Zpět na článek

Diskuze: Recenze The Division nebudou v den vydání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
4. 3. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já taky nevidím žádný faktický přínos proč hru předobjednat a ne koupit klidně v den vydání (ale už na základě skutečnějších a věrohodnějších informací o skutečné podobě hry). Člověk nemůže nic získat (hru bude mít tak jako tak), může jen ztratit (hra bude špatná).
Vyjímkou může být sleva pro případ předobjednávky nebo bonusový materiál, pokud má nějaký smysl.

jbecko@seznam.cz
jbecko@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem idiot a mam predobjednano ,musím říct ,že z gameplay videí jsem byl naštvanej a řikal jsem si,že na tohle seru ale po zahraní bety jsem změnil názor,beta mě velice bavila a jsme si jistý ,že tím pádem mě bude bavit i finální verze.Ten,kdo říká,že lidi kteří jsi to předobjednali jsou blbci je jen malé dítě nebo idiot .Každému se líbí něco jiného ,zajímalo by mě na co se těšej,nebo ještě líp ,co hrajou tyhle mega chytry trotlové kteří si myslí,že ten jejich názor je ten jedinej dobrej .

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což o to, hra vypadá fantasticky, otázka je, co hratelnost a obsah. Nemohu si pomoct, ale už od prvního ohlášení na mě padal dojem, že hra sice bude hezká, ale ne příliš zajímavá. Možná se pletu.

@tuktukan: Doporučuji se napřed naučit alespoň trochu svůj rodný jazyk, pak se vysmívej.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: budou to kupovat stejně a ještě x lidí má hloupě předobjednáno.
Po hraní bety hře v neděli došel dech a nedokázal jsem se donutit to hrát.
Zatím mám ze hry takové rozpačité pocity. Možná je to tím že borcovi v kšiltovce musím dát 5 ran do hlavy odstřelovačkou aby lehnul a proč?
Protože armor! :-D . U fantasy to chápu ale tady moc ne bohužel a obtížnost by šla nastavit daleko lépe.
Takhle hra pusobí jako kočkopes.

Karuten
Karuten
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: charita nejsme asi většina z nás, ale pořád si kupuješ výsledný produkt akurát trochu s předstihem na rozdíl od early acess. A troufám si tvrdit že tahle hra opravdu chvilku vydrží. Pokud ozkoušíš demo (betu) a baví tě to, proč si jí neobjednat. Pokud tě demo nepřesvědčí můžeš počkat třeba do skonání světa a koupit potom. Jinak asi chápu že někoho tohle nebaví a pro něj je to potom opravdu hloupost něco takového předobjednávat : )
Jinak ty velká studia velice lehce potopí i jediný nepodařený projekt nezávisle na tom jak dělají ty velké AAA hry. Buďto podpoříme vývojáře jako takové bez dělení na velké a malé nebo můžeme počkat až nebude koho podporovat jednoduché jako facka.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semuel85: Předobjednávky jsou hloupost,pokud nejsi věštec a nevyvěštíš,jak hra dopadne.Já si předobjednal AC Unity....Teď bych si nepředobjednal ani Deus Ex Makind Divided,protože prostě nemůžeš vědět,jak hra dopadne.

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra určitě nebude blbá a lidi to stejně budou kupovat i kdyby byli recenze v předstihu. Já osobně jsem si udělal dost dobrý obrázek o hře z DemoBety, a vím že mě hra bude bavit s kamarády.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Proč předobjednávat ? Protože je to svoboda volby ? Chce-li si to třeba @Karuten předobjednat, tak proč by nemohl ? Ty naopak nechceš, tak nepředobjednáš. Svoboda volby, netřeba sáhodlouhých analýz.

---
Souhlasím s UBI. neříkám že všichni ale spousta recenzentů hru opálkuje aniž by ji otestovali 1:1 s tím co hraje běžný počítačový hráč. Svého času mě trhali na kusy (sice dobré) recenze Dark Souls, kde byla dána známka bez online komponentu.

@Paprikonn: +1

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: V čem konkrétně jsem naivní? Já jsem netvrdil, že to takhle určitě je a že určitě mluví pravdu. Jen jsem uvažoval nad tím, že oficiální zdůvodnění smysl dává a ta druhá teorie zas tak moc ne, což podporuje myšlenku, že mluví pravdu.
Naivita vypadá asi trochu jinak. Ale pokud tohle považuješ za naivitu, tak pro tebe klidně naivní budu. Lepší než za vším hned vidět spiknutí, podvod a lež.
Nemám rád ten černobílý pohled na svět, kdy lidi všechno buď odsoudí nebo vychválí, často na základě omezených informací. Já si ponechám v hlavě obě možnosti, třeba se podle indiícií k nějaké více přikloním, ale druhou nezavrhnu (mluvím o těchto případech kdy se konkrétně rozhodnout nemusím, protože žádnou fyzickou volbu nedělám).

kokodas
kokodas
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: :D :D :D Tvoje naivita je až zarážející

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
3. 3. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím že mě to bude bavit. Druhou betu jsem ani nehrál, uzavřenou ano. Trochu se bojím, že mise budou pořád to samé, ale prozkoumávání města bylo super. S dobrými spoluhráči i inteligentními protihráči byla i PvP složka velmi zábavná.
Kdyby někdo pak hledal agenta: PSN Lahva_CZ

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: Ono hlavně asi opravdu nemá smysl hodnotit kvality online složky hry v okamžiku, kdy hra ještě nevyšla a v online složce je jen extrémně omezený počet hráčů (recenzenti).
Přiznám se, že vůbec netuším, o čem The Division má být a nakolik je v ní online složka důležitá. Ale to zdůvodnění prostě smysl dává - jak by mohli recenzenti hodnotit něco, co neběží v plném režimu (protože nejsou lidi).

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: To sice ano, ale předpokládám, že nejvyšší prodeje budou právě v den vydání. Teď je otázka, co by se dělo, kdyby ještě před vydáním vyšlo najevo, že ta hra třeba není nic extra. Nejspíš by zisky o něco málo klesly. Stejně tak to může být proto, aby recenzenti zbytečně nedávali za zápor problémy s online složkou, která má podle všeho hrát důležitou roli, oboje možnosti mají tedy cosi do sebe.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: dík za vysvětlení :)

Cruze
Cruze
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kokodas - proc blby? Me se treba hra libila a betu jsem si uzil takze kupuju.... To ze te to neoslovilo neznamena ze hra za moc nestoji....

kokodas
kokodas
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou sviňáci v tom Ubisoftu, vědí, že hra za moc nestojí, tak to nechtěj nechat zrecenzovat .... Stejně to všichni budou kupovat, lidi jsou blbí

Renee
Renee
Level 1 Level 1
4. 3. 2016 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předobjednávky klidně, ale ne způsobené takovýmto hypem... Já se nechal k předobjednávce vyhypovat jednou, a to bylo Destiny, zaplaťpánbu mě to bavilo nehorázně, ale dovedu si představit proč jiní lidé (a nebylo jich málo) předobjednávek litovali. Toto je podle mě úplně stejný případ, Division bude dle mého názoru podobný případ jako Destiny, i když v jádru je to jiná hra. Já určitě nepředobjednávám, ale kamarádi ano a pokud budou chválit a recenze budou dobré, předpokládám že seženu v obchodě pre-owned krabičku o pár korun levnější.

Teď už předobjednávám vlastně jen hry ke kterým mám nějaký vztah, třeba Just Cause, nebo cokoliv od Arrowhead. V tomto jsem se zatím nespálil a nelituji. Ale Ubisoftu opravdu svoje prachy dávat předem nebudu. #ihateubi

Blábol
Blábol
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo se snaží oddálit rozhořčení, že hra vlastně nenabízí nic víc než bylo v betě (když vynecháme větší mapu a více misí)

Karuten
Karuten
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Tvé komentáře beru ale vidím pár důvodů navíc. Pomyslel si třeba na to, že můžeš i předobjednat, protože podpoříš vývoj. A lépe se pracuje pokud víš že dostaneš zaplaceno? Nebo čistě jen proto, že se opravdu těšíš a chceš si zahrát hned. Nebo dostaneš nějaký bonus k objednávce.
Hrál jsem obě bety a hra mě přesvědčila, že se s ní budu určitě nějakých pár hodin bavit, líbilo se mi, že ji mohu pokořovat klidně sám nebo s někým z party a oba způsoby mě připadají plnohodnotné. Jediné co trochu zamrzí je odstranění dronů a hraní na tabletu (to vypadolo jako next gen hraní). Proto mám předobjednáno. Maximálně se člověk trochu spálí :), ale jako hloupost mě to nepřipadá.

Paprikonn
Paprikonn
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nectu komentáře pod mým komentem, ale jednou s UBI souhlasim. Na online hru to chce tak ten týden minimálně. Někoho to nebaví a vypne to hned, ale recenzant musí být objektivní a mel by to zhodnotit pro ten zbytek, co se o to zajímají. Můj názor :-)

Semuel85
Semuel85
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Open beta vám k vyzkoušení nestačila? Kdo předobjedná je hloupý?! Bože to jsou zase výrony ty komentáře. Já v obou betách dohromady nahrál 4 dny času a nuda se nedostavila. To že se někomu hra nelíbí nutně neznamená že hra je špatná,je důležité si uvědomit že 100 lidí 100 chutí a váš názor je vždy jen subjektivní. Obecně si myslím že hra má šanci na úspěch v případě že hater´s nebudou slyšet víc než lidi co hru opravdu hrají a že se lidi nenechají nahajpovat a pak se dostaví jasné zklamání. Mě osobně hra bavila neskutečně a vzhledem k tomu že RPG hry nejsou mou krevní skupinou jsem zjistil že je velmi dostupná i pro mě,takže předobjednávku Sleeper Agent Edice (kterou jsem učinil roku 2015) rušit nehodlám.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokodas: To je hloupost. Oficiální zdůvodnění toho rozhodnutí je naprosto smysluplné a nezní jako lež.
A teorie o tom, že by to lež mohla být, nedávají až tak moc smysl. Co by tím získali? Recenze se objeví, akorát o den dva později, takže lidi nakupující podle recenzí si počkají. Ti, co mají předobjednáno by stejně podle recenze těžko něco měnili. A ti, co mají v plánu koupit v den vydání, jsou stejně buď rozhodnuti pro koupi a nebo si holt počkají ten den.

A asi jsi ten článek až tak důkladně nečetl nebo nepochopil, protože Ubisoft recenzím nijak nebrání.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U MMO takovehle rozhodnuti naprosto chapu i kdyz ten duvod muze byt jiny. Nicmene nechapu ty lidi co si predobjednaji hru u ktere nevi jaka bude. Ja sam si predobjednavam jen hry u kterych vim, ze me budou bavit a jinak si pockam na recenze a i pres kladne hodnoceni dlouho vaham.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to ano. Ale i kdyby to byla nekvalitní hra, něco mi říká, že předobjednávkové a prodejní čísla budou i tak vysoká. A zase na to dojedou všichni, protože v očích vydavatele to bude úspěch.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli aspoň recenzenty nechat vyexpit at můžou brzo referovat o endgame. Když nevim co me čeká po doexpeni je to naprd.

Reklama
Reklama