Zpět na článek

Diskuze: PlayStation nevrací peníze za Cyberpunk

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bakoluk: No dobře, máš to řešit s oficiálním supportem. OK.
Ale jak si představuješ, že by ten refund probíhal? CDPR nemůže (respektive proč by měl?) vracet tu část peněz, kterou už má v kapse Sony nebo jiný prodejce. Má pak nějaké páky na to z nich vyrazit zpátky marži, kdyby sám nabízel plný refund? Ano, může se Sony uzavřít extra smlouvu, aby bylo možné hru vracet za mírnějších podmínek, ale to je tak všechno. CD Project ani nemusí vědět, za jakých podmínek ani za jakou cenu zákazník hru koupil. Třeba byla přibalená ke grafické kartě. Neví ani, jak dlouho byla hra hraná, to si hlídá klient většinou vlastněný prodejcem. Pokud tam není zabudované další spojení na servery CDPR, tak může jen hádat.
To je obecný problém reklamace softwaru. Vzhledem k délce her většina prodejců nabízí jen dvě hodiny na vyzkoušení, což je v případě něčeho jako CP2077 dost málo. Nicméně stejný problém budeš mít, když zajdeš do kina/divadla a film/představení se ti nebude líbit.
Jinak asi ano, přehrávat to celé na prodejce, je sviňárna, ale krom toho nebo toho mailu a nějakého individuálního přístupu, to moc řešení nemá.

OldSnakeBOSS
OldSnakeBOSS
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je těžké, Sony i MCSoft na podmínky upozorňuje, vy při nákupu souhlasite. Pokud je v podmínkách že hru smíte refundovat pouze v případě že jste ji nehráli více jak 120minut a chcete refund po 20hodinach, tak máte prostě smůlu. Není to nejlepší politika ale tak to je. Navíc PS store a Xstore jsou vlastne jenom prekupnici. Jestli by měl někdo vracet peníze tak CDPR. Na nějaké schvalovací řízení na konzolích valit vinu nelze. Většinou stačí pokud vývojář prislibí že hru doladi day1 patch. Ceo CDPR se snažil částečně odvést pozornost na jiné společnosti. Že ze své funkce nemůže nikoho nabadat ať žádá o reklamaci hry u jiných společnosti nad kterými nemá kontrolu. Docela vycurane, lidé se teď budou bourit proti obchodům s hrami, pss, xs atd protože jim za jejich rozbitou hru nevrátí peníze. To že je k tomu vyziva někdo kdo ví že to takhle v 90% případů nefunguje je už jedno protože za situaci můžou obchody ze?(NE CDPR) Tak ať vrácené kopie uhradí obchodům že svých zisku CDPR a je to ne? Pokud ochdody nepřijdou o příjmy tak nebude duvod neuznává reklamace... O tom ale CEO raději nic nepíše a dělá ze všech lidí idioty, jestli jste nespokojeni tak hru prostě vraťte že? Jak jednoduche:-D A rázem se hněv prelije na někoho jiného. Haitujte PS store, Xbox store, Xzone, JRC ale ti za to prostě nemůžou... Jediný viník je CDPR který z nás dělá idioty a dela podraz za podrazem. Celá jeho výzva je jen další klicka.

Bakoluk
Bakoluk
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc nerozumím tomu, proč se tu zmiňuje jen PlayStation, když Xbox je na tom v tomto ohledu úplně stejně. Některým se vyhoví, většinou se však žádost zamítne.

Popravdě v tomhle jsem na straně Sony a Microsoftu, při nákupu digitálního obsahu tam potvrzujete podmínky, které jasně stanovují, kdy můžete a nemůžete žádat o refundaci. Obecně, pokud jste hru začali hrát, tak smůla.

Bohužel, CD Projekt populisticky žvaní bláboly o tom, že mají hráči požádat o refund Sony/MS/kamenné prodejny (což jde samozřejmě v drtivé většině případů proti odsouhlaseným obchodním podmínkám či dokonce i zákonům). Pokud refund, tak bych ho řešil jedině přímo přes CD Projekt, ať se starají. Stejně si za to můžou sami i díky těm lžím Kacińského měsíc před vydáním, jak ta hra i na starých konzolích běží skvěle, a jak pak zcela úmyslně nikomu neukazovali ony konzolové verze v běhu prakticky až do vydání.

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2020 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: První co člověka napadne, souhlas.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomhle jsou sony fakt hrozni zidi.

Na druhou stranu - tohle by melo byt podminkou, neco jako - pokud hra ma demo, tak si ji zahrajte at vite, jak vam bezi. Pokud hra demo mela, nevracime penize, protoze vite, jak to beha.

Bakoluk
Bakoluk
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw. ono vyjádření Comgadu v úplném znění:
„Pokud jste si pořídili českou krabicovou hru pro PS4 nebo Xone a přejete si ji vrátit na základě této informace od CD Projektu, směřujte prosím svůj požadavek přímo na helpmerefund@cdprojektred.com nejpozději do 21.12.2020. Možnost vrácení hry přímo na prodejnách není v České republice a na Slovensku dostupná. Upozorňujeme, že tato nabídka CD Projektu není reklamace. V případě reklamace se postupuje běžným způsobem dle reklamačních podmínek příslušného obchodu.“

Bakoluk
Bakoluk
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Mýlíš se ty. Já dělám přímo v oboru, takže to mám z první ruky.
Jistě, hru můžeš samozřejmě reklamovat u prodejce, ale ten řeší jestli jde hra nainstalovat či ne, neřeší bugy, fps atd - to řeší přímo vydavatel/výrobce hry na svém supportu.
Jinými slovy - hra nelze vůbec nainstalovat, nefunkční klíč apod - reklamovatelná věc, které distributor většinou vyhoví, pokud nenastane nějaká výjimečné situace. Ostatní věci zase naopak distributor téměř vždy zamítá a odkazuje zákazníka na řešení s podporou samotné hry.
A neřeší to ani vrácení zboží z eshopu v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodů, jelikož tam platí ze zákona pro software poněkud jiné pravidla. Jakmile se hra rozbalí z originálního obalu, tak už toto případné vrácení nemá bohužel oporu v zákoně.

Ono zcela jednoduše stačí i tiskové prohlášení distributora hry v ČR a SVK - Comgadu, který zcela jasně prohlásil, že v ČR a SVK není ona refundace možná a že si to případně musí zákazník řešit individuálně přímo přes ten speciální mail CD Projektu.

Jinak to není určitě jen problém u nás, už jsem četl několik zahraničních článků, které označují onu tiskovku CD Projektu s refundací jako totální mess. Prostě to CD Projekt vidí jako Hurvínek válku :D

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony je korporace ....Sony má ojeb zákazníka v krvi .

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: +1

Drew
Drew
Level 1 Level 1
15. 12. 2020 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

For the players.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bakoluk: Je to naopak. To, co navrhuješ, nemá oporu v zákonech (minimálně v ČR). Reklamovat můžeš u prodejce, u kterého jsi produkt koupil. Pokud výrobce uznává reklamace předané přímo jemu a přes obchodníka to jít nemusí, je to čistě jejich dobrá vůle. Ostatně částka, kterou zaplatíš, jde i obchodu, takže pokud chceš plnou kompenzaci, musí se na tom opět podílet celý řetězec nebo někdo musí vrátit víc, než dostal při koupi.
Ostatně to je i důvod pro certifikace obchodů - nepustit si tam něco, u čeho hrozí, že s tím bude mít obchod moc práce.

Za situaci samozřejmě může CDPR, to nepopírám, ale těžko za nimi může někdo chodit s reklamacemi, když legální cesta je jiná. Obchod by měl požadovat po výrobci kompenzace za vrácené zboží. Že se jim nechce, zvlášť pokud by mělo jít o nadstandardní záruku (vrácení po delší než smluvně určené době), je celkem logické - přišly by o svých 30 nebo kolik procent z ceny plus spousta papírování kolem.

Reklama
Reklama