Zpět na článek

Diskuze: Příští Fallout bez level-capu a nekonečný?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

LukasP2
LukasP2
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nekdy si rikam proc vsici zustavaj u lvl a nikdo, naprosto nikdo neprijde s napadem co byval v Dungeon Siege jak se ty skilly zlepsovaly pouzivanim zbrani. Perky by se pak ucily treba za Questy ( rychlejsi uceni - hrdina by se vydal do radiacni jeskyne a zmutoval, vic critu - Q u nejakeho drsnaka atd... ) Lvl by pak de facto prestaly a porad by to bylo smysluplne

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 1. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LukasP2 Pokud jsi hrál Morrowind a Oblivion, tam se skilly zvyšovaly jejich používáním... Jsou to hry od stejných vývojářů jako F3...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LukasP2 To má taky straný gamedesign problémy. Nevím jak ty sedíváš na RPG systémy. Ale pro mě jako pro hráče to znamená zejména motivační prvek. Motivaci že když budu hrát dobře, budu odměněn.

Skillování používáním shcopnosti má tři velký nevýhody:
1) Diskriminace některých postupů. Pokud jeskyni vymlátím, získám spoustu zkušensotí za používání zbraně. Pokud hraji diplomata a vyřeším to mírovou cestou, nedostanu nic? Možná "reálné" a diskriminujícíc pro hráče.
2) Trestání schopných hráčů. Prootže čím víckrát něco udělám, tím víc mi shopnost naroste? Takže pokud se v Oblivionu zaseknu na jendom zámku a půl hodiny ho nezvládnu odemknout, tak mi vlastnost naskočí o dvacet úrovní vejš? Ale pokud budu jako hráč dobrej, tak za svůj úspěch nedostanu téměř nic? Stejně tak blokování - pokud jako hráč nedokážu uhnout jsem za to odměněn zesílením postavy? Ale pokud zvládám bojavat efektivně, tak nedostanu nic?
3) Nutnost grindu. V promakaným RPG je spousta vedlejších skillů, který použiješ opravdu jen výjmečně (některý typy kouzel, apod) Tím že se používají málo, tak se dají navýšit jen grindováním. Nudným opakováním akce do zblbnutí. kdo hrál TES3 či 4 asi zná pravidelné poskakování po poli, nebo kouzlení jednoho "bound" za druhým. je to pruda.

Takže já budu vždycky pro expy - ty můžou vývojáři rozdávat za všechno - i za neakční úspěchy. A nevíc je nedají hráči za to že mu něco nejde. Stejně tak to umožní nepudící vylepšení vydlejších skillů.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton 2. Cim vic to udelas spravne, tim vic to naroste. To je celkem rozdil (viz napr. Jagged Alliance 2). Trefil jsi nepritele? Bum, mas bod.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LukasP2 řekl bych že jsi trochu mimo a nebo jsi moc her nehrál.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallout 4-Realistická grafika, neomezený svět, hra která vás vtáhne do děje a stanete se její součástí vyjde 21.12.2012 Postav si svůj vault už dnes!

Musel jsem nedalo mi to XD

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, takže budeme mít druhej oblivion - čím větší level tím těžší krysy :D

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@www.SKACE.cz Na tom něco je. Vyvážit obtížnost otevřenýho světa (kterejma je betheda slavná) je velmi záludná otázka.
Buď to musí bejt lineární (Jako Gothic) a pustit tě to do lokací ve správnou dobu kdy máš tak akorát level.
Nebo je to po pár hodinách prmitivně lehký, protože se musí počítat s tím že hráč s novou postavou může chtít jít kamkoliv - ala Morrowind (a popravdě i Fallout 1 nekladl tak od levelu 6 žádnej odpor v libovolným městě)
Neo uděláš leveling světa aby měl hráč volnost a obtížnost se udržovala - ala Oblivion.
A nebo prostě levelování zavčas zarazíš aby se hra nestala brzo moc snadná - ala Fallout 3

Ani jedna není neideálnější. Takže se hold budeme muset smířit že vždycky bude kompromis :-( Až odstaní level cap, tak nás hra přestane po chvíli bavit, protože i nejtžší potvoru sejmeme zlým pohledem a ještě nás to vyléčí. Chvíli si člověk užije pocit jak je silnej a pak je to NUDÁÁÁ

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@www.SKACE.cz Asi tak.

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oblivion byla epika. Fallout 3 taky .... už se těším na další bez level capu ..... aspoň už nebudu muset pouzivat mod na jeho odstraneni abych si mohl hru uzivat i po prvnich 40 hodinach.

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Dle mého názoru, proč používat mod na level cap? Přeci tvůrci nastavili max level na 20 a určitě věděli proč - jeho další navyšovaní v DLC, pokud mod používáš DLC pak bude moc jednoduché - nezábavné.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 1. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thurgaus Samozřejmě, na co odstraňovat level cap? Pro dobrý pocit, že nabouchaná postava ještě pořád leveluje? Prostředků na zlepšování postavy zbývá i při dosažení level capu dostatek, samozřejmě méně výrazných, ale jako aspoň drobná odměna stačí. Bude odstraněn v dalším přídavku oficiálně? V pořádku. Mod na odstranění level capu spíše zavání cheatem, a i kdyby ne, je prostě zbytečný.

Reklama
Reklama