
Propagace Call of Duty: Modern Warfare 2 je v plném proudu, podívejte se na nejlepší reklamy
Už za dva dny se na naše obrazovky dostane multiplayerový režim letošního Call of Duty: Modern Warfare 2. Do toho vkládá Activision opravdu velké naděje, a to z mnoha důvodů – vydavatel potřebuje zlepšit své finanční výsledky po neúspěšném Vanguardu, zároveň se dle spekulací v příštím roce žádného Call of Duty nedočkáme. Není tak divu, že Activision rozpoutal masivní marketingovou kampaň napříč celým světem.
- Call of Duty: Modern Warfare 2 naplno spustilo marketingovou kampaň
- Podívejte se na ukázku těch nejlepších reklam
Za zmínku stojí například kompletně předělaná restaurace řetězce Burger King ve městě Puerto Rico, která se zahalila do tématu Modern Warfare 2. Kromě budovy, která je přemalována do černo-zelené barvy, se změnilo i logo restaurace či její interiér.
promo navíc vzniklo v rámci mnohem větší kampaně, kdy Burger King nabízí ve spojení s Call of Duty speciální menu. Za jeho koupi pak zákazníci dostanou skin na operátora a hodinový XP boost.
Další velké reklamy ale rozhodně nechybí. Očekávaná střílečka se objevila také na Piccadilly Circus, tedy hojně navštěvovaném náměstí v Londýně.
Billboard, na kterém se reklama objevuje, je pak známý svým zaměřením na 3D reklamy. Upravená forma reklamy se pak objevila i na Times Square v New Yorku.
Pro hráče v Saudské Arábii se pak dokonce natočila hraná reklama.
Zmínit také musíme reklamu u nás - v České republice se totiž s vydavatelen spojil výrobce energetických nápojů Big Shock!.