Resident Evil Village dostává přehled rozlišení a snímkové frekvence konzolových verzí
Poslední event pro Resident Evil Village odhalil řadu novinek. Vedle příběhu, režimu Mercenaries a termínů demoverzí se řeč stočila i na technickou stránku chystaného titulu. Lze tak pozorovat, jak si hra povede na jednotlivých konzolích.
Majitelé základní PlayStation 4 se oproti zavedeným 30 snímkům za sekundu při rozlišení 1080p dočkají 45 snímkům při 900p. Výkonnější revize Playstation 4 Pro nabídne už dva režimy – a to výkon a grafika. Totéž platí i pro nejvýkonnější PlayStation 5, kde navíc přibývá nastavení Ray Tracingu.
- PlayStation 4: 900p/45 FPS
- PlayStation 4 Pro (režim výkonu): 1080p/60 FPS
- PlayStation 4 Pro (režim grafika): 4K HDR/30 FPS
- PlayStation 5: 4K HDR/60 FPS
- PlayStation 5 (zapnutý Ray Tracing): 4K HDR/45 FPS
Na druhé straně břehu bude situace podobná. Nejméně výkonný Xbox One také poběží v 900p, nicméně pouze 30 snímcích. Zcela identická specifika pak nalezneme u Xbox One X a PlayStation 4 Pro, obdobně jako u Xbox Series X a PlayStation 5. O něco slabší Xbox Series S už tradičně nabídne kompromis, čímž prokazuje své postavení mezičlánku minulé a současné generace.
- Xbox One: 900p/30 FPS
- Xbox One X: (režim výkonu) 1080p/60 FPS
- Xbox One X (režim grafika): 4K HDR/30 FPS
- Xbox Series X: 4K HDR/60 FPS
- Xbox Series X (zapnutý Ray Tracing): 4K HDR/45 FPS
- Xbox Series S: 1440p HDR/45 FPS
- Xbox Series S (zapnutý Ray Tracing): 1440p HDR/30 FPS
Google Stadia umožní nastavení dynamického rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu, nebo stabilních 1080p při totožné frekvenci snímkování. Závěrem se sluší zmínit, že upgrade z minulé na aktuální generaci konzolí nebude zpoplatněn u PlayStationu ani Xboxu.