Porovnání grafiky MGS V na PS4/XOne
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Porovnání grafiky MGS V na PS4/XOne

Porovnání grafiky MGS V na PS4/XOne

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

4
Reklama

Vývojáři z Kojima Productions se sami pustili do přímého porovnávání grafiky chystaného Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na jednotlivých platformách a už dopředu je jasné, že rozdíly nezůstanou bez povšimnutí.

Pokud fandíte PS4 a konzoli jste si už koupili, nebo po ní pošilháváte, pak se můžete těšit na plnohodnotný FullHD zážitek v 60 fps, kde by měly kvality hry vyniknout nejvíce. Oproti tomu Xbox One nabídne sice stejnou snímkovací frekvenci, ale rozlišení pouze 720p, což je přeci jen nějaký ten metr za dnešním standardem.

Dokazují to ostatně i specifikace starších konzolí, tedy PS3 a X360, které nabídnou slabší rozlišení 720p a navíc jen poloviční frekevnci snímků za vteřinu. Kromě samotných slov a vypíchnutí detailů ohledně světelných efektů nebo rozdílů v kvalitách textur je samozřejmě zpráva doplněna všeříkajícícm videem, na němž jsou rozdíly, byť s přihlédnutím ke kompresi, viditelné.

Objektivně pak musíme dodat, že zatímco PS3 a X360 působí v podstatě stejně, next-gen konzole mají v přímém porovnání poměrně jasného vítěze. O třetinu nižší rozlišení je okem jasně rozeznatelné a dobře si ho všimnete například v ostrosti hran jednotlivých objektů. Jistě, hra vždycky funguje jako celek i v souvislosti s herními mechanismy a vlastní hratelností, máme-li se však bavit čistě o grafice, to nejlepší mačká Metal Gear Solid V: Ground Zeroes z PS4.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama