Proskákejte skrze infografiku v Metrico
Nejoblíbenější způsob získávání informací z internetu, který spojuje informační hodnotu s grafickým designem, se stane základním herním prvkem v plošinovce Metrico.
Sloupcové, kruhové, koláčové i všelijaké různé grafy se budou přizpůsobovat vašemu pohybu a tvořit tak rozložení úrovně. Jedním ze základních překážek bude třeba představovat sloupec, který vám brání v cestě dál a vy budete muset přijít na správnou sekvenci pohybů, která ho odsune pryč a uvolní postup dále do levelu.
Vývojáři z holandského studia Digital Dreams ale slibují, že toto je jen špička ledovce a každý nový level přidá do hry nový prvek, se kterým se hráči budou muset naučit operovat. Pokud i po traileru nejste moudřejší, tak by vás mohlo zajímat demo, které společně se hrou bude uvolněno 5. srpna. První svět obsažený v hratelné ukázce bude prý představovat pouze 5 % z celé hry, ale měli byste si z něj odnést základní podstatu hry.
O hudbu titulu se postaral holandský elektronický skladatel Palmbomen, jehož tvorbu jsme mohli slyšet třeba v GTA V. Hudba se bude tvořit a měnit v závislosti na rozložení úrovně a každý svět by měl mít vlastní písničku, která dokreslí jeho atmosféru.
Metrico vychází na PS Vita 5. srpna.