Představila se kyberpunková střílečka No Law
Kombinaci open-world střílečky a RPG z kyberpunkového světa představili autoři The Ascent ze studia Neon Giant.
- No Law má kombinovat střílečku, RPG a immersive sim.
- Na hře z kyberpunkového světa pracuje studio Neon Giant.
- Titul dorazí na PC, PS5 a Xbox Series X/S.
Švédské studio Neon Giant představilo na The Game Awards 2025 svou novou hru No Law. Hra je ve vývoji pro PC, PS5 a Xbox S/X a vydá ji jihokorejská společnost Krafton. Datum vydání zatím neznáme.
No Law je hra z pohledu první osoby, která se nevyhne srovnání se Cyberpunkem 2077 od CD Projekt Red. Podle autorů bude ale No Law „zhuštěnějším typem zážitku“ a pracuje na něm také mnohem menší tým asi 24 lidí, uvádí server Eurogamer, který s autory udělal rozhovor.
„Mnohem více se zaměřujeme na vytvoření něčeho, co působí hlubším, hustším a vrstevnatějším dojmem,“ řekl v rozhovoru spoluzakladatel studia Tor Frick. Město Port Desire, kde se hra odehrává, je podle Fricka na poměry otevřeného světa docela malé. „Nemáme ve skutečnosti žádné velké otevřené prostory, nemáme ani velká parkoviště,“ vysvětlil vývojář.
Pohánět vás bude pomsta. Hrát budete za vysloužilého vojenského veterána jménem Grey Harker, který žije klidným životem, trochu jako John Wick, než ho znovu postihnou potíže. A jak se k této pomstě postavíte, je jen na vás. „Vyprávění je nelineární,“ uvedl další spoluzakladatel studia Arcade Berg. „Doporučujeme vám, abyste si sami ujasnili, jak chcete všechno vyřešit, a my se postaráme o to, aby hra na to reagovala – reagovala na to, jak se rozhodnete hrát, ať už jde o herní styl nebo rozhodnutí, která uděláte,“ dodal vývojář.
Velká část No Law má být podle Eurogameru povědomá lidem, kteří preferují žánr immersive sim, na kterém staví třeba studio Arkane. „Jsem fanouškem immersive sim, v podstatě každý ve studiu je. Pokud si to chcete zahrát tímto způsobem, měli byste. Hra bude skvělá. To je jeden ze způsobů, jak hrát,“ uvedl Berg.Pokud ale dáváte přednost lineárnější střílečce, existuje podle něj také způsob, jak si hru užít.