Zpět na článek

Diskuze: Raymond pracovala na dalším Splinter Cellu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 12. 2018 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Líbí se mi to jak říkáš, že menší hry nejsou schopni dělat. Opravdu to dneska vypadá, že produkce AAA vydavatelů jsou buď malé "indie-like" hry, nebo obří AAA blockbustery za desítky miliónů dolarů, nic mezi tím.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
27. 12. 2018 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Narozdíl od Assassina bych si Splinter Cell dal okamžitě. Doufal jsem v oznámení na videoherní konferenci už letos a nakonec nic :-( Black List mě bavilo (stejně jako předchozí kousky) a při pomyšlení, jak by se Splinter Cell vytáhnul na takovém Unreal 4 enginu... hmmm!

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
27. 12. 2018 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Splinter Cell rozhodně není "malá hra"- možná se dohraje za pár hodin, zato ale patří mezi tituly s poměrně vysokým rozpočtem. Pokud uděláte za pár šupů s malým týmem o několika lidech v řádu řekněme měsíců pěkně kreslenou 2D adventuru, která se nebude prodávat, tak vás to finančně určitě nepoloží. Pokud ale vývoji věnujete na několik let celý velký tým a rozpočet se vyhoupne na miliony, pak by vás už finanční ztráta mohla velmi mrzet.
Moc bych si přál jak Splinter Cell, tak Prince z Persie (toho snad ještě více) a věřím, že nejsem sám- jenomže kdo si tyhle hry přeje? Jenom lidi, kteří hráli předchozí díly, a přiznejme si, pánové a dámy, že my, kteří si pamatujeme počátky těchto sérií už pomalu stárneme a možná, jen možná, již nejsme pro současné vydavatele tou nejlukrativnější skupinou.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 12. 2018 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně že tu panovala panika, jaká by byla pro Ubisoft pohroma při převzetí otěží společností Vivendi, jak by to zabilo kreativitu. No ano, asi 20 dílů stejných Assassins Creed her je tomu ukázkou. Resp. nebyly to špatné hry a z těch tří dílů mě bavily všechny, jen nepotřebuji takové hry hrát dvakrát do roka, pak jako by člověk hrál jednu hru pořád dokola. Že nejsou schopní nebo ochotní udělat menší titul s menšími tržbami ale zároveň náklady, to je čistě chyba Ubisoftu. Velkých nákladných značek není zase tolik a zbytek jsou menší tituly, jejichž vznik obvykle také není kdovíjaký problém. Když se chce, tak to jde. Oni na to prostě jen kašlou. Pro lidi jako já, co máme rádi stealth, je to velká škoda, protože těch moc nevychází, oproti přiblblým střílečkám, co jedou jako na běžícím páse. Pro člověka, co je moc nesleduje, je pak těžký rozlišit při záběrech z hraní, o co vlastně jde, protože to vše vypadá na jedno brdo, ale pořád se bude frčet jedna střílečka za druhou a ostatní žánry nic nezájem.

Reklama
Reklama