ridge-racer-7-ma-co-delat-aby-na-sebe-vydelal
Novinka Ridge Racer 7 má co dělat, aby na sebe vydělal

Ridge Racer 7 má co dělat, aby na sebe vydělal

sleepless.

sleepless.

2
Reklama

O tom, jak je vývoj her pro konzoli PlayStation 3 drahý, se ví už dlouho, hodně dlouho. Ostatně právě náklady na vývoj PS3 her mohou v první řadě za to, že se do tohoto riskantního byznysu nevrhlo po hlavě velké množství vydavatelských i vývojářských společností a týmů. Většina z nich totiž vyčkává, až jim Sony nabídne větši podporu a hlavně, až bude mít PS3 doma větší počet uživatelů, potažmo potenciálních zákazníků.

O tom, jak moc draze se pro PS3 vyvíjí, si můžeme udělat představu na základě informací od prezidenta společnosti Namco-Bandai, kterým je Takeo Takasu. Aby jeho společnost na jakémkoli PS3 titulu vydělala, tak musí nejdříve prodat 500 000 kusů, což je hodně, moc hodně. Ostatně jenom tvorba grafiky stála v případě vývoje PS3 titulu Ridge Racer 7 přes 6.5 milionů euro, což je podle Bloomberg News dvojnásobek toho, co stojí vývoj kompletních her pro Wii. Ve světle těchto informací se tedy prodeje PS3 titulů Ridge Racer 7 a Mobile Suit Gundam: Crossfire v Japonsku i USA jeví jako špatný vtip. Obou her se zatím neprodalo ani 50 000 kusů a těžko se dá počítat s tím, že se jich v dalších měsících podaří prodat ještě desetkrát tolik, aby společnosti Namco Bandai alespoň něco málo vydělaly.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama