reklama-a-patche-podle-squeenix-a-namco-bandai
Novinka Reklama a patche podle Squeenix a Namco Bandai

Reklama a patche podle Squeenix a Namco Bandai

sleepless.

sleepless.

Reklama

Díky službě Xbox Live a chystané online službě pro PlayStation 3 se majitelé konzolí dočkali/dočkají praktik na něž v minulosti nebyli zvyklí. Jde hlavně o vydávání patchů i updatů a do budoucna to budou i dynamické reklamy, neboi pro PC hráče běžné, trial verze. O těchto a dalších tématech hovořili na nedávné tiskovce v Tokiu boss Square Enix Yoichi Wada a více president Namco Bandai Shin Unozawa. Wada například vzhlíží velmi positivně k systému, v jehož rámci si budou moci hráči zdarma vyzkoušet například první kapitolu, nebo level a v případě zájmu si pak zaplatí za další. Jinak řečeno, Wada se zhlédl v episodickém obsahu, který se v posledních měsících dostal do popředí zájmu vývojářů v US a Evropě, ale zatím jeho výhod nedokázal nikdo (plně!!!) využít.

Na tiskovce se probíraly také in-game reklamy a nejenom ty v MMO titulech, ale i klasických offline hrách. Jejich výskyt sice není v konzolových hrách žádnou novinkou, ale pořád nedosahuje takové míry, jaké by mohl. Wada by rád využití vhodných reklam (hlavně dynamických) ve hrách rozšířil, což hodně usnadní právě online služby Xbox Live a PlayStation. Wada i Unozawa se nakonec zastavili i u patchů a updatů, které podle nich mohou několikanásobně uspíšit vydání hry a ušetřit vývojářům a udavatelům docela solidní sumu peněz. Oba dva se údajně jenom zamysleli nad tím, zda-li není lepší vyhánět bugy z her jenom do určité míry a to co projde pak řešit vydáváním patchů a updatů. Díky bohu za to, že se nad tím oba výše jmenovaní pouze zamýšleli. Spoléhat se na vydávání opravných patchů není spása, ale cesta do pekel, která už zabyla nejednu hru i celé vývojářské týmy (Troika).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama