Zpět na článek

Diskuze: První dva obrázky z enginu Source 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Troglodyt
Troglodyt
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Keeper: ooo odborna retardovana lama se salou promluvila

Keeper
Keeper
Level 1 Level 1
11. 3. 2015 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt: Rekl jsem jen svuj vlastni nazor, od cehoz tady ty komentare predpokladam jsou.. Jestli je tady nekdo retardovany, tak jsi to prave ty, kdyz te tak dokaze rozhodit neci nazor napsany v komentarich :)

martin.ludwig@educanet.cz
martin.ludwig@educanet.cz
Level 1 Level 1
11. 3. 2015 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejenom, Že máme k dispozici odpornou kompresi snímků plus reScale druháho obrázku tak že máme z koule elipsu, ale také se tento engine ať to zní blbě nebo neblbě podobá tomu, který použili vývojáři v Alien: Isolation. Zkrátka nic zázračného z pohledu na přidělené obrázky. Soudit budeme moci až bude k dispozici video a vice obrázků aspoň v HD rozlišení a budeme moci pozorovat jak se ENGINE vlastně chová.

Keeper
Keeper
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je to pravda, tak to nevypada teda nic moc.... Skoro jako z puvodniho HL2

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek: radši řekli že je to joke, když koukli na tu vlnu kritiky :D

Leckie
Leckie
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamko: V tom zas nesouhlasim já, grafický pokrok už není tak rychlý, jako třeba před 5 - 10 lety, tehdy už Crysis (2007) vypadal úžasně, Half-Life 2 na svojí dobu taky (a dneska je jeho grafika pořád na dobrý úrovni)... ale jak říkáš, 100 lidí, 100 chutí (nebo pohledů na věc)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
11. 3. 2015 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Všehomíra Rovnocenná: Tak teď už to je úplně na hlavu. Proboha to vůbec není o tom jestli se mně ty obrázky líbí nebo ne, vždyť je tu hodnotíš ty a ne já. Proč bys měl(a) hodnotit až podle obrázků, které se budou MNĚ líbit?
Jestli nedokážeš pochopit, že podle těchto obrázků engine hodnotit nelze (hodnotit lze pouze tyto obrázky, nikoliv nástroj, pomocí kterých byly vytvořeny), pak se opravdu nemáme o čem bavit.
Něco jiného je až Valve zveřejní obrázek a řekne "toto je demonstrace Source2". Pak ano, hodnocením obrázku hodnotíme zároveň i engine, protože prostřednictvím obrázku demonstruje své schopnosti.
Ale toto je naprosto jiný případ. Klidně ti nechám poslední slovo, už k tomu nemám co říct. Názor ať si udělají ostatní.

DemonBREDY
DemonBREDY
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se chtěji vyhnout ty 3ce tak ad udělaji hl 2.5

Leckie
Leckie
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Všehomíra Rovnocenná: Grafické evoluce? Já myslel, že next-gen není primárně o grafice, ale o krapet jiných parametrech, jako dohlednost, počet NPC ve vaší přítomnosti, particle efekty atd. Myslim, že grafika už se o moc dál neposune, momentálně je asi AC:Unity na vrcholku grafické evoluce a nevím, jestli nebo za jak dlouho se ještě posune dál...

Jinak mně se to líbí, je v tom cítit ten Source engine na míle daleko a kdyby takhle vypadal nový Portal, tak bych se vůbec nehádal - snad ten Source 2 je optimalizovaný stejně dobře, jako jeho předchůdce...

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
11. 3. 2015 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Orten: Ale co si pamatuju tu ukázkovou scénu v podkroví kde slunce prosvítalo dírami ve střeše (potom byla tuším použita v HL2 v té úvodní části jak utíkáte před vojákama ještě bez zbraně), tak z toho jsme všichni byli docela na větvi.
Mám ale pocit, že HL2 pak vyšel až za docela dlouho, takže ostatní enginy mohly Source překonat, to už nevím.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
11. 3. 2015 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Všehomíra Rovnocenná: Tak naposled - hodnotit tyto dva obrázky samozřejmě můžeš. Ale nejde podle nich hodnotit engine, ve kterém byly vytvořeny, protože ty obrázky nemají za cíl ukazovat kvality toho engine.
I pomocí špičkového pokrokového a průlomového engine jde vytvořit škaredý (nebo obyčejný) obrázek a jak to pak hodnotit? Tyhle dva obrázky se ti líbit nemusí, nejsou opravdu nic extra, ale nemůžeš vědět, jestli to opravdu je to nejlepší, čeho je Source2 schopen.
Prostě - jde tu o tvé formulace, asi to myslíš dobře a hodnotíš opravdu jen ty obrázky, ale přečti si po sobě jakým způsobem je hodnotíš - protože ve skutečnosti hodnotíš ten engine a to dosti definitivně.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
10. 3. 2015 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Všehomíra Rovnocenná: No já myslím, že diskutování o tom, co víme, vypadá trochu jinak. V tvém komentáři používáš formulace typu "je evidentní, že se evoluce konat nebude" a celkově budoucí čas - takže to nezní jako hodnocení toho mála, co teď vidíme, ale jako finální hodnocení toho, co bude. Co "evidentně" bude...
Tohle jsou obrázky ze speciální scény určené pro demonstrování VR, ne pro demonstrování Source 2. Ta místnost mohla být takhle jednoduchá naprosto schválně, aby VR lépe vynikla.
Nezlob se, ale použít toto jako JAKÉKOLIV hodnocení kvalit Source 2 (a ještě s takovými definitivními formulacemi), je docela nešťastné. Kdyby se někde objevil obrázek 6polygonové krychle vykreslený pomocí Source 2, budeme taky psát, že Valve se enginem vrací evidentně o 30 let zpátky?

Reklama
Reklama