Reboot Rustu hru zjednoduší
Poslední dobou se rebootují čím dál novější hry. Takový Wolfenstein nebo Tomb Raider se ještě dají pochopit, ale Mirror's Edge se třeba pokračování ani nedočkal a takový Rust ani neopustil alfa verzi hry.
Inu, lepší začít od píky než se trápit se špatným systémem, řekl si zřejmě tvůrce open-worldové přežívačky Gary Newman a ohlásil, že se jeho Rust vrací na začátek vývoje.
"V Rust je tolik důležitých systémů, které jsou vypsané na 3000 řádcích kódu, přičemž by mohly být jen na 100 řádcích. Kdykoliv chceme něco změnit, musíme zjišťovat, jak se to dotkne dalších pěti systémů, se kterými to vlastně nemá nic společného. Když to pak změníme, zboří to další jiné systémy, kterých by se změna neměla nijak dotknout."
Nový začátek umožní vývojářům z Facepunch napsat kód v HTML, což usnadní vývoj hry a urychlí její upravování. Společně s tím Rust dostane nové uživatelské rozhraní, nový způsob craftingu, podporu ovladačů a třeba i možnost vidět tělo svého avatara. Nová verze by také měla běhat o něco lépe na starších počítačích.
Hratelná experimentální verze rebootu je už nyní přístupná a brzy se stane defaultní verzí ke hraní.