Zpět na článek

Diskuze: PlayStation 3 v předprodeji za 23 000 Kč

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

prizda
prizda
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

robotron3: ne vazne me nechapes, asi je vazne velky vedro :), chtel jsem nadhodit myslenku toho, ze konzole nam tady utvrdily konkurencni prostredi, diky kteremu se vyvijeji lepsi a kvalitnejsi hry na vsech platformach pc nevyjimaje

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda No to mi ani nepride... Same pokracovani a pokracovani a prozmenu pak same pokracovani ;) ci kopie kopii... Nepripada mi, ze by ta konkurence byla nak markantnim tahounem pro zkvalitneni hernich nametu, herniho obsahu... Spise naopak... Porad mi to pripada jako primarni konkurence grafickych orgii...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nezlob se ale já myslím že tady kolega prizda má pravdu. Také jsem přemýšlel ještě o jedné věci a to o té že pcčkáři by měli být konzolistům vděčni za to že vůbec mají co hrát protože naprostá převaha pcčkářů hry kopíruje a připravují tak vývojáře o peníze kteří by je investovali do vývoje dalších a lepších her zato většina konzolistů si hry kupuje a tím do pokladen herních vývojářů naopak peníze přivádí. Když si to tak logicky vezmeš napadne tě že pcčkáři v podstatě žijí z peněz konzolistů.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Cože? To má být nějaký druh humorné demagogie?

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Tohle me vazne bavi..., jak lidem nevadi, ze sami porusuji pravidla dokavad je nekdo porusuje v jejich neprospech. Zlodej krici, ze ho okradli (to neni o tobe, jen porekadlo).

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechci se do nikoho navazet, ale v tyhle diskusi uz nejde o nic jinyho nez poradne nekoho utrazit a nakrknout... safra co se to s vama stalo?? To vas tak bavi nekoho urazet jen kvuli naky blbosti??? Ano, Mc tady mel par neuveritelne stupidnich pripominek, neakceptoval argumenty atd... to je neco conesnasim, ale SAKRA kdyz to pak uznal a zavrhl myslenku ze PS2 je nejlepsi, tak newym, proc se tu do nej PORAD dal navazite! Vyjadril svuj nazor a kdyz se dozvedel nejake nove fakty, tak nazor mirne upravil.. nekdo ma rad konzole, nekdo PC. Ja treba PS nemam rad a sony se mi zdaji jako ubozaci, co jen kradou napady. Nebo si zase myslim ze HL2 nebyl ani z poloviny tak dobrej jak se vsude psalo, nebo si taky myslim, ze vyvojari a vetsina hracu ted kouka jen na grafiku a staci je oblbnout jednim blbym screenem... ale je to muj nazor! Nekomu se treba ztase libi ta grafika! Vy ste jak ve stredoveku kurna!

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath a jak to bylo ve středověku?

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
29. 6. 2006 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath alespoň někdo mou omluvu tady chápe :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3: Ano máš pravdu měkký jseš je mi líto že lidé jsou v dnešní době takový zkrátka je to tak jak říká jeden můj přítel nic si z toho nedělej blbů je na světě hodně tak co se divím že jsem jich pár potkal. (omlouvám se za komentář ale tak to doopravdy je to jen škoda nesmírná...)

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 jo a ještě technická:
Byl to virtuální kámoš. nebo se ti něco zdálo? nebylo to náhodou zrcadlo? a to že máš přítela je jako že s ním chodíš nebo jako kámoš?

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Jak tak čtu, tak to ten tvůj kámoš řek:"nic si z toho nedělej blbů je na světě hodně"l a znechuceně se mrkl na tebe. Odplivl na zem a dodal: "A nebo je jich málo ale velkých!"

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 05:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele víte co smažme tyhle naše směšné hádky kvuli nesmyslum a hodme vsechny ty trapne komentáře pod stůl vždyť se tu hádáme jen kvuli blbým konzolím a to je přece škdoda.

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 vždyť tady celou dobu hájíš že konzole nejsou blbé, a pak to sám přiznáváš
LOL

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kane" člověk by měl hájit vše co má nějaké výhody ale i nevýhody nemyslíš. myslím tím jen že jako pointa pro hádky je to naprosto nesmyslné téma :)

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 já jen říkám že tady posíláš do pédele každého kdo říká že PS je blbé a pak nakonec řekneš aby jsme se nehádali kvůli blbé PS

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3: ano že žiji ve "svém" světě ti rád přiznám on totiž ten normální svět stojí za zlámanou grešli. A prosím nesnaž se své činny převést na mne jediný kdo tu urážel jsi byl ty. Labilní možná trochu jsem ale to každý z nás kdo není trochu labilní není normální. Jak koukám tak vůbec neumíš přijmout názor jiného člověka mohl by sis rovnou podat ruku s panem Paroubkem který porážku čssd taky psychicky neunesl :)

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 říkat o "normálním" světě že stojí za zlámanou grešli , to už chce být opravdu maniak který jenom paří---------------to by mohl říct nějáký sebevrah který chce skočit z mostu, že svět je na hovno---

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kane" Můj bože to jsou názory že bych z toho mostu opravdu skočil. Normální svět je opravdu takový až se naučíš ho pořádně znát pochopíš...

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
28. 6. 2006 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 to radši ani nechci poznat jaký svět je'

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 To nemá cenu tohle...

Nemám ponětí, jaký bych měl přijmout tvůj názor... Tvé názory, které si zde prezentoval byly dva, že nenávidíš PC a že se nad tebou Sleepless povyšuje...

Nevím, jestli mi to má připadat ještě vtipné, co tu předvádíš, nebo tě začít litovat...

Za celé své působení na hrej.cz sem od tebe neviděl snad jeden jediný normální příspěvek....

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nechci se tě dotknout ale když neumíš být tolerantní nemůžeš mé příspěvky pokládat za normální to je mi jasné. Rád bych tě upozornil že také hraji již 5 let a mám hodnotné zkušenosti a o hry se vášnivě zajímám a věnuji jim tolik času jako snad nikdo v téhle zemi. Taky nechápu proč mi stále házíš před nos to že nenávidím pc myslím že jsem se za to omluvil. Svůj názor vůči sleeplessovi nezměním dělá že rozumí všemu jenže nikdo není dokonalý že? Taky už mě nebaví číst tvé ubohé komentáře na obranu ubohého vejtahy. Holt slova se mluví a voda teče.

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 já nejsem expert , ale machřit tím že od rána do večera paříš na kompu (na PS) je víc jak ubohé

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Seš hloupej člověk... K blbosti nikdo nemůže být tolerantní... Na blbost musí být člověk naopak tvrdý... Někdy jsem až moc měkkej...

Tímto zde opravdu končím...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3 a K.i.nq: Jestli je sleepless nejlepší pařan v čr nebo ne je mi skutečně srdečně jedno já tu totiž mluvím o kvalitách člověka ne o herních dovednostech. Sleepless klidně může být prezidentem celého světa to je mi prostě jedno ale jeho povaha je ta nejhorší co jsem jak živ u člověka viděl. Pokud jde o vaše sprosté urážky nechápu čím jsem si je vysloužil ale jsou mi naprosto ukradené protože nechápu co jste to za lidi když se snžujete k naprosto směšnému napadání na diskusním fóru tím že budete takové urážky psát docílíte maximálně toho že mě rozesmějete jako klauni v cirkuse. Za zvýhodňování ps2 se opravdu upřímně omlouvám nicméně hned to napravím a zmíním i dobré vlastnosti pc především hry jsou levnější, střílečky se na klávesnici hrají lépe a je tu také velká výhoda práce s internetem :) A prosím rád bych kdybychom se už smířili.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Ty jedna housko s bramborovym salámem... Ty jedna nudle provařená a přes cedník protažená.... Ty jeden špatně chlazenej Fernete.... Ty beznohej fotbalisto.... Ty jedna nerudná eskymácká babičko... Kdo se naváží do Sleeplesse, naváží se do nás všech...

Nejhorší povaha, co jsem zde na hrej.cz v diskusích viděl, jsi ty...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Soráč ale za vším si stojím tvé nadávky jsou asi tak vtipné jako staré ponožky mojí babičky :)) Ukazuješ že jsi opravdu inteligentní raději budu inteligentnější a ustoupím takovému zabedněnci jako si ty. Nebudu se tu bavit s člověkem který se chová pod úroveň normálního psychicky zdravého lidského tvora. Sleeplesse klidně braň koneckonců až na něm také najdeš chybky mě z toho hlava bolet nebude :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 A jinak si připadáš zdravej?

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Covece jestli je pravda to co rikas, pak bych asi pobliz tve babicky dlouho nevydrzel, pac bych padl smichy.

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mc1305:
Jedine, co ti zbylo, je fakt, ze ps3 bude/je vykonejsi nez pc stejne porizovaci ceny - jenze o tom se nikdo nepre. To je jedine. Nicmene pc ma na druhou stranu taky par dalsich vyhod :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Mě nic zbývat nemusí zkušenosti vývojářů jsou u mne na prvním místě :))

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to sleepless: Jaké strašlivé věci máš na mysli?

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

navazu na debatu o grafice, po mem minulem postu:
Nemyslim si ze jde o realnou grafiku. Myslim si ze u grafiky by melo jit o jeji styl! Jeji originalitu~~ Sakra dyk ted vsechny hry maj STEJNOU grafiku~~ Podle obrazku nepoznate jesi je todle Battlefield, Hitman nebo Crysis~~! To je des~~! Ano, casy 2D her, kde kazda byla unikat se nevrati,a le to prece tvurcum nebrani ubirat se aspon v ty grafice trochu jinym smerem~~ Vemte si WoW~~ At uvidite jakejkoli screen, vzdycky poznate ze to je WoW (leda mozna pohled na nebe.. a to navic jen v nekterych lokalitach). Dyk ta grafika desne dotvari atmosferu a nemusi bejt ani realna ani nijak jinak super dobra. ALE STYL by mit mela....

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath At chces nebo ne, grafika timhle smerem jde - samozrejme zustanou hry, ktere realnou, dokonalou grafiku potrebovat nebudou, ale to by te vazne tak stvalo, kdyby ty postavy ve WOW byly promakane k dokonalosti. Myslim, ze i ty si totiz pletes pojmy. Dyt autori preci muzou udelat ruznorode rasy, postavy, jejich vzhledy..ale casem se budou podobat vzevreni jako ve filmech. Proste kdyz si predstavim, ze by troll ve fantazi hre vypadal jako troll z LOTRa, mno jejej !!!

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zasnu nad tim, ze nekoho jeste porad bavi hadat se o to, jestli je lepsi PC, nebo konzole. Vzdyt uz to vzajemne nesmyslne a nikam nevedouci argumentovani neni ani legracni.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Už mě to taky nebaví je to takové věčné téma každý ať hraje na čem chce :-)

prizda
prizda
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. no hlavne nebyt konzoli, kde byl dneska hram na pc, resp. hram vubec, konec...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda Kde by byl dnes konec hram, nebyt konzoli? Byly by stale na PC? Nebo jsem nepochopil?

prizda
prizda
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda no myslel sem to tak, ze vyvoj konzoli urychluje vyvoj novych technologii, grafickych a fyzikalnich enginu, ktere se jich snazi co nejvice vyuzit a hlavne hratelnosti a napadu :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda Konzole ze urychluji vyvoj novych technologii, grafickych a fyzikalnich enginu? Opet nechapu? Za prve se hry, jak na PC, tak na konzole tvori vetsinou ''na PC'', za druhe alespon doted jsem si myslel, ze v novych technologiich vzdy melo urcujici smer prave pc... Coz je naprosto logicke...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda To Prozda.Ty ses ale debil.Konzole na to nikdy neměli vliv všechno to začalo Počítačem.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda navíc hry na konzole se vyvíjejí na PC tak nevim co řešíš.

prizda
prizda
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda mluvim o poslednich dvou generacich konzoli, ktere uz pc solidne zatapi, mluvim o konkurencnim boji, ktery vyvojare nuti zdimat ze svejch shopnosti z hardware mnohem vic, nez kdyby tomu tak nebylo, mluvim o tom, jestli vyhruzky, ktere napriklad v podobe dokonalosti cell procesoru nemaji taky trochu podil na tom, ze se zacaly hledat nove postupy, technologie atd.
zajimalo by mne, kde bychom dneska byli, kdyby nebyl xbox, ps2 a vubec by neexistovaly zadne nextgen konzole? bylo by vubec k videni neco podobneho unreal 3 enginu? ;)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda Velice se podivuji nad zvlastnim pristupem nazoru... Ale stejne, at se snazim sebevice... Pochopit nedokazu... Jestli myslis PS3, tak zatim jsem nevidel... Ty ano? Xbox360 PC vubec nijak nezatapi, v dobe kdy konzole vysla, byl vykon naprosto srovnatelny s lepsimi PC, za pul roku, za rok? Za dva roky? Sbohem Xbox360... PC bude pochopitelne vyvojove mnohem dale... A nakonec jestli by bylo k videni neco podobneho unreal 3 enginu? Bez konzol? He??? Unreal 1 engine - only PC (3DFX Glide) engine... Unreal 2 engine - PC engine.... Unreal 3 engine - PC engine s portem na konzole, PS3 - nechapu co by jako melo byt? Kdyby nebyly konzole? Unreal Engine by pochopitelne existoval tak jako bude existovat nyni, akorat by byl jenom na PC.... Vypadal by naprosto stejne... Vazne temto prokonzolovym argumentacim nerozumim... Chapu, ze nekdo ma potrebu argumentovat konzolemi oproti PC, ale myslim, ze timto zpusobem rozhodne cesta nevede....

prizda
prizda
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda robotron3: ne vazne me nechapes, asi je vazne velky vedro :), chtel jsem nadhodit myslenku toho, ze konzole nam tady utvrdily konkurencni prostredi, diky kteremu se vyvijeji lepsi a kvalitnejsi hry na vsech platformach pc nevyjimaje

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
29. 6. 2006 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Marty.While: ps2 a pc může být stejně tak dobré jako blbé záleží na tom jestli jsou informace kolem nich reálné. ps2 má + i - pc má + i -. Ps2 ani pc opravdu blbé nejsou nechtěl jsem aby to tak vyznělo ale asi si mě špatně pochopil myslel jsem tím že pointa pro hádky týkající se ps2 vs pc je již natolik obehraná že nemá cenu jí znovu oprašovat :)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lol tyhle debaty me zacinaj pomalu bavit jako ty na novinkach :))

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K.i.nq: ano robotronův bramborový salám jsem ještě nejedl ale myslím že to tak raději nechám :)))

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze se vam vsem chce orad vyhazovat penize za zbytecnosti... jak za PS3 tak za hardware k pocitaci.... nechapu.... Na ps2 si zahraju uplne stejne jak na PS3 jen s horsi grafikou a na PC si zahraju stejne dobre Gothic 1 jako gothic 3, jen s horsi grafikou, nebo CoD a CoD2.. jen s horsi grafikou.......... tak je to se vsim... vyvojari proste prdi na inovaci a jen pridavaji graficke efekty a mnozstvi polygonu.. ano, mam treba lepsi fyziku, nebo lepsi animace postav... ale to nejak razantne ovlivni hratelnost?? To ze mam skvele realnej pad plechovky z regalu?? Ne.... tak newym proc porad dokola vyhazovat penize za neco co nepotrebuju... mam uz 2 a pul roku porad stejne PC.. neupgraduju, nevadi mi, ze nerozbehnu Doom3 nebo FEAR. Hraju si WoW, mafii a hry ktery me zajimaji svoji naplni, ne grafikou... nedavno sem premejslel, co bych si zahral mit lepsi komp.... prisel sem na Fable (nepodporuje mi grafiku :(( ) PoP- asi sands of time (to samy), oblivion (tak to nedam vubec :D) a mozna jeste SC.. a upgradovat za 10-20 tisic komp kvuli 4 hram?? ne dekuji... radsi si pekne zahraju vsechny ty starsi hry, ktery mi dou, bez se kani, a ktery bych urcite kvuli hnani se za novinkama nehral.... A jesi konzoli... Wii je jasna volba... ale o tom uz tu spousty hadek bylo...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Ty vole...Hraj maria a neser se tady do toho.Mario má dobrou hratelnost ,jen s horší grafikou.Zamysli se k čemu je lepší grafika a pak cintej sračky vole!

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Hm, zajimavy nazor - btw nech me hadat, mas dlouhy vlasy, kouris travu a jsi proste free :)
Tedka k veci - mno jo, ale ono to je i o te grafice - alespon jeden z mych hernich snu je hrat hru, ktera bude prave onou grafikou tak dokonala, ze bude temer jako skutecna. A nemluve o tom, ze ty jsi omezen jen na hry vydane do - rekneme - 2005 - ja si muzu zahrat hry mnohem novejsi a vazne bych prisel o CoD2 (coz si s GF4 nezahraju), BftME2, SW:EaW atd..

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng K cemu grafika, ktera bude k nerozeznani od skutecnosti? K cemu takove hry? Hry jsou od toho, aby byly neskutecne... Abychom mohli hrat neco unikatniho... Neco, co tam venku jen tak nevidime... Ja treba po realisticke grafice vubec netouzim... Technicky - vyvojove dokonalejsi a dokonalejsi ano... Ale realna? Vzdyt to nakonec bude nuda ;) To je bezny paransky omyl.... Myslet si, ze pocitacova grafika se ma priblizit realite.... Proc? Nez hrat ultra graficky realisticky cutani do mice, to uz radeji clovek pak pujde do skutecneho ''tam ven'' a bude si cutat do mice... A bude to ultra real :)) Nikoli graficka realita, ale graficka surrealita... O to by tu melo jit predevsim... ;) A to neni jen o grafickem vyvoji, ale hlavne o fantazii.. (btw a travu ja netento.... kdyby na to prisla myslenka ;)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Proc nas bavi hry ? Protoze to je unik od reality - nikoli ale od realne grafiky (ze strom vypada jako strom atd), ale od tech obycejnych vsednich veci. Rad se nechavam hrou vtahnout do sveta fantazie, kde se stavam hlavnim hrdinou, kde se muzu projet ve skvelych autech apod. Myslim si, ze si proste pletes pojmy - realna grafika neznamena realita ! Stale bychom byli v one fantazii, ale jen s dokonalou grafikou.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 K.i.n.g - nemyslim si, ze si pletu pojmy.... Grafika je umelecka hodnota, pokavad je tvorena lidskou fantazii.... A to vetsinou, pokavad se nejedna jen o zobrazeni reality... Na dokonalou grafiku - zobrazujici presne skutecnost se nepotrebuje ani lidsky element... To sam obstara pocitac - (v budoucnu)... Naopak fantazie je lidska domena, nikoli strojova... Pocitac nemuze mit fantazii a i kdyz to vypada hezky.... Realna grafika.... Ve skutecnosti to bude o nicem... Realna grafika povede pouze k jedinemu... a dosti pozitivnimu - Tomu, ze lide se grafikou ve hrach prestanou zajimat... bude to samozrejmost, nikdo uz nebude rikat, ta hra ma skvelou grafiku a nikdo nebude hrat novou hru kvuli skvele a jeste lepsi grafice... Ale bude to zvlastni? Ne.. bude to naopak naprosto obycejny fakt, prumernost... Mnohem zajimavejsi bude ta nerealna.... Stejne jako dnes malokoho zajimaji realisticke obrazy, apod.... Je to jen touha po necem, z cehoz vychazi technicky vyvoj moznosti zobrazeni...

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Porad mi pripada, ze si nerozumime. Tak tedy jinak. Predpokladam, ze jsi hral Warcraft 3. Myslis, ze kdyby ony jednotky byli mene hranate, "nedej boze" by vypadali jako skutecni orkove, elfove..ze by to hre uskodilo ? Myslim, ze kdyby v BftME behal opravdovy gandalf atd (podle filmu - a samozrejme porad by byli takovi mali, ale pri pohledu z blizka by vypadali realne), ze by to hre uskodilo ?
A zase si pletes pojmy - proc mluvis o fantazii ?? Co ma co fantazie co delat s realistickou podobou te fantazie ? Prestane skutecne vypadajici troll byt trolem ??? Ne.
Mozna jsou hry, kde bys kostickovanou grafiku uvital, ale trvdit, ze realisticka grafika hru pokazi je proste hloupost.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 K.i.ng - samozrejme, ze si nerozumime.... A kazdy tedy mluvime o necem jinem... Pojem realisticky totiz ja chapu jako verne zobrazeni skutecnosti... A Trolla ja ve skutecnosti jeste nikdy nevidel :D

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Prosimte, kde jsi slysel, ze realna grafika je grafika zobrazujici realitu ?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 K.i.ng - Ty jsi hovoril o pocitacove grafice, ktera bude k nerozeznani od skutecnosti (reality), a pak jsi zacal o fantasy svete, Trollech a pidimuzicich (nebo co to bylo...)... Jen reaguji na to co pises... Nemohl jsem vedet, jak to ve skutecnosti myslis ;)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 PRESNE - mluvil jsem o grafice, ktera bude od nerozeznani od skutecnosti - jako ze by ten troll vypadal jako by byl skutecny !!!

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Czerw23: Naprosto mě zaráží jak všechny kolem sebe napadáš a přitom k tomu nemáš žádné pádné důvody. Jestli se ti konzole nelíbí tak opravdu nevím co tu hledáš. Také bych ještě chtěl dodat že ty jak vidím srovnáváš hry na PC a PS2 jen podle grafiky ale hratelnost tě nezajímá jenže ta většinou rozhoduje sebekrásnější grafika je mi na nic když se hra nedá hrát asi tolik k tomu.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
22. 6. 2006 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co na tom že ps3 bude stát 23000kč ps2 stála v začátcích také 20000kč což není takový rozdíl myslím že za to co ps3 nabídne je ta cena úměrná.

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
22. 6. 2006 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Mno to je otazka, zdali nabidne to, co slibovala..

Clank.
Clank.
Level 1 Level 1
22. 6. 2006 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Tady uz prece neni zadny prostor pro spekulace... vse uz je oficialne oznameno, veskere parametry jsou znamy a krome Online sluzby uz snad PS3 neskryva zadan tajemstvi.

TWOACID
TWOACID
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Clank. JO jo PS3 bude stát kolem 17000kč /ten nadupanější/, těch 23000 to si asi někdo chce namastit kapsu.Ale stejně ps2 sem si kupoval asi něco přes rok po uvedení a stál 11000 z původních 21000. U ps3 to bude stejný, klesnou náklady na výrobu BD i Cellu a cena pude dolu.Nic proti pc nebo xbox360, ale x360 dojde asi brzo dech a hrbit u pc se mi nechce a za 20000 si nekopim žádný dělo.Joooo není nad to sedět si rozvalenej v křesle, mít kolem sebe repro 5.1, čučet do velký bedny a pařit s kámošema nebo líp s kámoškama v jedný místnosti a neplatit za to jak v ňáký herně s pc. I když na tom pc si taky rád zahraju,ale du do ps3.

jiripavelek
jiripavelek
Level 1 Level 1
29. 6. 2006 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám na to jeden názor nevím zda to tu bylo, ale já rači hodím 23tisíc do PC pak to taktnu a budu mít dělo. Užiju si krásnou grafiku a obrovskou multimedialnost. PS2ka byla vyhození peněz a tak to bude pokračovat dál přes PS3ku a do té doby doku ta firma nekrachne.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Marty.While: do mého hraní ti nic není nechci se chlubit dělám to jen pro sebe a pro své zkušenosti když chce člověk něčeho dosáhnout musí v dnešním světě tvrdě bojovat. Jak vidím tak machrovat chceš ty tím že napíšeš slušňácký komentář.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3 a K.i.nq: Teď už vážně moc mě mrzí že jsem obhajoval pouze ps2 pc má také jisté nesporně výhodné vlastnosti. Ani jsem se nezmínil jak je to krásný pocit když přisednu od klávesnice k ps2 gamepadu a od ps2 gamepadu zase ke klávesnici je to hezký pocit. Štve mě to že sleepless se vyjadřuje opravdu nafoukaně a hned se uráží tak jsem udělal chybu jsme krucinál jen lidé ale tím že ze mne bude dělat nějakého méněceného hráče kvůli jedné chybě je opravdu nesmyslné a už bych doopravdy rád abychom se smířili jinak se tu hádky potáhnou donekonečna

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Neměl by ses oddávat tolik svým pocitům, neb tě viditelně klamou. Připadá mi, že svou nenávist k PC (jak jsi se tu vyjadřoval), jsi jen přeorientoval na jiný předmět - na Sleeplesse... To, že se nad tebou povyšuje je jen v tvé hlavě... A že se uráží, to už je vyloženě směšné... Věř, že je to ten nejskromnější člověk, jakého jsem kdy poznal... To co Sleepless psal, bylo naprosto v rámci humorného popíchnutí... (by ses nad sebou zamyslel...). Připadáš mi duševně dost labilní (bez urážky...). Měl by ses více soustředit na logiku...

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 hmm, to mi asi něco uniklo

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 To že jsem duševně labilní je jen tvůj komický výmysl. Jestli si myslíš že sleeplesse ochráníš tím když ze mě budeš dělat blázna tak to jsi nejspíš bláznem ty protože si za svým stojím sleepless se povyšuje a vytahuje nad ostatní (a nepovyšuje se jen nade mne) myslí si že spolkl boha ale do toho aby ho dělal má asi tak daleko jako kdyby mělo na sahaře pršet. Jeho "vtipné" popíchnutí nebylo podle mě vůbec vtipné nýbrž spíše ubohé povyšovat se nad ostatní je totiž to nejhorší co může být. A to že pc nenávidím kvuli sleeplessovi je ta nejsměšnější věc co jsem kdy slyšel. Sleepless si na mně také jak vidím hodně zasedl ale to je mi jedno má plnou pusu toho že každý může mít svůj názor přitom mi ho stále sprostě a drze bere tohle je demokracie a on nemá žádné právo rozhodovat co má kdo psát.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Ty si koukám žiješ ve svém světě... Labilní neznamená blázen... Labilní znamená nestabilní názorově a emocionálně... Což je přesně to, co zde předvádíš.... Měníš názory, jednou urážíš, jednou se omlouváš, jednou se směješ, jednou zas něco nenávidíš... Bez zjevného důvodu... Tomu se říká labilní...

Myslím, že snad spoustě věcí si ani ve skutečnosti neporozuměl a vymýšlíš si pak to, co vůbec neexistuje....

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 1) Nikdo me nespolkl.
2) Je logicke, ze vtipne popichnuti nebude pripadat vtipne popichnute osobe.
3) Jsme v demokracii a proto ma kazdy pravo rict co chce, tedy i co si mysli o tom, co pises a jestli bys to mel psat.

Nicmene jsme tam, kde jsme byli - stale dokola opakujes svoji "pravdu" bez toho, aniz bys to podlozil.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3: díky za optání zdraví slouží jak má
P.S do sleeplesse se nenavážím jen hodnotím jeho lidské vlastnosti které nejsou dvakrát příkladové :)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Muzes mi presne rict, kdy se dneska prokazali jeho spatne charakterove schopnosti, je pravda, ze jsem mozna nedaval moc pozor, ale ja si vsiml jen toho, ze nechtel byt s tebou spojovan, coz se mu nedivim (a rozhodne to nelze povazovat za charakterovou vadu).

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Je nesmírně namyšlený a myslí si že je pánem celého světa a rád bych aby jste si přestali dovolovat vůči mé osobě protože to nemusí dobře dopadnout :)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 A to jsi rozpoznal na zaklade ceho ?
Proti tve osobe nic nemame, to snad jen egu apod.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Jak si na to prosimtě přišel?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mc1305: http://www.supergamer.cz/2in1-psx-to-pcxbox-converter-p-5727.html

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nelituj prosim ostatni konzolisty..ani normalni lidi co jsou si vedomi vyhod i nevyhod konzoli i PC a nebudou se o ne zbytecne prit..radsi je (me konkretne) s nim/tim vubec nespojuj :) prosim prosim

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ale ja to tak prece nemyslel ;). Koho by to nevytocilo... OK, spojeni beru zpet.... Jsou PCckari - Jsou konzoliste - pak dlouho nic... a pak je mc1305 :)))

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jak tak koukám ty s lidmi nejednáš zrovna dvakrát slušně a férově. Jsem normální konzolista ne někdo extra (ano samozřejmě také si zahraji na pc ale proč ne?) Je velká škoda že spousta lidí nedokáže přijmout normálně názor jiného člověka cenná to vlastnost v dnešní době :)) Konzole mají své výhody i nevýhody pc má své výhody i nevýhody to je snad jasné každému.

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 mc: clovece od tebe jsem neslysel ani jedno slovo o tom, ze by mela konzole nejake nevyhody - tvoje jedina myslenka byla "konzole je lepsi protoze ma cool ovladani" a ti tady robocop vysvetlil, ze to ovladani si muzes zastrcit i do PC, tak si mlel cosi o tom, ze to nechape a ze si vymysli.. To mi pripomina do jiste miry fanatismum, kdy clovek necemu veri jen proto, ze tomu veri.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Rád bych ti něco řekl. Já bych spíš radši aby tebe nikdo nespojoval s tímto serverem ani s celou redakcí a radši ani ne s celou českou republikou protože tvoje povaha je tak strašná že i největšího sobce píchne u srdce. Ve tvých takzvaných názorech se akorát povyšuješ nad lidi a jednáš s nimi jako s otroky a se sluhy nejspíš si všude byl a všechno znáš děláš že si ve všem dokonalý a že vše ti je po chuti. Tvůj nosánek je zřejmě hodně vysoko v oblacích a vůbec si neuvědomuješ že se snižuješ na úroveň šaška protože vejtahové jsou tu odnepaměti. Nad každým názorem někoho jiného ohrnuješ nos a myslíš si že jsi ve všem nej. Pamatuj jedno kdo míří vysoko padá hodně hluboko :) Divím se že za spousty let ještě stále někoho baví se povyšovat nad druhé.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Víš s kym se vůbec bavíš ty jedna legrační figurko z kinder vajíčka? Sleepless je pravděpodobně největší pařan v týhle republice... Ne-li Evropě... Nenajdeš druhýho člověka s větší herní zkušeností na všech herních platformách... Na druhé straně nenajdeš víc skromného a hodného člověka...

Jako ono si to vyskakuje...

Připadáš mi jak malej ratlíček, co štěká a skáče na Dogu... a pak se diví, když ho Doga plácne po čumáku...

Sleduj a uč se od mistra...

Zatím jsi tu nenapsal nic jiného, než že nenávidíš PC a uctíváš PS2... Ty snad musíš bejt ňákej Joe-jugend... Neučíš se u Joea? Jinak si to nedovedu vysvětlit....

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 robotron3: hele, prd na nej, jen bys mu daval duvod reagovat, bude asi nejlepsi, kdyz ho budem ignorovat..

btw kinder vajicko ? lol :))))

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ze sis dal ale tu praci :))))))))

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mc1305:Ttys rekl, ze ps je lepsi pac si k tomu muzes v poho sednout a mas supr ovladac. robocop ti rekl, ze si ony super ovladace muzes zapnout do pc, stejne tak na pc muzes parit pres obyc televizi. Takze v cem je problem ? Neveris tomu, co rekl ? Ok, jsem si jisty, ze ti najde primo stranky, kde se na to muzes mrknout - nebo v cem je problem ?

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Jestli robocopově směšné historce věříš pak si zřejmě hodně naivní člověk. I kdyby to takhle fungovalo já mám jiné zkušenosti pcčkáři mají různé emulátory a já nevím co všechno už jsem na internetu četl spousty pohádek o tom že si předělají hru z ps2 na pc možná to funguje ale tu hru si umím dobře představit moc hratelná asi nebude :) Všichni pcčkáři si jenom vymýšlejí protože si nechtějí přiznat že ps2 má prostě určité výhody (kvalitnější hry, pohodlnost...) Ať už se s tím smíří pc jim prostě všechny kvality ps2 nenahradí a může být nabušené jak chce ps2 je prostě ps2 nad ní není a nějaký podomácku udělaný "krám" snažící se ps2 napodobit propojením pc a televize je jen chabý pokus pcčkářů dokázat si že jejich pc umí vše :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Bože

http://www.supergamer.cz/2in1-psx-to-pcxbox-converter-p-5727.html

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Netvrdím že to nejde jen říkám že pravou ps2 nic nenahradí :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Mc1305: Přestávám na tebe reagovat, to je jako mluvit do dubu... Ty mi napíšeš, že něco nejde, proto je PS2 lepší... Píšeš, že si vymýšlím nějaké historky, nebo co... Já ti normálně podám fakt, že se mýlíš a ty mi nakonec odpovíš takovým nesmyslem... Že ps2 je prostě nejlepší a konec... Připadám si, jako bych komunikoval s 6ti letym prckem... Kterýmu doma, či kamarádi řekli, že PC je prostě fuj a PS2 je nejlepší... To mu stačí... Sladká nevědomost....

Spíš lituju ostatní konzolisty... Neděláš jim zrovna nejlepší image....

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 to je jako u soudu! Mc1305 byl odsouzen za pomoci důkazů

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mc1305: Ty jsi snad Tatar! Právě jsem ti dole sdělil, že si k PC můžeš připojit Dualshock originální z PS2... Jen použiješ redukci, která se dá koupit.... Umíš číst? Pokavaď máš gamepad, nic ti nebrání v tom, si k PC dát křeslo a hrát stejně jako na konzoli... Když se ti to tak líbí... Navíc spousta lidí využívá možnost, kdy má PC připojeno k monitoru a duálně pak k TV, pak už vůbec není co řešit.... Nevím co to meleš o argumentech.... Právě ti servíruju fakta....

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Promiň ale mě může urazit jen inteligentní člověk a ty jím jak vidím zřejmě nejsi. Moudřejší ustoupí nebudu se tady hádat s člověkem který za to nestojí.

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Hele, vetsinou argumentuju proti robocopovi, ale ty jsi vazne guma.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng No jo je to tak jak říkám "blby" nikdo nepředělá ani kdyby stokrát chtěl :) P.S: omlouvám se za použití silnějšího výrazu. Ta robocopova historka je asi tak pravdivá jako že já jsem anglická královna alžběta druhá :))

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng pripadas mi jak nekdo, kdo rika "Vsichni jste blazni jenom ja jsem letadlo"

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
27. 6. 2006 06:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Cože?

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3: Ano přiznávám že je to možná trochu unesené ale na druhou stranu myslím že nejsem zas tak daleko od pravdy :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron3: Myslím že tvoje argumenty jsou až příliš prostořeké samozřejmě že jde nenávidět neživou věc promiň ale odborná pomoc by spíše prospěla tobě protože vůbec neznáš žádné hodnoty. Mít odpor k neživé věci je naprosto běžné není to nic neobvyklého prostě někomu něco nesedne. S pardonem tvé komentáře tu zní jako kdyby si vůbec nebyl pozemšťan.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Cože? :-O

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jenom říkám že odpor k neživé věci míti lze co je na tom k nepochopení zajdi mezi lidi a budeš se divit. Možná bych ale měl svůj odpor k pc zrušit nebo ono bude mít odpor ke mně a to bych skutečně nechtěl :-)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Cože?

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Tak se mi zdá že ty seš tady jedinej inteligentní člověk.Chtělo by to před zaregistrováním projít nějakým IQ testem zaměřeným na PC atd. ,aby tady nepsali lidi takový sračky!

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Ano a jak koukám ty si další inteligent akorát z opačné strany.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Uff...teplo dokaze s lidmi provadet straslive veci :)

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Nesledoval jsem celou vasi "diskuzi", ale asi takto. Konzole maji urcite vliv na vykonejsi PC, stejne tak jako opacne. Konzolisti se snazi dobrym hardwarem (a tedy grafikou) odlakat parany od PC, PC se je naopak snazi udrzet postupnym vylepsovanim. Konzole maji vyhodu, ze za danou cenu ziskate velice slusnou masinu - PC takoveho vykonu a za takovou cenu si obvykle poridite az za 1-2roky. Nicmene maji mensi pocet her a PC ma vyhodu moznosti upgradu a stale nabizi vice moznosti jak konzole (ackoliv se to konzole snazi smazavat). Casem se jiste udela neco na zpusob hybridu, ktery bude mit o neco mensi vykon jak obvykle konzole, ale bude mit vlastnosti PC - do toho pak mozna pujdu.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Ano já souhlasím kdyby se vlastnosti konzolí i PC spojily dohromady vznikne dokonalý stroj pro hraní her.

Reklama
Reklama