Zpět na článek

Diskuze: Proč je v hlavní roli Fallen Order muž

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Nikdo se do něj nepustil, protože každej pochopil, jak to myslel, proboha. Řek "trans ženy" místo "trans muži", u kterejch by eventuálně situace s potratem mohla nastat. Jasně, že chtěl woke body, ale netvrdil, že zajistí možnost potratu lidem, u kterejch to neni biologicky možný, jak jsi napsal ty. Už chápeš ten rozdíl? A nauč se číst a přestaň přehánět, páč jsem tě neurazil. Tima Poola jsem shodou okolností tenhle tejden trochu sledoval kvůli jeho otřesnýmu videu o Three Arrows. Jestli si myslíš, že je to nezávislej zdroj, tak potěš.

prso
prso
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Jo, proti The Federalist nebo Shapirovu Daily Wire, ze kterejch si asi čerpal, je to skutečně levičácká stránka, no:) Hele i člověk, se kterym nesouhlasíš, se může přeřeknout, je to o dost pravděpodobnější než že by kvůli levnýmu potlesku ignoroval to, jak funguje lidská biologie, a čekal, že si toho nikdo nevšimne. Ty už si tady několikrát šířil fejk blbosti a já jsem spíš byl nakloněnej tomu, že ses splet než že máš IQ umyvadla.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Že občas plácne nějakou blbost, ať už na twitteru nebo mimo něj, je naprosto irelevantní a spíše k zasmání, důležité je, jak vede zemi. A tam je to na jedničku, hodně dlouho v USA nikdo tak dobrý nebyl. Pravda, konkurenci pro srovnávání nemá za poslední roky moc vysokou, ale přesto. Dokázal zastavit rodící se socialismus a otočil to správným směrem.

Karlositoo
Karlositoo
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Hyperkorektní feminista se ozval :D

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: V KotORu je to klasická RPG možnost hrát svatouška/neutrála/záporáka. Já měl na mysli řešení ve stylu právě toho Tie Fightera. Prostě Impérium by byla ta dobrá strana a šmytec.

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karuten: Star Wars je jedna z mála značek, kde bych si rád za zápornou stranu zahrál. Začít třeba jako obyčejný člověk, kterému během nějaké bitvy zabije jedi rodiče/ženu/psa :D a vydat se na cestu spravedlivé pomsty, vstoupit do armády Impéria a bojovat s rebelskou lůzou a mezitím se snažit najít toho zas*aného jediho. Celé zabalené v příběhu jako tomu bylo v památné hře Tie Fighter. Žádné převlékání kabátů v průběhu hry, smysluplný příběh ve kterém Impérium nastoluje mír a prosperitu a bojuje proti Rebelům-teroristům.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: sorry ale článek na stránce, která se podle všeho kloní k levici mě moc nezajímá, mě zajímá co on řekl a on sám to ani neuvedl na pravou míru, jeho manažerka kampaně musela vydat prohlášení, takže za mě ten maník chtěl shrábnout bodíky na levo a přitom ho nezajímalo jaký blbosti vypouští z pusy.

Strejda Demon
Strejda Demon
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: *vývojáři co nejsou pod velkým vydavatelem

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale prosimtě... :)
Líbí se mi, že si do toho nenechaj kecat, prostě tam bude chlap, protože ve filmech si teď užívá slávu ženská, pěkná, takže i za sebe jakožto SW fandu nemám co vytknout. Ale jsou tu jiná studia, které na sebe nechají tlačit a...
viz Agony - proč tam nezůstal sex se Sukubou nebo proč jsme nemohli lámat vazy démonickým miminám... Zombie, teda pardon, freakerský děti v Days Gone nikomu nevadí.
Zlatej postal, resp zlatá herní doba, kdy si mohli vývojáři delat co chtěli, protože to je jejich dílo, a ne dílo nějaký nány, která si řekne, že kožich ve hře je taky vražda...viz PETA a Warhammer

Drew
Drew
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Každý si může říkat co chce, já koukám na fakta, ne na pocity. Silně rostoucí ekonomika, velmi nízká nezaměstnanost, historicky nejnižší nezaměstnanost černochů a snižující se daně, to je pro ten základ slušný ukazatel.

Vždycky budu podporovat boj proti socialismu a ten Trump nepřipustí. Úplně stačí, že máme nesmysly jako povinné státní zdravotní pojištění a dalších x věcí tady, snad aspoň USA do toho nespadne ...

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: a proto bych já už tu "moderní linku opustil" už hodně dlouho se mi zdá, že to období mezi mladým Anakinem a tím kde sme ted se vytěžilo do mrtě, ani nemusí jít do staré republiky, mezi kotorem a moderní ságou mají kolik 3 a půl tisíce let a oni místo toho vymačkávají poslední zbytečky z těch pár let mezi jednotlivejma filmama, který ještě zbejvaj.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, a proto USA po letech konečně pořádně roste. To ať si vypouští nesmysly klidně dál.

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se hraje třeba za Rodiana, ale ať je to Star Wars hra. Tohle zatím vypadá spíš jako Star Wars mod pro Uncharted. Byl bych hrozně rád, kdyby se z toho vyklubala skvělá hra, ale zatím jsem skeptický. A zas to není first person perspective, ach jo.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mighty: @Karlositoo: Chlapci, vy jste opravdoví bozi humoru, kam se na vás sere George Carlin.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Tim Pool je podle mě dost dobrej žurnalista, dělal i výjezdy do zahraničí, do bojovejch zon a tak, doporučil bych ho víc sledovat, ne jen se podívat na jedno video, on jich taky kluk vydává asi 8 denně, takže kapka v moři a jinak celou dobu jedeš na argumentu to seš tak hloupej že ti nedošlo, že to myslel jinak a doted si mě prostě nepřesvědčil, naopak jen dál urážel, ta agresivita je z tebe celkem dost patrná a já tak nějak nemám zájem se s někým takovým bavit. Řekl bych jen dej šanci Poolovi, je to fakt poměrně dobrej novinář a příště až budeš chtít někoho přesvědčit o něčem, zkus to trochu jinak.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: ty vado, no tady je vidět ta tolerantní levice, nikdy sem tě přímo neurazil a ty mi tady nadáváš do umyvadla a děláš ze mě nějakýho alt right blba, většinu svejch informací získávám z co nejvíce nezávislejch zdrojů jako je třeba Tim Pool, ten je podle mě dost dobrej a hele já bych možná i věřil tomu, že se jen přeřekl, ale nikdo z celé té debaty se do něj nepustil, v debatě kde byl chlap osočovanej za to, že nechtěl zrušit způsob pojištění pro 160 mil američanů, nikomu nevadilo, že vypustil takovou blbost a nejen to, on za to dostal u obecenstva bouřlivej potlesk, to nezní jako přeřeknutí, všechno nasvědčuje tomu, že prostě chtěl ty woke bodíky. Ted bych mohl napadnout tebe a říct nějakou osobní urážku, ale víš co, řekl bych že nemám potřebu snižovat se k tomu.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tpr Santa78: TIE Fighter měl výhodu v tom, že to byl jen simulátor a důsledky toho, že hraješ za Impérium se projevovaly jen v animacích mezi misemi. Kdybys chtěl něco podobného jako akční adventuru se všemi dialogy a face to face akcemi, tak by to buď nebylo pro spoustu lidí skousnutelné nebo bys musel z Impéria a Rebelů udělat něco, čím podle kánonu nejsou.
Je rozdíl rozstřílet rebelský křižník a vypálit rebelskou vesnici ve stylu scény na začátku Epizody 7.

prso
prso
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: To ti fakt nedošlo, že se přeřek? Neskutečný:D http://www.politico.com/story/2019/06/27/julian-castro-debate-abortion-1385950
@Jsoucno: Nikdy se nic takovýho nestalo, že ano. Dneska jsou uražený předevšim gamer boys, když se herním postavám zmenšej kozy.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak hlavne rovnopravnost...protoze prece dneska muze vozickare urazet, ze ostatni lidi chodi. Nebo ze transku urazi, ze nemuze mit deti.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karuten: naopak dost velká porce lidí by si za záporáka ráda zahrála, stejně jako lidi rádi střílí v GTA po všem co se pohne, nebo okradou ve Skyrimu celou vesnici, v RDR2 hrajou za zabíjáka a banditu a navrch tomu všemu máš desítky her, kde můžeš hrát za jediho ale velmi málo těch kde skutečně hraješ za sitha. A nakonec jen tak mimochodem sith se ne dycky rovná největší záporák vesmíru, to je další věc, která vyvstala z toho jak jsou vyobrazeni ve filmech a hrách. Já bych si raději zahrál za sitha v době staré republiky a pro slávu impéria bojoval s republikou, než bejt další v řadě maníků co bojujou proti Vaderovi a Palpatinovi.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych uvítal hraní za nějakou jinou rasu, hodně bych i uvítal možnost výběru rasy, ale to by chtělo spíš nějaký rpg a ne takovou akční adventuru ala Uncharted, mimochodem taky bych si moc rád konečně zahrál za druhou stranu konfliktu, to bylo lákadlo u kampaně BF2 hrajeme za impérium jej, asi takovejch 10 min dokud nezjistíme chybu našeho snažení a jedem zase za rebely. Podle mě je fakt trestuhodný, že jediná star wars hra za posledních x let kde se dá v kampani hrát za druhou stranu, s tím že se z vás nestane nějakej tupej přeběhlík je swtor, zatracený mmo. To jsou fakt všichni tak hrozně vyklepaní udělat hru kde bysme hráli za sitha?

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale další hrdinaka bude tmavé pleti, transgender, LGBT a ultramegavegan

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: :D :D

Je vtipné, že někdo ti zase řekne pravý opak. Skoro jako by každá strana své presidenty považovala za nejlepší. Takže bych to asi shrnul tak, že bych od tebe jinou odpověď nečekal a tam bych to nechal, nemám chuť tu řešit americkou politiku.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 7. 2019 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Proto? Spíš navzdory :D

@Karlositoo: Tak aspoň, že máš pro mě hezkou nálepku, když už to lépe nedokážeš. Preferoval bych ale něco ve stylu "zasraný sluníčkář", nebo "vyjebaný kavárník" apod.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
9. 7. 2019 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tpr Santa78: Za záporáka šlo hrát i v KotORu. Dokonce to bylo i jednodušší. Prostě nic neřešit a všem natrhnout pozadí. Pokud někdo chtěl být za slušňáckého Jedie, hra ho v podstatě trestala na úrovni mechanik - prodražovala útočné používání Síly.
Vtipné bylo, že to nakonec na hlavní příběh mělo minimální vliv krom zakončení a toho, že s tebou některé postavy odmítly dál spolupracovat. A protože tamní Jediové nebyli úplní svatoušci, dávalo smysl je kopnout někam a zvolit temnou stranu. Jen na ten mír a prosperitu třeba zapomenout. Tamní Sithové fungovali trochu jinak než Impérium.

Reklama
Reklama