Ridge Racer Unbounded a editor tratí
Ridge Racer Unbounded toho bude mít se staršími díly série společného pramálo. Nově pojatý Ridge Racer pro velké konzole (X360, PC) a dokonce PC totiž nabídne komplexní editor tratí a čistokrevné arkádové závodění ve vehiklech, které mají fyziku realistickou asi jako zelená prasátka ve hříčce Angry Birds. To vše ve stylu nablýskáné západní produkce (na hře také nepracuje japonské, nýbrž finské studiu Bugbear).
Celkově na nás z dostupných materiálů nový RR Unbounded působí jako hybrid mezi Truckmanii a ne tak starým závodním titulem Split Second. V konečném výsledku by však mohlo jít o perfektní kombinaci.
Konceptu navíc dost možná nahrává do karet fakt, že je v přímém kontrastu s konvencí série, kterou se značka k nelibosti odpůrců stereotypu nebojí neustále dokola recyklovat. Aktuálně např. v dnes vydaném Ridge Racer pro PS Vita.
Ridge Racer Unbounded na pulty obchodů dorazí 30. března.