. 2008 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gamedeveloper Kluci z GSC se holt asi opět vysr... na testování a počkaj si na reakce lidí. Chce to vydržet tak měsíc než se objeví skutečně účinej patch kterej zalepí alespoň díry v oblasti stability hry. Hrál sem to 2 dny (bez problémů) a pak se hra rozodla že po každym přejití na jinou mapu spadne a byl konec.

lukas.juric@atlas.cz
lukas.juric@atlas.cz
Level 1 Level 1
23. 9. 2008 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je všecko pěkny ale litr za hru je v prdeli a stejne to nemužu hrát

lukas.juric@atlas.cz
lukas.juric@atlas.cz
Level 1 Level 1
21. 9. 2008 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jestli máš vistu system tak si tu hru moc neužiješ.

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě lépe se bude jevit Clear Sky těm kteří ještě ani nehrály původního Stalkera.

magor.fonvirus
magor.fonvirus
Level 1 Level 1
21. 9. 2008 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kouiám že už to lidé paří těšim se až dostanu vejplatu :-) zavřu zamku a fetych do konce hry nevytáhnu paty z baráku hodim marod a zalezu do zóny až aby to bylo...kurňa ani nemůžu dospat!!!!

XTad@atlas.cz
XTad@atlas.cz
Level 1 Level 1
16. 9. 2008 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaky je rozdil v grafice u clear sky a shadow of chernobyl??

holy.ja@centrum.cz
holy.ja@centrum.cz
Level 1 Level 1
16. 9. 2008 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XTad@atlas.cz podivej se na youtube na stalker clear sky dx 10 features

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že se na ten datadisk taky pár let nečekalo :D

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektní recenze.~~ Se vším souhlasím.~~! Stalker mi přijde zítra, už se nemůžu dočkat. :)

Reklama
Reklama