Reklamní kampaň pro Wii za 200 milionů dolarů
Společnost Nintendo má ve svých rukou velmi zajímavý produkt. Ani to nejlepší zboží se však neprodá samo, zvlášť ne v dnešní době, kdy se člověk bez pořádné promo kampaně může s úspěchem rovnou rozloučit. Vedení Nintenda to moc dobře Wii a nehodlá propagaci Wii nijak zanedbávat. V následujících roce hodlá Nintendo na propagaci Wii vydat přes 200 milionů dolarů. Celá masivní promo kampaň začne v USA už příští týden a bude zaměřena hlavně na dospělé publikum. Podle George Harrisona (více prezident marketingu spol. Nintendo) bude z oněch 200 milionů dolarů vynaloženo celých 80 procent na promo zaměřené na dospěláky. Nintendo chce stůj co stůj měnit svůj obrázek a nechce být i nadále vnímána jako společnost produkující konzole a hry pro děti/teenagery. Proto budou v dvouminutových reklamních TV spotech vystupovat vedle mladých lidí i dospěláci a senioři, neboli po česky důchodci. Těžko říct, kolik bude stát promo kampaň v Evropě. Málo to však rozhodně nebude.