Poetické A Memoir Blue se nás pokusí dojmout bez použití slov
Dabing a užití mluveného slova je dnes i na úrovni nezávislé produkce téměř samozřejmostí. Co se ale stane, když o tuto jistotu přijdeme? Co se stane, jestliže na své cestě zůstaneme naplno odkázáni pouze zbytku našich smyslů a zvuk lidské hlasu ustoupí stranou? Přesně na tuto otázku a mnoho dalších si chtějí odpovědět autoři A Memoir Blue, poetického díla, s jehož pomocí chtějí pookřát i více zatvrzelá srdce hráčů.
- Konference vydavatelství Annapurna Interactive představilo A Memoir Blue
- Poetická adventura sází na stylizovaný vizuál a absenci slov
Prvotina nezávislého studia Cloisters Interactive, která byla odhalena na páteční konferenci Annapurna Interactive, vypráví o Miriam, plavkyni světové úrovně vzpomínají na své útlé dětství. Sport jako takový zde bude ale zastoupen spíše okrajově. Hlavní roli si totiž vystřihne převážně evokativní, symbolická cesta, nabízející pouť skrze turbulentní dospívání Miriam a budování vztahu s její matkou.
Jednou z předností titulu má být vedle emotivního příběhu i ručně malovaná grafika, kombinující reálné výjevy s více esoterickými prvky. Zásadní roli bude taktéž tvořit animace. Ta totiž neposlouží pouze rozpohybování kulis, ale i průběžnému ozvláštnění hratelnosti. Zatímco pozorovaná minulost bude tak ve 2D, přidání třetího rozměru umožní autorům zachytit přítomnost, kdy Miriam aktivně vzpomíná.
Hra prozatím nemá datum vydání. Nicméně až vyjde, měla by zamířit na PC, PlayStation 4|5, Xbox Series, Xbox One, Nintendo Switch a iPhone.