Red Steel - vývojářský deník č.1
Pro konzoli Wii exkluzivně vyvíjená FPS Red Steel rozhodně zaujala nejednoho příznivce FPS žánru, který už je unavený z hraní byť výborných, ale pořád víceméně stejných titulů na PC a konzolích. Ona zajímavost Red Steel je přitom dána hlavně ovládáním s pomocí gyroskopického Wii ovladače, které samozřejmě nemůže samo o sobě udělat ze hry hit, ale bude se na celkové kvalitě hry významnou měrou podílet. Proto si právě s ovládáním dávají vývojáři záležet a rozhodně to nebudou mít s jeho vyladěním lehké. Už nedávno jsme psali o tom, že v průběhu vývoje vyzkoušeli několik různých možností ovládání, hlavně co se soubojů s katanou týče, jejichž odladění je evidentně nejtěžší. Potvrzuje to ve svém krátkém blogu Marie-Sol Beaudry ze studia Ubisoft Paris, která popisuje nadšení týmu při seznámení se s Wii ovladačem i mírně zchlazení tohoto nadšení, když vývojáři zjistili, že vývoj hry přímo pro něj rozhodně nebude sranda. Docela zajímavé a hlavně slibně znějící jsou také poznámky Marie o tom, jak si tvůrci pohrávají a ještě budou pohrávat, se systémem ovládaní. Kdo se chce dozvědět víc, tak ať zabrousí na tuto stránku.